În mai puţin de 24 de ore am publicat mărturiile incredibile ale foştilor angajaţi de la Call Center-ul Vodafone din Ploieşti, care acuză condiţii inumane de lucru: stres, pauze insuficiente, epuizare fizică şi psihică.
Vocile pe care ne vărsăm nervii când ne cresc facturile la telefon, când nu avem semnal sau pur şi simplu vrem să vorbim mai mult la mobil pe bani mai puţini aparţin unor angajaţi care încremenesc opt ore într-un scaun cu casca în ureche şi ochii în monitor, încercând să rămână calmi şi ameninţaţi non-stop de şefi cu concedierea. Sunt sigur că această situaţie nu este singulară la Vodafone, ci este practicată şi de concurenţă. Cu toate acestea, autorităţile plătite inclusiv de acei anmgajaţi să verifice sănătatea şi securitatea în muncă sunt lovite de amnezie. Astăzi, observatorulph.ro a solicitat oficial Inspectoratului Teritorial de Muncă Prahova un control la call center-ul Vodafone din Ploieşti. Chiar sunt curios dacă acest control va fi efectuat şi ce măsuri se vor lua. Din păcate pentru oamenii cu statut "privilegiat" de angajat la multinaţională nu cred că inspectorii ITM le vor face munca mai uşoară. Un nume precum Vodafone se bucură de o imunitate din partea autorităţilor pe care doar slujbaşii la statul român o acordă. Sper să mă înşel.
P.S. Aştept şi o implicare a prefectului de Prahova, Marius Sersea, aşa cum a făcut-o şi în conflictul de muncă de la Cablul Românesc.
