Desele întârzieri mari și anulări de curse pe care Wizz Air le practică în ultima perioadă, au dat peste cap vacanțele multor români. Pe bună dreptate, oamenii, revoltați, vor să se întoarcă împotriva companiei aeriene pentru a-și recupera banii pe vacanțele ratate.
Din păcate, dat fiind faptul că Wizz Air nu are reprezentanță în România, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului, ANPC, nu are nicio putere în acest caz. Cu toate acestea, există soluție pentru cetățenii români care vor să depună sesizări împotriva Wizz Air.
Citește și: Cum să eviți ratarea vacanțelor din cauza curselor aeriene anulate sau întârziate
Astfel, Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) informează că, pentru rezolvarea problemelor cu compania aeriană Wizz Air, cetățenii români pot depune sesizari pe site-ul Centrului European al Consumatorilor Romania – ECC Romania https://eccromania.ro/.
Acest site este pus la dispoziția consumatorilor români de Uniunea Europenă, pentru rezolvarea problemelor și recuperarea prejudiciilor.
Cetățenii români pot sesiza Centrul European al Consumatorilor România atunci când:
-întâmpină probleme cu un produs sau un serviciu achiziționat dintr-un alt stat european;
-vor să știe ce drepturi au în timpul unor călătorii în alt stat European;
-vor să depună o plângere împotriva unei companii europene, în vederea soluționării problemei.
Drepturile pasagerilor aerieni pot fi consultate pe site-ul ECC România, la adresa: https://eccromania.ro/informatii/intreaba-expertul/drepturile-pasagerilor-aerieni/