Jumbo a lansat poate cea mai stresantă reclamă a anului 2022. Reclama de la Jumbo nu are nimic special, dar iese din tipare. În cadrul articolul veți găsi video cu reclama la Jumbo.
Prima dată mi-a zis un coleg despre noua reclamă de la Jumbo, apoi am prins câteva secunde din reclamă la tv, apoi am vizionat-o pe Twitter.
Citește și: Reclama pe autobuzele TCE la ”păcănele” este ilegală. Bombardierul Norocului se plimbă prin Ploiești ”fără bilet”
Am crezut că e o glumă. Una proastă. Nu mă gândeam că cineva poate, în 2022, să creeze un astfel de scenariu pentru o reclamă care este, în mod evident, deranjantă.
În caz că nu ați văzut reclama la Jumbo, să vă explic, pe scurt, în text, despre ce e vorba:
în timp ce pe ecran apar nenumărate produse din magazinul Jumbo, pe fundal se aude Jumbo. În mod repetat, de zeci de ori, de la începutul și până la sfârșitul reclamei, textul reclamei conține Jumbo.
Jumbo, Jumbo, Jumbo, Jumbo, Jumbo… și gata reclama. Nu știu în ce măsură reușește această reclamă să vândă mai mult, dar sunt sigur că este vorba de o reclamă stresantă și ieșită de tipar.
Am găsit reclama de la Jumbo. Comentarii imediat după vizionare
@SilviuFoca Dragii moșului, atât am putut face pentru voi. Și nu am prins-o de la început. Prima parte e la fel. Imaginați-vă aproape 40 de secunde de jumbo… Vizionare plăcută. 😀 pic.twitter.com/N88eshUkxe
— Sorin Grumazescu (@SorinGrumazescu) April 12, 2022
Câteva poze cu fundal pe spate, o voce care repetă Jumbo de zeci de ori și câteva secunde de grafică. Ce simplu! Acest șampon recreativ simt că mă spală pe creier. Știu sigur unde vreau să merg imediat după ce public acest text. Oriunde, dar nu în Jumbo.
Și totuși, ideea e una bună. Zic asta pentru că reclama celor de la Jumbo devine foarte ușor subiect de discuție la birou, în familie și, de ce nu, în mediul online.
Citește și: Doriți un ”Covor roz de labă cu 5 accesorii”? Au la Jumbo, plus multe alte oferte la fel de interesante
Sunt convins că oamenii de la creație au gândit treaba asta și au studiat toate detalii cu privire la felul în care se va transmite mesajul către populație. E posibil ca Jumbo să fi pornit un trend în acest sens. De ce nu, vom asista la tăieri de bugete în domeniul publicității pe motiv că dacă ăia de la Jumbo au putut, putem și noi.
Ideea reclamei cu Jumbo, Jumbo, Jumbo, Jumbo nu e nouă!
Am găsit reclama care acum mai bine de 7 ani făcea furori pe internet. BestJobs avea o reclamă aproape identică, dar mult mai creativă:
Am dreptate? Seamănă, nu-i așa? Parcă ar fi trasă la indigo! Totuși, reclama de la BestJobs nu pare la fel de stresantă. De bugete, nu mai zic! Sunt convins că s-au pus ceva bani pe masă pentru întreg conceptul! Plus actori, plus cel puțin o zi de filmare.
În calitate de om cu părere la purtător, mă înclin în fața lipsei de imaginație pe care domnul (eu așa cred, că e un el!) cu reclama de la Jumbo a avut-o! Dacă e o întreagă agenție în spate, atunci, cu și mai mult respect, mă pregătesc de o plecăciune de zile mari.
Citește și: Imaginile cu produsele Jumbo România au devenit virale, stârnind hohote de râs. Povestea din spatele greșelilor amuzante
Serios, făra nicio urmă de ironie, cred că Jumbo nu face altceva decât să profite de un moment bun. În vreme ce mai toate reclama sunt la fel, Jumbo tocmai a atras atenția cu o reclamă pe care nu aș vrea să o văd, e stresantă și totuși prinde.