Cum o țară întreagă este la curent cu problemele cu care Blue Air se confruntă, nu cred că miră pe nimeni faptul că Wizz Air și Ryanair încearcă să profite de această situația.
Astfel, așa cum spuneam de ieri, cele două companii rivale „sar în ajutorul” pasagerilor Blue Air care s-au trezit cu planurile date peste cap.
Dacă Ryanair este rezervată în comunicarea ofertelor, Wizz Air jubilează de-a dreptul.
„DON’T BE BLUE…” apare mare pe prima pagină a companiei aeriene. Pentru cine nu știe, expresia este un joc de cuvinte care, în actualul context, se potrivește la fix. În lumba engleză „don t be blue” este o expresie care se traduce prin „nu fii supărat”. În cazul de față nici că se putea potrivi mai bine miilor de pasageri Blue Air care s-au trezit cu planurile date peste cap.
Pe baza primelor șase caractere ale codului de rezervare Blue Air, orice pasager care are zborul anulat la Blue își poate achiziționa la Wizz Air un bilet de avion „de la 49,99 euro”.
Citește și: Perspectiva unui client Blue Air: Cum am reușit, deși am fost client fidel, să nu fiu afectată de criza companiei
Dacă în prima fază am simțit o undă de compasiune pentru Blue Air, odată cu accesarea site-ului lor, mi-a dispărut orice urmă a părerii de rău.
Fără nicio scuză, fără nicio explicație, își afișează în continuare „ofertele” și „orarul de iarnă 2022-2023” la prețuri care încep cu „doar 19.99 euro”!
Ba mai mult, la o simulare, am reușit chiar să selectez zboruri pentru perioada următoare, septembrie – octombrie 2022.
Aceastea fiind constatate, am putut să mă întorc pe pagina Wizz Air și să mă distrez copios de mesajul afișat de aceștia: „DON’T BE BLUE…”