Ați plătit un pachet turistic și sperați să vă recuperați banii? Ordonanța care vă dădea această posibilitate ar putea fi modificată

5

Sunt mulți români care își achiziționaseră din timp pachete turistice, achitându-le parțial sau integral. Contextul pandemiei de coronavirus a dus la schimbarea tuturor planurilor, așa că cei care deja plătiseră au dorit să-și recupereze banii.

În sprijinul dorinței firești exista o Ordonanță din 2018, dată de Guvernul României, prin care posibilitatea recuperării banilor a fost reglementată. Ordonanţa nr. 2/2018 privind pachetele de servicii de călătorie şi serviciile de călătorie asociate ar urma să fie modificată, iar plățile să fie înlocuite cu ”alte beneficii”.

„Ne gândim foarte serios la suspendarea acestei Ordonanţe 2 , care obligă rambursarea pachetelor turistice, dar trebuie bineînţeles să venim cu o măsură compensatorie.

Ideea este că am dori, pentru moment, să evităm această presiune asupra agenţiilor, pentru că în astfel de situaţie nu vom face decât să grăbim intrarea lor în insolvenţă.

Pe de altă parte, trebuie găsită o măsură care să asigure consumatorul că îşi va recupera banii sau dacă doreşte să reprogrameze, ceea ce noi îi sfătuim fără doar şi poate, să aibă aceleaşi condiţii ca şi cele precedente”, a declarat Emil-Răzavn Pîrjol, la Antena 3.

*Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596

5 COMENTARII

  1. exista varianta asigurarii STORNO de calatorie, care ajuta consumatorul sa isi recupereze banii, degrevand agentiile de turism si evitand astfel falimentul acestei industrii, dar romanul nostru nu are cultura asigurarilor implementata in creier !!!

  2. Asigurarea storno nu e valabilă în acest caz. Ea se referă la îmbolnăviri, decese sau alte motive personale pentru care turistul nu mai poate pleca și poate dovedi cu acte. Eu fac ceva pe ordonanță lor din 2018 pentru că am un contract încheiat între mine și firma de turism.

  3. Am platit intreg 825euro pt mine si sotul meu2 bilete turcia de la early booking pt 7nopti incepand pe 16 05 2020,am cerut recuperarea euro si m_a obligat cu vouchere ori reprogramare ca nu are alte variante,chiar i_am explicat ca avem varsta d 65 respectiv 70ani si nu stim daca mai mergem cat timp o tine covidul..? Trebuie gandit ca se tine cont de varsta noastra fata de covid???

  4. Bine ca o ai tu ,dle Marius. Pentru cultura ta generala, in astfel de situatii nu poti face uz de clauza storno a asigurarii. Inainte sa postezi si sa comentezi mai pune mana pe carte poate ti se imptementeaza in creier „cultura asigurarilor” pe care nu o are romanul nostru !!!

CLICK PENTRU A COMENTA

Comentariul tău
Numele tău