Nu de puține ori, cei care au avut întrebări sau nelămuriri cu privire la propriile rezervări de bilete de avion Wizz Air, s-au văzut nevoiți să apeleze numărul de telefon cu suprataxă al companiei aeriene, număr care apare la primele căutări pe Google: 0900 310 020.
Citește și: Unde pot depune reclamații pasagerii Wizz Air cu zborurile anulate sau întârziate
Tariful este unul destul de piperat, 1,19 euro/minut. În plus este specificat faptul că „Apelurile din rețelele de telefonie mobilă pot fi taxate la un tarif mai mare”. În plus, „Se percepe o taxă per tranzacție prin Centrul telefonic, de 76 lei, pentru solicitările care pot fi făcute și online”.
Oricine ajunge până aici, este ori foarte determinat, și atunci merge mai departe și sună, ori descurajat de toate taxele și tarifele și renunță.
Puțini sunt cei care citesc mai departe: „Pentru pasagerii care ne contactează cu privire la serviciile de asistență specială sau pentru cei ale căror zboruri au fost modificate, nu se percepe taxa de tranzacție prin Centrul telefonic.”
Citește și Wizzair a modificat de trei ori un zbor din Spania în România, fără să anunțe călătorii
Deci scrie negru pe alb „pentru cei ale căror zboruri au fost modificate”, adică situația majorității celor care au nevoie să apeleze Wizz Air. Nu se specifică dacă e cazul anulărilor sau modificărilor cu +/- 10 minute. Se specifică doar „zboruri modificate”.
În ceea ce privește navigarea pe site-ul wizzair, suntem în faza: https://wizzair.com/ro-ro/informatii-si-servicii/contact/contact. (asta apare în bara de sus a browserului de internet).
Scrie că nu există taxă, dar nu avem decât un număr de telefon cu taxă. Pentru a-l afla pe cel gratuit, trebuie să accesăm „Asistență Specială”, iar aici linkul activ către „centru telefonic pentru asistență specială”.
Sus, în bară, în acest moment avem așa: https://wizzair.com/ro-ro/informatii-si-servicii/informatii-calatorie/asistenta-speciala.
La scroll, în josul paginii, trebuie să apăsați „Centrul Telefonic pentru Asistență Specială”. Este exact sub „Pasageri cu dizabilități sau pasageri cu nevoi speciale”.
Odată apăsat, selectați în câmpul de căutare „România” și vă va apărea următorul număr de telefon: 0040 312 294 796.
Acesta este un număr de telefon fără suprataxă, pe care, dacă aveți zboruri modificate, aveți tot dreptul să îl apelați!
Deși la limbă este specificat „Romanian”, eu nu am nimerit decât vorbitori de limbă engleză. Poate nu am sunat în timpul orelor de lucru „în română”, care este afișat: De luni până vineri între orele 9 și 18. Sâmbăta și duminica vorbitorii de limbă română nu lucrează. Pentru limba engleză, programul acestui call center este non-stop, adică 24/7.
La acest call center se rezolvă probleme diverse. De la lămuriri cu privire la actele necesare la îmbarcare și până la schimbări de rute, de destinații, etc. Ca sfat, dacă nu doriți să așteptați mult, sunați noaptea. 😊
Dacă doriți să apelați Wizz Air fără să plătiți încă 1-2 bilete de avion pe telefon, aceasta este soluția. Deși este într-un fel „ascuns”, numărul de telefon există la ei pe site, spre deosebire de celelalte companii low-cost pe care nu le poți apela decât cu suprataxă.
Cum pot lua legatura cu un operator
O prostie de articol.
daca vreti cu adevarat sa vorbiti la call-center cel mai usor este sa folositi optiunea chat-bot nu sa incercati sa pacaliti lumea pretinzand ca aveti „nevoi speciale”
La chat-bot daca treceti ca vreti nr. de telefon call-center acesta intreaba pentru ce regiune/tara vreti. Treceti Romania si va fi afisat nr de telefon pentru Romania.
Intr-adevar acesta e cu suprataxa fata de cel pentru persoane cu dizabilitati dar …deh daca va arde buzunarul puteti sa folositi si varianta din articol si sa confirmati curentul de opinie european de …”jeguri de romanasi shmecherasi”
Daca totusi aveti bun simt: nr e 0040900310020
Cu tot respectul… nu este numai pentru pentru persoanele cu dizabilități!
Este și pentru cei care au de suferit în urma modificărilor orarului de zbor (modificări frecvente în ultima vreme). De ce aceștia ar trebui să apeleze număr cu suprataxă dacă Wizz Air le-a modificat zborurile?
Fiți fără grijă, cei lipsiți „de bun simț” nu au nimic de câștigat apelând numărul gratuit. În baza codului de rezervare se verifică din sistem dacă persoana este îndreptățită sau nu să apeleze serviciile de la acest număr de telefon.
Nu vi se pare normal ca și cei care nu sunt familiarizați cu aplicațiile online să poată beneficia de schimbări de zboruri sau rambursări dacă Wizz Air a modificat orarul de zbor?
Unde este lipsa de bun simț că refuz să plătesc o convorbire pentru a-mi rezolva o problemă cauzată de compania aeriană? nu consider că mă încadrez în categoria ”jeguri de romanasi shmecherasi”. Nici eu, și nici alții…