Surse: Un tren InterRegio ar fi fost ținut 30 de minute în Gara de Nord pentru a-l duce la Brașov pe ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă. CFR i-a adăugat trenului un vagon clasa I și unul restaurant – UPDATE Explicația CFR

7

Vineri după-amiază, un tren InterRegio 1929 a plecat din Gara de Nord cu o întârziere de 27 de minute pe ruta Ploiești Vest-Brașov-Sibiu pentru că CFR a lipit la garnitura originală două vagoane. Surse din SNCFR susțin că decizia ar fi fost luată pentru călătoria ministrului Transporturilor, Cătălin Drulă.

UPDATE 2 Punctul de vedere al CFR transmis la ora 22:45

În trenul InterRegio 1929 nu s-a aflat domnul ministru al transporturilor Cătălin Drulă. Motivul întârzierii este suplimentarea trenului cu un vagon de clasa 1 și un vagon de clasa a 2 datorită afluxului sporit de călători de la acea oră și cererii mari pentru trenurile spre Valea Prahovei. Întârzierea s-a datorat condițiilor de circulație și efecuării manevrei în Gara de Nord, dearece la acea oră traficul de trenuri este foare aglomerat.

UPDATE 1 Ministrul Drulă a infirmat, printr-un SMS transms la ora 21:41 că ar fi călătorit cu trenul respectiv.

Știrea inițială

Surse din SNCFR susțin că vineri după-amiază, trenul InteRegio 1929, care a ajuns la timp de la Constanța la București, a plecat din Gara de Nord spre Ploiești Vest, pe ruta Brașov-Sibiu cu o întârziere de 25 de minute.

Călătorii au așteptat ca la garnitura de tren respectivă să fie atașate două vagoane noi: unul de clasa I și altul restaurant.

Motivul (neoficial) ar fi fost dorința șefilor din CFR de a-i face mai plăcută călătoria ministrului Transporturilor, Cătălin Drulă, care ar fi preferat să meargă cu trenul în această seară din Capitală la Brașov pentru a evita coloana de mașini de pe DN 1-Valea Prahovei.

”Probabil că domnul ministru nu putea respira același aer cu ceilalți călători, clienți ai CFR, motiv pentru care cumpărătorii de bilete au așteptat aproape o jumătate de oră  în Gara de Nord din București lipirea celor două vagoane” a fost mesajul primit de la un cititor care a călătorit cu trenul respectiv.

Observatorulph.ro a solicitat explicații atât biroului de presă al CFR, telefonic și pe mail (programul afișat pe site este în ziua de vineri până la ora 14:00), cât și ministrului Drulă, telefonic, prin SMS, dar și prin intermediul paginii sale de Facebook unde este foarte activ. Nu am primit niciun răspuns…

L-am contactat telefonic și pe directorul CFR Călători, Ovidiu Vizante, un apropiat al ministrului Drulă și susținut de acesta în scandalul trenului plin cu elevi care a stat blocat într-un câmp opt ore.

Directorul CFR ne-a declarat: ”Nu pot să vă confirm sau să infirm ce face domnul ministru Drulă, nu-i știu programul” apoi ne-a închis brusc telefonul.

Am revenit cu un SMS la directorul CFR Călători, fără să mai primim vreun răspuns.

Întârzierea trenului este confirmată de traseul în timp real al trenurilor postat pe cfrcalatori.ro:

Biroul de presă al CFR Călători are program redus

 

Foarte important: Am luat decizia de a publica, pe surse, această informație, după ce am epuizat toate căile oficiale posibile pentru verificarea informației. Subliniem faptul că sursa noastră este una credibilă, de la vârful SNCFR.

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.

Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 0785 075 112

7 COMENTARII

  1. Dacă se confirmă știrea, și are toate șansele, tragem concluzia că suntem incurabili, popor blestemat!
    Toate lucrurile apreciabile ale lui Drulă sunt șterse prin această superfavoare cerută CFR ului!

    • Poate ne spui ce lucruri apreciabile a facut Zdrula, in afara de demolarea buticurilor de la Metrou. Asta n-are ce cauta in fruntea Ministerului Transporturilor. Poate la maturat strazile…

  2. La felul cum merg transporturile în tara asta ii doresc d-nului asa zis ministru și directorului CFR sa circule în condițiile navetistilor în tren sa vadă ce înseamnă să stea in căldura insuportabila si aglomerație și întârzieri peste măsură de care își bate joc la greu. La CFR nu se iau masuri de nici un fel pentru remedierea circulației pentru toată țara. Se iau măsuri doar dacă vine cineva din conducere ca să atașeze 3 locomotive sa nu rămână ala in câmp, sau mai știm noi ce. Dar măsuri pentru cei care circula zilnic și plătim abonamente lunare și bilete ne lasă că pe câini.

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău