- Publicitate -

Coşmarul prin care a trecut un fost angajat al Vodafone

 

 

Un cititor al observatorulph.ro, a cărui identitate a dorit să o protejăm, ne-a povestit coşmarul prin care a trecut în cei trei ani petrecuţi ca angajat al departamentului Call Center de la Vodafone.

 

Ritm infernal de lucru

- Publicitate -

În tot acest timp, tânărul a fost nevoit să lucreze într-un ritm infernal. “La un moment dat, din cauza stresului, am optat pentru un program de şase ore pe zi. Chiar şi aşa, când terminam lucru eram epuizat fizic şi psihic. Nu aveam timp în pauză decât să beau un pahar de apă şi să merg la toaletă”, a povestit fostul angajat al Vodafone. Acesta prelua, în medie, peste 200 de apeluri pe zi, în multe dintre ele clienţii vărsându-şi nervii pe operator. “După decesul tatălui meu, pur şi simplu nu mai suportam să fiu înjurat de morţi. Cu greu mă puteam stăpâni. Eram ameninţat, calomniat, iar eu trebuia să rămân politicos. Acesta a fost motivul pentru care am început să folosesc mai des butonul de HOLD, care ţinea în aşteptare un client. Până într-o zi, când un superior mi-a spus că am fost suspendat şi, timp de o lună, nu mai lucrez până la o decizie finală. Am fost apoi chemat la  o comisie internă unde mi s-a reproşat că am folosit prea mult acel buton. Nu ştiam că asta poate duce la pierderea locului de muncă şi nici în regulamentul intern nu era o astfel de prevedere. Nu am fost nici măcar avertizat”, a povestit cititorul nostru.

A fost concediat, deşi avea calificative bune

- Publicitate -

Acesta a fost obligat să demisioneze, dar pentru că a refuzat, a fost concediat pentru indisciplină. Fostul angajat a acţionat compania Vodafone în judecată, dar degeaba. “Nu am cerut despăgubiri, ci doar plata salariului aferent perioadei procesului şi cheltuielile de judecată. Din păcate, justiţia a dat câştig de cauză Vodafone, magistraţii fiind impresionaţi, probabil, de renumele companiei”, a completat fostul angajat. Acesta susţine că din punct de vedere profesional nu i se puteau reproşa prea multe. A primit calificative bune, iar clienţii erau mulţumiţi de activitatea lui. Şi, totuşi, aceste lucruri nu au contat pentru judecător. Acum, fostul angajat face demersurile pentru a ajunge la CEDO.

Cariera i-a afectat sănătatea

După trei ani de carieră Vodafone, tânărul s-a ales cu probleme de vedere şi de auz. “La angajare eram sănătos tun, iar după numai un an purtam déjà ochelari. Trebuia să stau non stop cu ochii în calculator. Apoi am început să am probleme şi de auz din cauza faptului că purtam cască în permanenţă. Dacă adăugăm şi stresul în care lucram pot spune a fost cel mai rău job pe care l-am avut, deşi mulţi aspiră să lucreze acolo. Prefer să car marfă în supermarket decât să mă întorc la ei”, şi-a încheiat mărturia cititorul nostru.
El are un sfat şi pentru clienţii companiilor de telefonie mobilă: “Nă vă vărsaţi nervii pe foştii mei colegi. Sunt oameni minunaţi, care au o slujbă epuizantă”. 

- Publicitate -

Dacă aţi trecut printr-o experienţă asemănătoare la locul de muncă scrieţi-ne povestea dvs la adrea [email protected]

Citește și:

Ai un pont?
Scrie-ne pe WhatsApp la 0785075112.

Trimite pe WhatsApp

Cum ți se pare subiectul?

- Publicitate -
- Publicitate -

Ce părere ai? Comentează aici!

Comentariul tău
Numele tău

Voxpublica

Cine-i face dreptate lui Paul, tânărul ucis pe trecerea de pietoni din Câmpina?

În 2022, Paul Dragomir, un adolescent din Câmpina, era...

Tu primești pensie specială, ca să îți faci meseria pentru care ai oricum salariu?

Halucinanta plângere penală formulată de CSM împotriva vicepremierului Oana...

Ce cap de lup dacic i-a dat în gură Dragnea lui Grindeanu

Astăzi, mare congres mare la PSD. Candidat unic la...
- Publicitate -
- Publicitate -

Știri noi

- Publicitate -
- Publicitate -
- Publicitate -