spot_img
- Publicitate -

Sunt un client disperat de calitatea foarte proastă a serviciilor Vodafone și uite ce m-am decis să fac

Data:

Am mai fost client Vodafone prin anii 2000, m-am ars cu ei, am zis că n-o să mai închei vreun contract cu ei niciodată. Pentru că sunt cam fraier de felul meu, am ajuns din nou clientul lor acum câteva luni. Și nu oricum, ci cu un abonament de companie care se bazează în mare parte pe comunicarea verbală și/sau multimedia pentru transfer rapid de imagini sau fișiere. Mare greșeală. Dăunătoare pentru afacere. Să nu faceți ca mine. Sau să faceți, dar doar dacă credeți că treceți mai ușor prin ce trec eu și colegii mei.

- Publicitate -

Imediat după portare, au început problemele. Le iau pe rând, de la calitatea semnalului, la interacțiunea cu call center-ul. Am trecut prin toate, și merită să știți care e gradul de frustrare pe care vi-l poate produce colaborarea cu o astfel de companie.

Încep cu semnalul GSM. Mare parte a activității noastre se desfășoară în zona metropolitană a Ploieștiului. Ei bine, de când am devenit clienți Vodafone, toate telefoanele care sunt pe respectivul abonament au probleme cu calitatea semnalului.

Adeseori nu poți fi apelat, alte ori nu poți să porți o conversație sau trebuie să reiei apelul de câteva ori pentru a înțelege ceva. Am avut numeroase situații în care nu am putut încheia discuții, unele chiar importante pentru activitatea companiei.

Noi detalii despre eliberarea cărții electronice în Prahova

Noua carte electronică de identitate este eliberată și în Prahova, pe bază de programare online prin accesarea portalului HUB Servicii MAI. Emiterea cărții electronice...
- Publicitate -

Din cauza calității execrabile a semnalului GSM, am fost puși în situații penibile cum ar fi ratarea unor întâlniri care țin de muncă sau personale.

Așadar, ca unii care experimentăm de câteva luni semnalul GSM al Vodafone în zona metropolitană a Ploieștiului, vă recomandăm să vă gândiți de două ori înainte de a deveni client al acestei companii. În special dacă intenționați să purtați discuții în interes de afaceri.

Bazat pe experiențele noastre, situația ”din teren” este exact opusul a ceea ce pretind prin reclame.

- Publicitate -

Totuși, aveam să constatăm că semnalul GSM foarte prost este cel mai bun lucru pe care îl oferă compania.

Internetul ăla ”mobil 5G” pe care pretind că îl oferă, e valabil doar în reclame.

În realitate, cel puțin în ceea ce privește colaborarea noastră, când prinzi un 4G ești fericit, cel mai întâlnit semnal pe telefoanele noastre de la portare fiind E. Adică un internet atât de prost încât nici măcar terminalele cu procesoare puternice nu pot accesa ceva online, cum ar mailurile.

- Publicitate -

De ce simțim atâta frică zilele astea?

Crearea a două tabere între membrii aceleiași populații este de când lumea o tactică de dezbinare. Divide et impera (dezbină și cucerește) spuneau romanii...

Ceea ce pentru noi a fost și este foarte grav deoarece, așa cum vă spuneam, mare parte a activității se bazează pe comunicarea online.

E drept, colaborarea cu Vodafone ne-a adus și plusuri – am devenit experți în accesarea de rețele Wi Fi și în gestionarea puseelor de tensiune arterială în timp ce aștepți ”să ți se încarce” mailul. Am devenit cu toții mai chill, așa, mai zen.

Să nu credeți că am acceptat toate astea fără să încercăm rezolvarea problemelor ”pe cale amiabilă”. Așa am ajuns să testăm cel mai deficitar serviciu al companiei: ”customer care”, ”relații cu clienții”, ”call center” și/sau cum vreți să-i mai spuneți.

- Publicitate -

Am avut experiențe unice. Am început cu o doamnă/domnișoară căreia cu greu am reușit să-i explic problemele cu care ne confruntăm pentru că, pur și simplu, unul vorbea de mere, celălalt de pere. Am încheiat cu rugămintea de a insista, cumva, pe lângă colegii de la tehnic să intervină mai repede pentru rezolvarea problemei care afectează activitatea companiei.

După vreo lună de maxime frustrări, am fost sunat de cineva de la Vodafone, întrebat de ce vreau să reziliez contractul și dacă știu că trebuie să plătesc integral contravaloarea telefoanelor pe care le-am cumpărat odată cu abonamentul.

Am rămas mască. I-am explicat și respectivei doamne/domnișoare care este problema mea și am subliniat că nici pe departe nu am solicitat rezilierea unui abonament pe care abia îl încheiasem.

- Publicitate -

I-am relatat problemele pe care le întâmpinam, care probleme se accentuaseră între timp.
A fost foarte empatică. Am avut un moment de sharing complet chiar, când mi-a mărturisit că mă înțelege pentru că și dânsa lucrează de acasă pe o rețea Orange.

Am rugat-o să insiste la colegii de la tehnic cu rezolvarea problemei pentru că ne semnalul GSM prost al Vodafone, și internetul sub orice critică de slab al Vodafone, ne perturbează grav activitatea.

Mi-a promis că o va face și că în scurt timp voi fi contactat de cineva ”de la tehnic”. De atunci a trecut cred că mai mult de o lună, iar eu nu îmi dau seama ce înseamnă ”scurt timp” în argoul customer care-ului de la Vodafone: o lună? Două? Un an?

- Publicitate -

Chestia e că așteptarea asta o este pe banii și nervii clientului. De aceea am și scris aceste rânduri: ca potențialii clienți ai Vodafone să cunoască și realitatea colaborării cu compania, nu doar ficțiunea din reclame. Cum ar fi, să fie corect și echilibrat informați.

Închei menționând că nu intenționez să reziliez contractul. Atât eu, cât și colegii mei, ne-am adaptat situației, am inventat tot felul de soluții pentru amortizarea stresului pe care ni-l produc serviciile de telefonie și internet ale Vodafone.

Avem și vești bune pentru companie. Am decis să rămânem în rețea și să scriem ciclic despre experiențele noastre de utilizatori pentru a contribui la îmbunătățirea serviciilor acesteia până ajung la standardul promis în reclamă și contracte. Pe curând.
Apropo, experiența ta de client Vodafone cum e?

- Publicitate -

Cum ți se pare subiectul?

31 COMENTARII

  1. Vodafone sunt execrabili, cel puțin la partea de call center unde ai de a face cu o coada de așteptare și niciodată cu un operator. Am renunțat la ei in favoarea Yoxo, unde am mai multa flexibilitate și costuri mult mai mici + oferta mai buna.

  2. Și eu sunt la Vodafone siiii aștept sa scap de Ei, nu mai vreau sa aud de ei. Am cerut un consultant ptr. Firma și mi-au spus ca dacă nu ma înțeleg cu cel din oficiu, NU MAI AM DREPTUL LA ALT CONSULTAT SI SA SCRIU PE EMAIL… 5G , MERGE RAR SI UNDE VREA EL. Nu mai poți lua legătura cu un operator…doar cu robotii/boții și alte lucruri ce te fac sa renunti.

  3. Am fost client Vodafone. Cuvintele cheie fiind „AM FOST”. Am decis în urmă cu 2 ani sa renunț la serviciile lor. „Customer care”? Ha ha ! E o glumă, din păcate o glumă proastă. După ce te plimbă „Andreea” prin enșpe meniuri începi să înveți cum să ajungi la un operator uman, dar mai întâi te pierzi într-o pădure de meniuri stufoase în care majoritatea răspunsurilor sunt INUTILE. Dealtfel menirea Andreei este aceea de a te face sa renunți la a mai căuta soluții și să rămâi oiță în turma lor, cu ce furaje vor ei sa-ti dea. Mai mult decât atât, după ce mi-am portat vreo 4 numere în alte rețele, după vreo 4 sau 5 luni mi-au inventat un abonament de date (care nu mai era activ la momentul portarii) și mi-au facturat vreo două luni un serviciu pe care efectiv nu mi l-au livrat. După ce le-am zis clar că nu voi plăti un serviciu de care nu am beneficiat, m-au „instiintat” că m-au „dat” pe lista de rauplatnici:)) Știți ce au realizat cu asta? Mi-au întărit hotărârea de a nu mai lua vreodată în considerare vreo ofertă de la ei. Sa fiți iubiți.

    • Care sunt pașii pe care i-ai făcut pt a obține legătura cu un operator, din apelul cu Andreea?.Eu nu am descoperit posibilitatea asta.Doar cu Tobi, pe WhatsApp, atunci când vrea să răspundă.

  4. Niște jafuri, abia aștept sa scap de ei,mai am o luna și termin cu ei după 25 de anii de colaborare. RUȘINE sa le fie pentru serviciile pe care le oferă.

    • În Vodafone lucrează tot cetățenii români din noua generație.
      Acești români, sunt de fapt niște oameni egoiști fără valoare umană puși pe căpătuială.
      Important pentru ei este să tragă țepe in beneficiul unor companii multinaționale de venite de aiurea.
      Și aici vorbim nu numai de Vodafone.
      Vorbim de multinaționale din domeniul bancar, petrolier, construcții, electricitate, comerț, IT samd.
      Concluzie: suntem dezbinați și acceptam dezbinarea în detrimentul nostru și viitorul nu sună prea bine.

  5. Eu sunt la Vodafone de multi ani la cartela ce-i drept dar nu am probleme nici cu 5g nici cu internetul iar în legătură cu operatorii call center sunt super o zi buna

  6. Ooo Doamne… De unde sa incep???
    1. Persoana juridica la UPC – aveam call center dedicat, se raspundea imediat, problemele se remediau foarte repede. Desi nu prea existau…
    2. Persoana juridica la Vodafone:
    a. Managerul de cont se schimba la fiecare 5-6 luni… Probabil de bine ce e pe acolo…
    b. Sa va fereasca sfantul sa aveti nevoie de ajutor tehnic… Call Centerul nu mai este separat de persoane fizice, trebuie sa repeti operatorului de 4-5 ori numele firmei, pentru ca „nu va gasesc in sistem”, timpul de rezolvare este foarte mare, JALE!!
    c. Tarif triplu fata de PF, pentru acelasi lucru, fara niciun beneficiu real

  7. Și eu sunt client Vodafone de foarte mulți ani, am avut ceva tentative de a rezilia contractul, acum sunt la fel de supărată pe ei pentru lipsa de semnal,dar am înțeles că nici o rețea nu are acoperire peste tot, deci nu știu cum să procedez.

  8. Și eu am întâmpinat probleme la contractul de servicii fixe TV și Internet. După ce am înnoit contractul la un preț mai mic, factura următoare mi-a sosit la alt preț, mai mare decât cel din contract.

  9. Bună seara, am fost client Vodafone foarte mult timp, până mi-au mărit ab. fără acordul meu. După ce am reziliat contractul s-au rugat de mine să rămân la ei, le-am explicat că trebuiau sa nu-mi mărească ab. fără acordul meu. Mai nou au găsit o altă metodă: îți spun că ai vb. în Filipine(la un nr.cu suprataxă) de 6000 lei și când le spui ca nu ai pe nimeni acolo și nu aveai ce vb. 90 de minute te suna și îți oferă 5000 de lei ca la piață (un furt pe față). De fiecare dată când am sunat nu am putut vb. cu un șef sau măcar cu aceiași persoană. Sumele au fost mult mai mari si locația nu este cea reală

  10. Da… este foarte greu sa iei legătura cu un operator . Și atunci când o faci nu prea rezolvi nimic. Am primit o ofertă mult mai slaba decât cea plecare o aveam. Și roaming-ul este doar în reclamă( ma refer la abonamentul meu) nu am putut să îl folosesc…

  11. Și eu m am fript de vreo două ori cu abonamentele lor,care nu am înțeles niciodată de ce sunt mai scumpe decât un prepay, dar mai sărace în optiuni,acum a stat fiu miu o vacanta de 10 zile in Franța, net ioc dar facturi duble decât normalul in țară, sfat pt vacante : luați un prepay din tara respectivă veți fi mult mai câștigati…

  12. Am trecut și noi ,prin ce treceți dumneavoastră,dar nu am insistat atât de mult în relația cu ei pentru că ne a pasat de sănătatea noastră.Am.avut un abonament de internet și un fix servicii de care ne am folosit ocazional ,fixul niciodată! Fiind vorba de 12euro lunar am dus abonamentul până la capăt ,ieri venindu ne ultima factura pe minus pentru un serviciu inexistent pe care l am dus la bun sfârșit timp de doi ani!Tot pe firma am fost și noi și bine am făcut că nu ne am combinat cu ei pe telefonie mobila ,cu telefoane etc…Acuma fiecare i și ia decizia dar relația cu ei a fost un fel de taxa de protecție,toxica chiar ,dar de doya săptămâni am scăpat!

  13. Mă tot gândesc să renunț la serviciile Vodafone. Apelurile se întrerup,sunt zile în care nu pot fi contactată,internetul este slab, televiziunea nu funcționează de zile bune(lipsă semnal) iar despre call center…..nici pomeneală să poți vorbi cu un consultant. Te direcționează pe WhatsApp, să i lași mesaj lui Toby….. și nu primești niciodată răspuns. Și ca totul să fie la ,,superlativ,, primim infirmarea că abonamentele se majorează. Nu recomand Vodafone nimănui.

  14. Am sperat în ceva mai bun când am renunțat la Orange și am trecut pe Vodafone dar…surpriză,e mai rău. Măcar la Orange aveam persoană dedicată pt.firmă dar aici nu ai cu cine vorbi,doar cu roboții. Nu știu cum o să rezist 2 ani … Nu mă țin nervii să apelez la Protecția Consumatorului pt.că presupune timp și răbdare de care eu nu mai dispun. Eu am încercat și cu Telekom dar peste tot sunt probleme,dar parcă la Vodafone sunt cele mai grave. „Soluția „mea este să am permanent un prepay de la o altă rețea, altfel nu o iei razna.

  15. Eu locuiesc în zona a de nord a Ploieștiului și am NUMAI PROBLEME cu rețeaua de la Vodafone. La fel, nu pot vorbi la tel, uneori nu pot primi apeluri, foarte greu merge internetul.. sunt mizerabili si sincer, dacă as fi fost în vârf de munte as fi înțeles, dar nu e normal asta într o zona populata.

  16. 😂😂😂 eu am scapat intr.un final de ei. Chiar daca mi.au oferit un abonament de 3 euro dupa ce initial m.au anuntat printr.un sms ca mi.au marit abonamentul. Asta a fost cireasa de pe tort. In 2 zile m.am portat. 😂😂😂 Nu ca ar fi mai breaza reteaua

  17. Sunt mulțumit de serviciile Vodafone, depinde de zona unde stai, de multi factori…oricum au o infrastructură mult mai buna decât Orange sau rcs-rds,iar Telekom îți mărește abonamentul fara sa te anunte

  18. Experiența proasta rau de tot! Cred ca o luna întreagă vara asta am sunat in fiecare zi la ei, împreună cu vecinii. Execrabil este putin spus!

  19. Sunt abonat Vodafone, o data mi-au anulat numărul deși nu am cerut aceasta, fara drept de recuperare decât prin achiziția unui abonament mai mare. Probleme cu call center am so la Orange, si la RDS, am și aici abonamente. Semnal?;5g este o gluma la toți, poate un pic mai bine sta Orange (doar un pic). La toți vitezele sunt mici sau zone aglomerate au probleme mari. De aceea pt firma am 3 abonamente, lucrez și telemunca, și din deplasare și am nevoie de: comunicare, transfer, mail, etc (teleconferințe). Până acum nu am găsit un operator cinstit și corect.

  20. Aceeași părere proasta o am si eu despre Vodafone, din păcate call center ul lasa de dorit,te zapaceste de cap robotul Andreea doar sa nu te transfere unui agent call center si cand reușești in final nu se rezolva nimic.
    Mare dezamagire aceasta retea😞

  21. Am făcut greșeala să vin la ei , nu doresc la nimeni să facă pasul asta . La mine semnalul era cum era , in județul Tulcea, dar internetul era varza , nu depășeam pe teste 5mb , făcut de operatorii lor . După multe chinuri de a lua legătura cu un operator, stand în așteptare minim 45min , explicând problema mea la fiecare , sa găsit o fata sa descopere in sistemul lor că nu erau făcute bine conectările la numărul meu de telefon. Și uite așa după mai bine de șase luni și mii de nervi nu mai zic de urări de ,,bine” către origini sa rezolvat problema mea . Dar surpriza , am schimbat telefonul și am aceeași problemă acum . Deja am luat în calcul sa fugggggg cat mai repede de la ei. Nu doresc la nimeni să aiba de-a face cu compania asta

  22. Există prevederile art.II. – In anexa la Legea nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate intre comercianți si consumatori, punctul (1), litera j) modificat cu următorul cuprins:
    j) restrâng sau anulează dreptul consumatorului de a denunța sau de a rezilia unilateral contractul, in cazurile in care:
    – comerciantul a modificat unilateral clauzele prevăzute la lit. e);
    – comerciantul nu si-a îndeplinit obligațiile contractuale;
    – comerciantul a impus consumatorului, prin contract, clauze referitoare la plata unei sume fixe in cazul denunțării unilaterale, lege care fost republicată în Monitorul Oficial al Românei, Partea I, nr. 305 din 18 aprilie 2008, iar ulterior a fost modificată prin Legea nr. 161/2010 pentru modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului și a Legii nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între comercianți si consumatori, publicată in Monitorul Oficial al Romanei, Partea I, nr. 497 din 19 iulie 2010, această clauză contractuală este abuzivă și dreptul consumatorului la denunțarea contractului nu poate fi anulat sau condiționat de nicio clauza contractuală sau înțelegere între părți, în cazurile prevăzute de lege, aceasta fiind considerată nulă de drept.
    Faceți cerere de reziliere si menționați aceasta prevedere legală, care nu poate fi încălcată de un contract al unui furnizor de servicii!

Ce părere ai? Comentează aici!

Comentariul tău
Numele tău

Sondaj Observatorul Prahovean

Provocarea Observatorul Prahovean

Doctor bun

Expunerea la soare fără protecție, risc major pentru sănătatea pielii

O singură arsură solară poate avea consecințe pe termen...

Medicul Carmen Ionică m-a salvat după un diagnostic greșit”

Observatorul Prahovean continuă campania „Doctor bun” dedicată medicilor apreciați...

„Datorită medicului Oana Ignatov am ales Maternitatea Ploiești”

Ioana Arion este o ploieșteancă ce a născut un...
- Publicitate -

Antreprenori de succes

Măcelăria Pion din Ploiești, mezeluri ca pentru la ei acasă

Gabriel Barbu nu are birou cu vedere panoramică, aflat...

Chic Fleuriste, arta bijuteriilor din flori naturale la Ploiești

În centrul Ploieștiului, în apropierea Sinagogii, pe strada Traian...

Un antreprenor produce sucuri naturale la Urleta. Fără e-uri!

Urleta, satul din Prahova care îmbină istoria cu modernitatea,...
- Publicitate -

Exclusiv

Măcelăria Pion din Ploiești, mezeluri ca pentru la ei acasă

Gabriel Barbu nu are birou cu vedere panoramică, aflat...

Zeci de case din Ploiești vor fi demolate. Oamenii sunt disperați

Situație revoltătoare în Ploiești. Aproximativ 50 de case de...

Patroni de magazine înșelați prin terminalele self pay

Escrocii au găsit o metodă prin care să-i lase...

Ce a pățit șoferul care a golit vidanja pe câmp, la Berceni

După ce Observatorul Prahovean a publicat imagini surprinse recent cu...

Pasajul sub DN 1, pagubă de un milion de euro la Primăria Azuga

Primăria Azuga a solicitat suspendarea licitației pentru viitorul pasaj...

Ai un pont?

Trimite-ne un mesaj pe WhatsApp la 0785 075 112

- Publicitate -

Știri noi

Podium mondial, 100% din Ploiești, la Karate Fudokan

În perioada 8-11 mai 2025, în Polonia, la Pulawy,...

Peste 15.000 de oameni în stradă în București. Miting pro Europa

De 9 mai, ziua Europei unite, la București are...

Controale: Zone din Ploiești transformate în gropi de gunoi

Primăria Ploiești anunță depistarea mai multor persoane surprinse în...

Expunerea la soare fără protecție, risc major pentru sănătatea pielii

O singură arsură solară poate avea consecințe pe termen...

Cum arată buletinul de vot pentru turul II al alegerilor

Biroul Electoral Central a validat, vineri, buletinul de vot...
- Publicitate -

Emisiuni

Se poate și la Ploiești. Orașul se schimbă

Jurnaliștii Marius Nica, Claudiu Vasilescu și Ștefan Vlăsceanu au...

Cum poți avea factură de curent pe ”minus”? Secretul fotovoltaicelor

De la 1 iulie, guvernul nu va mai subvenționa...

Tăieri de sporuri și salarii în Primăria Ploiești

Jurnaliștii Marius Nica, Claudiu Vasilescu și Ștefan Vlăsceanu au...
- Publicitate -

Vox Publica

De ce simțim atâta frică zilele astea?

Crearea a două tabere între membrii aceleiași populații este...

Ploieșteancă din Diaspora după vot: „Stau cu inima strânsă”

Votul din 4 mai a generat o imagine distorsionată...

PSD-ul, balaurul cu șapte capete, a îngropat România

Indiferent cât am fost de blamată cu privire la...
- Publicitate -

Pe aceeași temă

De ce simțim atâta frică zilele astea?

Crearea a două tabere între membrii aceleiași populații este...

PSD-ul, balaurul cu șapte capete, a îngropat România

Indiferent cât am fost de blamată cu privire la...

Lașii din PSD și complicii din PNL au dus România în colaps

După ce la alegerile prezidențiale a jucat la două...
- Publicitate -

De ce nu ai votat duminică? Mergi la vot pe 18 mai?

Puțin peste 50%... atât a fost prezența la vot...

România a votat. A avut de ales și a decis să sancționeze

România a votat duminică. A avut de ales și...

Reacția ambiguă a șefului de campanie al lui Crin Antonescu

Mircea Roșca, șeful de campanie al lui Crin Antonescu,...

Românii n-au înțeles, românii nu ne merită! 

Crin Antonescu a fost sprijinit de fostul său tovarăș...