- Publicitate -

Turiști prahoveni acuză Agenția Bonjour Tour: „Cu vacanțele achitate din 2022, nu am plecat nici acum…”

Agenția Bonjour Tour, pe numele întreg, Bonjour International Tour, a încasat bani de la turiști fără să onoreze vacanțele, potrivit spuselor mai multor păgubiți, dintre care, o parte, prahoveni. Agențiile de turism apărute ca ciupercile după ploaie în peisajul românesc, în ultimii ani, nu garantează o vacanță reușită, indiferent de promisiunile pe care le fac. Și Bonjour Tour chiar asta demonstrează.

- Publicitate -

CITEȘTE ȘI: Drept la replică: Adriana Cristina Nae, Bonjour Tour prezintă firul evenimentelor care au dus la insolvența agenției

UPDATE: Agenția de turism Bonjour Tour a cerut insolvența

Pe de altă parte, mulți turiști, încântați de prețurile puțin mai reduse, riscă țepe, așa cum nu o dată s-a întâmplat. Ce faci, însă, dacă ai experiențe anterioare pozitive cu agenția respectivă? Pleci în condiții ok, dar, la un moment dat, achiți o vacanță în care nu mai ajungi să pleci și nici banii nu ți-i primești înapoi?

Așa a pățit un grup de turiști prahoveni cu Agenția Bonjour Tour din București. După ce au avut excursii reușite în Bulgaria și în Egipt, în anul 2022 au achitat, pentru un grup de 9 persoane, o excursie pentru luna noiembrie 2022 în Egipt.

(Toate documentele justificative se află în galeria foto de la finalul articolului)

”Pentru tot grupul s-a achitat suma de aproximativ 24.000 de lei, plus vize în valoare de 1.269 de lei, iar plecarea urma să aibă loc pe 8 noiembrie 2022.

„Încă din vară am văzut pe diverse grupuri pe Facebook că au fost mulți turiști care își achitaseră vacanțele, dar care nu au mai plecat. Acuzau agenția de țeapă. Dar ea ne-a spus că sunt oameni puși de fostul ei asociat și ne-a rugat să punem cât mai multe recenzii pe Google în favoarea ei. Sincer, ne-am cam speriat, dar, ce să facem? Am avut încredere în ea, că ne spunea că nu e nicio problemă și că noi vom pleca sigur”, a declarat Silvia Ghimici, turista păgubită și reprezentantă a grupului de prahoveni, din care mai fac parte și surorile ei, Marinela Ion și Dorina Moldoveanu.

Excursia din noiembrie nu s-a mai ținut

În octombrie au achitat factura și așteptau să plece. La sfârșitul lunii octombrie, au văzut pe un grup de Facebook, intitulat sugestiv „Teapa Bonjour Tour”, că agenția a fost închisă de ANPC. Speriați, prahovenii au contactat-o pe proprietară, care era plecată în infotrip în Turcia. De acolo le-a răspuns că da, „a închis-o ANPC-ul și că nu se va mai pleca pe 8 noiembrie și că nu are să ne dea banii înapoi că banii noștri sunt la Tarom”.

„O cunoșteam, mai fusesem plecați cu ea, așa că i-am spus că o lăsăm să-și rezolve problemele și să ne ducă anul viitor (2023 – n.r.) în concediu”, povestește turista din Urlați.

- Publicitate -

Potrivit povestirilor Silviei Ghimici, pentru ea, pentru grupul ei, și pentru alții din țară, a urmat o perioadă de amânări din partea reprezentantei agenției Bonjour Tour. Pretextele erau diverse: ba că i-a închis ANPC-ul agenția, ba că și-a luat din nou licența și va putea pleca, ba că nu mai pleacă…

Într-un final „nu știu cum ne-a păcălit”, spune prahoveanca, dar acest grup de 9 turiști, după ce că nu au plecat nicăieri, i-a mai plătit încă 1.050 de euro. Banii reprezentau echivalentul unei diferențe pentru o excursie în care ar fi plecat pe 29 mai 2023.

Ulterior însă, nici această excursie nu s-a mai ținut pe motiv că „nu au umplut aeronava și operatorul de zbor nu a vrut să ridice avionul de la sol”. Măcar această diferență a fost recuperată.

- Publicitate -

Sătui de amânări, turiștii au decis să-și ceară banii înapoi

După atâtea luni de zile de amânări, după atâtea povești spuse fără bază, prahovenii s-au hotărât să ceară banii înapoi, suma inițială, cea de 24.000 de lei. Lucru imposibil de obținut, spun ei, pe motivul invocat de agenție că „banii sunt la furnizor, nu am de unde să vi-i dau înapoi”.

Contactată de Observatorul Prahovean, Adriana Cristina Nae, reprezentanta agenției de turism Bonjour Tour, a refuzat să facă declarații, a spus doar că nu înțelege de ce „fac circ oamenii” că nu este vina ei, că banii lor sunt la furnizori, furnizori cu care ea se judecă.

De cealaltă parte păgubiții (care nu sunt doar cei 9 prahoveni, ci sunt oameni din toată țara), s-au săturat să mai aștepte și își vor banii înapoi.

- Publicitate -

Tot din spusele lor, reprezentanta agenției le-a blocat numerele de telefon dar, pe site-ul agenției și pe pagina de Facebook a acesteia, se vând în continuare vacanțe pentru Egipt cu plecări în perioada următoare. Cea mai apropiată dată de plecare este 5 iunie 2023.

postare bonjour tour plecare 5 iunie
Încă se vând vacanțe pe pagina de Facebook Bonjour Tour

„Dacă ea susține că banii noștri sunt la furnizori, adică la Tarom, de ce nu ne-a dat înapoi diferența până la biletele de avion? Pentru că ea nu a plătit nimic în Egipt!! Ce treabă are Taromul cu Egiptul? Unde este restul de bani?”, se întreabă revoltată Silvia Ghimici.

Pentru a nu-i fi afectată imaginea, Agenția Bonjour Tour șterge comentariile negative

Ceea ce au mai observat turiștii păgubiți a fost faptul că recenziile de pe Google „se perie” periodic. Astfel, comentariile și recenziile negative sunt șterse, iar ratingul agenției crește în acest fel.

- Publicitate -

„Pe 27 mai avea 165 comentarii (pe Google – n.r.) și era cotată la 3.9… și azi (29 mai – n.r.) are 155 cu 4.2…”, reclamă unul dintre turiștii păgubiți.

stergere recenzii bonjour tour
Cum dispar recenzii și se modifică ratingul

În zadar se încearcă a se contacta agenția în vederea recuperării prejudiciului. „Spune că nu are de unde să ne dea banii că banii noștri sunt la Tarom. Apoi a dat vina pe Fly Lili. Dar pe noi nu ne interesează. Noi i-am dat ei banii (agenției – n.r.). Ce treabă avem noi cu Tarom? Ea trebuie să ne ducă în vacanță sau să ne dea banii înapoi”, se mai plânge prahoveanca.

Aseară, 29 mai, o „turistă” a postat o recenzie pe Google, potrivit căreia a ajuns în Rixos și că este extraordinar:

- Publicitate -

Am ajuns aseară la Hotelul Rixos Bab Al Bahr din Ras Al Khaimah. Hotelul și serviciile sunt excepționale, iar totul este foarte bine pus la punct. Am avut încredere în Agenția Bonjour International Tour și nu m-a dezamăgit! Voi reveni cu drag în următoarele vacanțe organizate de această agenție”, scrie în recenzie.

Cum să spui că ai ajuns la hotel aseară când agenția nu a mai avut niciun zbor în data respectivă? Noi nu trebuia să plecăm tot aseară și ni s-a zis că nu este avion? Cum a plecat fără noi? Ne-a uitat acasă? Deci vă dați seama ce minciună este asta?!!?”, se arată revoltată Silvia Ghimici.

Prahovenii nu au fost singurii care s-au trezit și fără bani, și fără vacanță

Amalia Munteanu, o turistă din Târgu Mureș, are și ea o poveste interesantă și asemănătoare cu cea a grupului de prahoveni.

În luna aprilie a anului 2022 avea achitată în contul Agenției Bonjour Tour din București suma de 2.500 de euro pentru o vacanță cu familia în Egipt (5 persoane). Cu doar 4 ore înainte de a pleca a fost anunțată că li s-a anulat cursa. „Și de aici a început totul…”, povestește turista.

După încercări repetate de a-și recupera banii, în luna septembrie 2022 Amalia Munteanu, împreună cu soțul, au mers la București pentru a depune la ANPC reclamație. „Online nu am putut pentru că nu le mergea site-ul”. Cu această ocazie au trecut și pe la sediul Bonjour Tour. Acolo au găsit-o pe proprietară, care s-a arătat surprinsă de faptul că familia nu și-a recuperat banii. „Ea a spus că nu înțelege, că majoritatea și-au primit banii înapoi, cum de noi nu…”. Totuși, pentru că nu avea nicio șansă să-și recupereze banii, a acceptat un voucher din partea agenției pentru suma plătită.

„Am mai fost în trecut în vacanțe cu Bonjour Tour și, vă mărturisesc sincer, că aș fi preferat banii înapoi. Prima dată cu ea a fost ok, a doua oară a fost haos. O lipsă totală de organizare…”, povestește turista din Târgu Mureș.

Citește și: A început programul „Litoralul pentru toți”. Cât costă o vacanță de o săptămâna la mare

În cele din urmă, din aprilie 2022, au ajuns să aibă plecarea pe data de 28 mai 2023. Înainte de această dată au primit mesaj din partea agenției că „Nu există hoteluri, nu există aeroport”, acolo unde ea susținea că făcuse rezervare. În compensație le-a propus să-și aleagă de pe site o vacanță în Turcia în iunie. „Dar pe site-ul lor, am introdus datele, și mi-a dat că nu sunt opțiuni disponibile. Deci nu merge să facem rezervare”, povestește Amalia. „Chiar ieri (29.05.2023 – n.r.) am întrebat-o dacă se poate pleca în Turcia…”

În tot acest timp, turista din Târgu Mureș, din lipsă de timp, nu știa ce se întâmpla pe toate paginile de Facebook, pe toate grupurile unde se strângeau turiștii păgubiți de Bonjour Tour. Când a aflat și-a postat și ea povestea. În replică, fondatoarea și reprezentanta Agenției Bonjour Tour a amenințat-o cu judecata pentru „denigrare”.

„Ea stă să investigheze sub conturi false ce se întâmplă pe grupurile de Facebook? Are timp? Să se ocupe de biletele turiștilor, nu de investigații pe grupuri!”, mai comentează Amalia Munteanu.

Din păcate, cu toate reclamațiile depuse, după toate amânările prin care trece de un an încoace, Amalia este conștientă de faptul că, cel mai probabil, nu va mai recupera nimic. „S-au dus banii… cei 2.500 de euro. Acolo erau și banii copiilor, economiile, de la bunici… am pierdut tot. Eu știu că nu mai am ce să fac, dar măcar să știe lumea și să nu mai cumpere de la ea”, spune resemnată turista păgubită.

Autoritățile sunt puse în gardă și se ocupă

Turiștii păgubiți s-au adunat și au depus iar sesizări la ANPC. În acest fel a fost și închisă agenția pentru 6 luni de zile, în octombrie 2022. Dar, după cele 6 luni, s-a redeschis și continuă să apară nereguli și turiști păgubiți.

Contactat de Observatorul Prahovean, Horia Constantinescu, președintele Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC), era clar la curent cu toată situația legată de Agenția Bonjour Tour. A solicitat însă, pentru detalii să fie contactat în cursul săptămânii viitoare. „Este și o anchetă în curs”, a declarat el.

Cu ANPC-ul pus în gardă, cu plângerile pentru înșelăciune depuse la Poliție, turiștii păgubiți de Agenția Bonjour Tour International speră să-și recupereze pagubele. Măcar speră…

Sondaj Observatorul Prahovean

54 COMENTARII

  1. Buna ziua
    Stirile se verifica inainte de a fi difuzate.
    Informatiile false date de doamna Ghimici care nici macar nu a achitat diferenta pentru vacanta din El Alamein, avand achitata doar vacanta din Hurghada cu plecare in luna noiembrie 2023, care nu s-a tinut din motive obiective ce au tinut de Decizia 323.
    Tototada informatiile false furnizate cu privire la operatorul aerian sunt total false.
    Doamna *** Amalia are voucher valabil 1 an de zile timp in care isi poate procura vacanta, cerant inainte de anulare sa mearga in Turcia in luna septembrie, nicidecum nu mai avea rezervare in El Alamein ( mutat ulterior in SSH) aceasta a renuntat sunand la agentie si cerand sa plece in luna septembrie.
    Va rugam respectos sa vericati inainte de a publica orice informatie.

    • „Stirile se verifica inainte de a fi difuzate.” – „Turiști prahoveni acuză…” este titlul articolului.
      „Informatiile false date de doamna Ghimici care nici macar nu a achitat diferenta pentru vacanta din El Alamein, avand achitata doar vacanta din Hurghada cu plecare in luna noiembrie 2023, care nu s-a tinut din motive obiective ce au tinut de Decizia 323.” – informațiile nu sunt false, documentele o dovedesc.
      „Tototada informatiile false furnizate cu privire la operatorul aerian sunt total false.” – vă aduc aminte că există și discuții înregistrate în care dvs ați menționat operatorii aerieni.
      „Doamna *** Amalia are voucher valabil 1 an de zile timp in care isi poate procura vacanta, cerant inainte de anulare sa mearga in Turcia in luna septembrie, nicidecum nu mai avea rezervare in El Alamein ( mutat ulterior in SSH) aceasta a renuntat sunand la agentie si cerand sa plece in luna septembrie.” – voucherul a fost acceptat în condițiile în care știa că nu are nicio șansă să își recupereze vreun ban.
      „Va rugam respectos sa vericati inainte de a publica orice informatie.” – au fost verificate inclusiv la ANPC.
      Așa cum sunt frazele din comentariu, tot așa a fost și discuția telefonică, halucinantă și fără niciun sens. Ori credeți că toată lumea trebuie să știe despre „decizia 323” și toate cele invocate de dvs… cuvinte înșiruite fără sens și fraze fără subiect și predicat.
      Realitatea este că există turiști care au achitat vacanțe, la agenția dvs, iar dvs nici nu i-ați dus în vacanță și nici nu le-ați înapoiat banii. Atât. Restul nu mai contează… nici 323-uri, nici operatori, nici cine e de vină.
      Turiștii au achitat, nu au plecat în vacanță, nu li s-au dat nici banii înapoi. Restul e can-can.

      • Se pare ca Preacuvioasa D-na Nae a uitat și anul plecarii!!era noiembrie 2022,minti cu nerușinare,confirmarea plății pentru diferență de vacanta pentru anul 2023 a fost recunoscuta de grupul nostru de ” mahala „cum ne numește stimata d na(de pe firma Kristall)!Postati în continuare pentru a atrage turiști,vindeți vacante spectaculoase și după pa pa!

          • Stimata D NA Nae se pare ca va încurcați în minciuni,aveți tribunal personal care va claseaza dosarele cum vreți,care furnizori??? a-ți spus clar banii noștri sunt la Tarom !Mințiți cu nerușinare,va încurcați în declarații,poate se vor sesiza și alte organe competente,poate se va găsi cineva sa va oprească!!!

          • Tu nu ameninți, ma faci sa rad, sa ți trimit poze cu amenințările tale cu denigrare, DNA, ca ma dai in judecată pe banii mei luati de tine ??
            Ai uitat când l ai sunat pe sot si i ai dat mesaje la 12,1 noaptea cu amenințări ?
            Orientează te spre alta meserie, cea de hoața ți se potrivește cel mai bine.
            Ai făcut turismul românesc de ras, tot netul e plin de reclamatii la adresa ta.

      • Revin cu un update!!Preacuvioasa D na Nae,terminati cu amenințările cu procese ,cu articole pe care le invocați,nu mai aveti leac,sunteti o mincinoasa fara scrupule,banii pe care ii solicitam sunt banii din luna octombrie 2022,banii pe care inclusiv d na Ghimici ia plătit!banii pe care ia-ți luat d voastră!!Motivul pentru care unele persoane nu au sezizat organele competente este ca le ameninți cu procese de denigrare!!Rușine faci turismul romanesc de ras!!!

      • Stimata doamna Corina Matei un control venit pe o speta pentru care a fost o sanctiune dispusa nu se repeta. Daca banii nu erau la furnizori acum nu existau dosare pe rolul Tribunalul București si speram sa existe dreptate in tara asta deoarece sunt atat banii lor cat și ai nostri.
        Restul este can-can sa va atrageti audienta.
        Rectific sus ,, octombrie 2022,,…..poate isi reamintesc si cate vacante au avut alături de Bonjour-Tour cat si faptul ca stiau de masurile dispuse. Pentru cei cu Marsa Matruh ar trebui sa va interesați ca sunt a doua companie careia Air Cairo ii face asta cat si singura companie care a facut tot pentru ca oasagerii cursei din 22 august sa isi primeasca compensatiile bănești in conturile personale.
        Atat banii turistilor cat si ai nostri sunt blocati la ei indiferent de ce scriu ei exista o balanta, un bilant, o fisa la anaf si o verificare facuta de SICE SECTOR 3, iar dvs in calitate de jurnalist trebuie sa verificati inainte sa postati deoarece singurele amenințări primite sunt la mine.
        Tacerea este cea mai buna arma data celor ce ameninta in speta pasagerii.
        In concluzie : agentia are activitate iar primii pasagerii sunt deja in vacanta, asteptam sa plece Turcia etc…..
        O zi frumoasa si weekend placut.

        • Așa și dacă cei cu Marsa Matruh zici ca și au primit banii, banii noștri unde sunt?????? Și dacă am făcut atâtea concedii cu tine… Toate au fost plătite.

          • Stimata doamna, mahalaua sta la corturi, va voi raspunde pentru ultima oara sunt la furnizori in speta compania aeriana Tarom.
            Scuze de erorile facute din graba sa va raspund ,, in atentia ziarului prahovean – in speta doamna Corina Matei,,. Nu am timp sa stau sa verific ce scriu aceleasi persoane peste tot, un control pentru care s-a dispus o masura este o speta inchisa, cand ne vom recupera banii ii vom rambursa pasagerilor restul fiind banii agentiei.
            Polemicile si tot stau in bun simt cum in cele 7 vacante ati fost cei mai fericiti, cum ati cerut oricand pe parcursul anului eu venint cu ideea de Alamein, dar daca aveti constiinta curata cunoasteti adevarul.
            Prin aceste fapte am mai invatat o lectie ,, pasagerii pe care ii astepti cu mancare la aeroport si ii respecti sunt cei ce te vand pe 2 centi,,.
            In concluzie cand vom recupera banii va vom rambursa si dvs banii deoarece sunt ai dvs si Agentia niciodata nu a safarsit fapte de care acum ati acuzat si cunoasteti acest aspect foarte foarte bine dar acum v-ati aratat adevarata fata.
            O zi frumoasa

        • Care masuri dispuse??cele invocate de d voastră,mințiți in continuare ,chiar va felicit ca ati mai găsit turisti sa ii plimbati,sunteti chiar bună in ceea ce faceți,poate veți obține si o diploma!!
          CEA MAI TEPARA!!toti viitorii turiști se vor convinge ce hram purtați!!A si in concluzie vacanțele in care am fost sa rămână asa ,sa nu depanam amintiri!!!weekend plăcut!

          • Stimata doamna Dora Moldovan, omul se cunoaste dupa fapte si dupa roade.
            Dvs in consecinta v-ati aratat atat fapta cat si rodul dar pentru rod a fost deja dispusa o masura la care nu se revine.
            O zi frumoasa.

    • Tot ceea ce am declarat în acest articol este purul adevar si pot dovedi acest lucru. Esti o tepara si nu faci altceva decât sa mananci banii oamenilor. Si nu suntem singurii, sunt sute de oameni păcăliți de tine …ai o nerușinare fantastica în tine

      • Exista un dosar de clasare cu un numar de pasagerii unde scrie clar nu am savarsit fapte de infractiune sau inselatorie ci din contra exista dovezi clare de plati catre furnizori.
        Nu sunt sute de pasagerii sunt trecuti pe ordonanta de clasare, aceasta redactie va verifica cu siguranta.
        Doamna Ghimici dvs nu ati achitat nicio diferenta pentru El Alamein atat dvs cat si sotul.
        La ceilati toti banii cursa 29.05 rambursata inainte cu 6 zile de zbor.

        • Am cerut eu cumva banii pt Alamein? Eu cer banii mei de anul trecut….ai mancat banii mei si banii tuturor oamenilor. Asta este singurul adevar. Deja știe o tara întreaga ce hram porti ,nu te mai chinui sa scrii atâtea minciuni.

          • Stimata doamna, mahalaua si aceste vorbe sunt demne de cei mai josnici oamenii.
            O tara intreaga observa aceleasi nume repetitive care vorbesc si folosesc cuvinte non sens.
            Dar exista o vorba ,, tacerea este arma pe care o meritati,,
            O zi frumoasa.

        • Diferența de bani a fost returnata în contul soțului pe data de 26.05.2023 ,iar plecarea trebuia sa fie ba pe 28, ba pe 29.05.2023. Deci concluzia : nici măcar nu ești în stare sa numeri pe degete cate zile sunt de cand ai virat banii în cont și pana pe 29 cand trebuia sa fie plecarea, teparooooo

    • Minți cu nerușinare, banii noștri unde sunt???? Noi am plătit banii pe care i ai cerut. Și de plecat nu am plecat datorita minciunilor tale. Trăiești în altă lume, tu. Vrem banii înapoi. Decât acuzi, blestemi și minți pe toată lumea. Există dovezi. Semnat grupul de mahala din Urlati!

      • Exista un dosar de clasare cu un numar de pasagerii unde scrie clar nu am savarsit fapte de infractiune sau inselatorie ci din contra exista dovezi clare de plati catre furnizori.
        Nu sunt sute de pasagerii sunt trecuti pe ordonanta de clasare, aceasta redactie va verifica cu siguranta.
        Doamna Ghimici dvs nu ati achitat nicio diferenta pentru El Alamein atat dvs cat si sotul.
        La ceilati toti banii cursa 29.05 rambursata inainte cu 6 zile de zbor.

        • Există un drac, tu ai dosare și amenințări ptr fiecare în parte. Cum se cheamă fapta pe care și săvârșit o cu noi:infracțiune s au înșelătorie??? Unde sunt banii noștri? Fam. Ghimici nu a achitat diferența datorită ție, tu nu ai vrut ca ei sa ți mai plătească nici o diferență….. Ptr ca știai că nu ne mai duci nicăieri. Dă ne banii înapoi și lasă te de meseria asta!

    • Doamna Nae,dar de restul turiștilor păcăliți in luna august 2022,ce spuneți?Nu va este rușine cu atâtea procese pierdute și atâtea minciuni?V-am spus-o din august 2022 și până astăzi,că nu vom renunța la banii noștri,bani pe care i-ați încasat și ulterior pe care nu i-ați rambursat și cu siguranță nu veți mai putea niciodată avea o agenție ,suntem cu ochii pe dumneavoastră,la orice pas și nu veți mai reuși să ieșiți din groapă adâncă în care vă afundați cu fiecare minciună!Semnat grupul -Marsa Matruh -29.08.2022.

      • Stimata doamna daca va insela cineva acum nu ne judecam cu Air Cairo, dosar aflat pe rol si probabil dvs aveati banii cat si noi.
        Dar ne judecam iar in dosar sunt atasate toate facturile si platile
        O seara frumoasa

        • D.na Nae, poate ati uitat ca mi-ati aratat contractul cu Air Cairo. Pe ultima pagina scrie clar „Acest contract este guvernat de legea A.R.E. (Republica Arabă Egipt) orice litigiu ar trebui soluționat conform legilor A.R.E. și orice acțiune în justiție trebuie introdusă în tribunalul A.R.E. ” Nu mai bateti campii cu Air Cairo si cu procesul deschis in Romania, ca ati semnat un contract si l-ati incalcat.

          • Buna ziua.
            De comisarul european al aviatiei pentru siguranta pasagerilor ati auzit?
            Daca sunteti si avocat sa ne invatati si pe noi cui trebuie sa ne adresam si ce insemna un chek-in deschis- O PLATA EFECTUATA.
            Ce inseamna ,, siguranta,, – Interzicearea pasagerilor de a se repeta istoria si mai mult cu orice pret de imi pune o afacere jos nu am permis ca Romania inclusiv pasagerii romani sa fie tratati asa.
            Asta inseamna caracter.
            O zi frumoasa

      • Cursa din 29 08 .2022 cu destinatia Marsa Matruh avand deschis chek.in-ul a fost anulata de mine din motive ce au tinut de siguranta dumneavoastră asumandu-mi cea ce urma sa se întâmple in tara.
        Prin acest exemplu daca toti din agentiile de turism am pune siguranță pasagerilor pe primul loc am ajunge departe dar ce sa vorbim cu dvs care inca din luna decembrie postati si va laudati pe ,,n,, forumuri ca vom ajunge la puscarie.
        Iata-ne ajunși în luna iunie cu vacante vandute si mai mult in atentia doamnei Beresteanu * aveti inchise 2 dosare- claseaza cauza) cu mentiunea daca toti am spune adevărul am trai intr-o tara curata dar umar de la umar pus se va afla adevărul si vinovatii vor plati.
        Mai multe stimata doamna si stimata redactie tot ce faceti este can -can, turistul destept cunoaste; vede si observa mahalaua.
        In privinta anenintarilor eu personal v-am blocat sa nu mai amenintati deci ar trebui sa va revizuiti minciunile
        Cu respect.

        • Mai femeie, ce zici de ……? Dosarele alea clasate de care zici nu exista. Da, intr-adevar un „politist”, nu-i voi da numele ca sa nu-i fac reclama, a cercetat acel dosar pe genunchi si ti-a crezut bazaconiile si probele fabricate, nici macar nu a verificat daca acele probe sunt in concordanta cu realitatea si a decis sa dea solutia neinceperii urmaririi penale. Dar ce sa vezi, acel dosar a ajuns in instanta si un procuror a decis redeschiderea dosarului. Nu m-as mira ca acel politist sa fie si mustrat disciplinar pentru felul in care a facut cerceratile, dar asta e deja alta problema.
          Referitor la faptul ca ai continuat sa vinzi si ai ajuns in luna iunie fara sa fii i,,,,,,,. Vad ca mai apar turisti inselati cu plecari in Turcia. In cazul anularii lor cine a fost de vina? Tarom? AirCairo? Alti parteneri?
          Nu e mai bine sa spui adevărul, sa recunosti ca …………….. in domeniul turismului, dar ca ai visat si tu ca o sa ajungi mare femeie de succes …..

          • Stimate domnule Vasile Costin poate cerceta de 1000 de ori exista probe si acte care atesta realitatea.
            Cei cu Turcia cititi atent : hotelul nu se achita de agentia din România ( exista un contract intre România-Turcia si clauze de confidentialitate)
            Faptul ca nu s-au prezentat la aeroport si nu si-au recunoscut biletele exista un contract agentie -turist clauze de penalizare.
            Verificarile au fost incrucisate cu Anaf si Itm daca tot citim acte.
            Acel politist poate verifica o balanta, un bilant din care ii rezulta clar sumele pe care le avem de recuperat de la Hisky, Air Cairo, etc
            O zi frumoasa si nu uitati ca la intrarea in societate domnul Cocea Gabriel Samuel a cerut in mod expres dosarul dvs pe care i l-ati dat pe whatsapp ( dara ca eu sa stiu) deci a preluat atat active cat si pasive si este in acest moment solitar cu societatea.

    • Buna seara,

      Toate cele spuse sunt adevărate, am achiziționat o vacanța de la aceasta agenție Bonjour Tour, mai exact de la doamna Nae Cristina Adriana încă din luna Februarie 2022 am dat avans pentru plecare in data de 02.09.2022 Hurgada-Egipt .
      Suntem 4 familii care trebuia sa mergem in Egipt, iar aceasta doamna “nevinovata” ne a anulat sejurul cu o zi înainte de plecare printr un email.
      Pana in ziua de astăzi nu ne am primit banii,ne am ales numai cu amenințări,ne a blocat peste tot ca sa nu putem comunica cu ea, dar ea a uitat un sigur lucru, are sa ne dea peste 5500 de euro !!
      Dansa vorbește ca banii nostri sunt la Air Cairo, dar noi trebuia sa mergem cu Tarom .

    • Aceasta Nae Cristina Adrina,ne a stricat sejurul din Egipt-Hurgada,nu are pic de bun simt sa dea banii oamenilor înapoi.
      Este netul plin de reclamatii,sunt sute de oameni țepuiți de aceasta individa care văd ca și a făcut alta agenție “ Krisstall Internațional Travel “ pe numele mamei sale,continuând sa dea tepe fără pic de bun simt!!

        • Este ca e tot om pus de fostul partener? :)))
          De ce nu spuneti adevartul motiv pentru care va judecati si cu Air Cairo si cu Hisky?
          Mai bine va reprofilati pe Turcia am auzit la domnul Horia ca au niste deserturi tare bune, potrivite pentru dumneavoastra.

          • Nu ai vazut ca insista cu Turcia? O indoapa turcii cu desert daca face cu ei ce a facut in Iordania si Egipt. 🙂

        • Crezi ca toată lumea minte ca tine, rusine sa îți fie, verifica tu sutele de contracte neonorate, oricând pot dovedi ca minti cu nerușinare !

    • Nu eu am renuntat la sejurul din Al Almein ci dv ati anulat acest sejur pt toata lumea , nimeni nu a plecat stiti bine! Vazand ca nu vom mai plecat am zis ca sa primim noua dv oferta de Turcia! Dv ati dat optiunea de Turcia nu eu am ales. Trebuia sa alegem intre Turcia si SSeik unde am fost de 4 ori. Am ales Turcia. Nu am sunat la Agentie asa cum sustineti! O fraza macar , una singura nu se leaga din tot ceea ce ati zis pana acum , nu stiu Tribunalul cum va intelege aberatiile dar innebuniti pe toata lumea care va contacteaza! Retrageti-va din meseria de agent si mai presus din meseria de antreprenor! Sunteti un esec total pt toata lumea mai ales pt Dv!

  2. Se pare ca Preacuvioasa D-na Nae a uitat și anul plecarii!!era noiembrie 2022,minti cu nerușinare,confirmarea plății pentru diferență de vacanta pentru anul 2023 a fost recunoscuta de grupul nostru de ” mahala „cum ne numește stimata d na(de pe firma Kristall)!Postati în continuare pentru a atrage turiști,vindeți vacante spectaculoase și după pa pa!

  3. Buna seara,

    Toate cele spuse sunt adevărate, am achiziționat o vacanța de la aceasta agenție Bonjour Tour, mai exact de la doamna Nae Cristina Adriana încă din luna Februarie 2022 am dat avans pentru plecare in data de 02.09.2022 Hurgada-Egipt .
    Suntem 4 familii care trebuia sa mergem in Egipt, iar aceasta doamna “nevinovata” ne a anulat sejurul cu o zi înainte de plecare printr un email.
    Pana in ziua de astăzi nu ne am primit banii,ne am ales numai cu amenințări,ne a blocat peste tot ca sa nu putem comunica cu ea, dar ea a uitat un sigur lucru, are sa ne dea peste 5500 de euro !!
    Dansa vorbește ca banii nostri sunt la Air Cairo, dar noi trebuia sa mergem cu Tarom .

      • Te doare adevarul?
        Tu minti și când dormi și spui de noi ca inventam🤣, toată lumea minte tu ești Sf.Filofteia fără de pacate.
        Citește tu mai bine legea, hoato ,da banii oamenilor pe care i ai luat ! Îți reamintesc ca ai sa ne dai peste 5500 de euro.

        • Va reamintesc urmatorul aspect : Bonjour International Tour are 2 asociati si administratori.
          Nu ați achizitionat de la mine personal ci de la o firma condusa de Nae si Cocea Gabriel Samuel care a preluat acum 1 an si activele si pasivele firmei.
          Motiv pentru care folosirea numelui meu este o încălcare a legii si ne vom adresa catre CCA ( in atentia redactiei).
          Domnul Cocea Gabriel Samuel la preluarea celor 50 de parti sociale si rolul de administrator se face solitar cu firma si raspunde in egală masura cu doamna Nae Adriana Cristina.
          Instanta a admis acest lucru deci va rugam frumos sa luati act de acest aspect stimata doamna Corina Matei.
          Mulțumesc frumos

      • Stimata d na ,dacă sunteți asa corecta cum va dati ,si nu sunteti persoana care a înșelat asa mulți oameni,cărora le ai luat banii cu o nesimțire iesita din comun,de ce nu ești la sediul firmei sa dai socoteala oamenilor și organelor de control????te pitesti ca o hoata!!!

          • Și concediu nostru unde e??? Banii ni i ai luat…. Mahala ai dovedit a fi tu, probabil ai uitat cât ți am cărat din Egipt… De ai venit cu mâncare, nu te a obligat nimeni, ai fost pe interes. Mahalaua de la Bonjour-Tour, firma de rahat.

  4. “ „Printesa Țepelor”, pierde procese pe banda rulanta, asa cum s-a intamplat cu ANPC si Ministerul Turismului, care i-au suspendat activitatea pe BONJOUR INTERNATIONAL TOUR, respectiv i-au retras licenta.
    Ea si-a facut o noua firma, Krisstall Travel, pe numele mamei ei, folosind licenta de turism a altei doamne, Nicoleta . “

    • Activitatea agentiei a fost reluata un 24.04.2023, iar pe rolul curtii de apel va aparea recursul deciziei MT
      Deci pana la momentul unei decizii definitive agentia are toate documentele legale desfasurarii activitatii.
      Inducerea in eroare a turistilor a fost sesizata politiei si speram ca aceste aspecte nu se vor mai repeta.
      Va reamintesc ca societatea nu este Nae si este Bonjour International Tour care are 2 administratori cu drepturi egale: Cocea Gabriel Samuel si Nae Adriana Cristina
      Exista certificat de la ONRC care va atesta acest aspect.
      O zi frumoasa.

  5. Buna ziua, si noi suntem unii dintre pagubiti aceasta doamna a luat banii a 3 familii (8 persoane) pentru o vacanta in Turcia – ultra All inclusiv total valoare 5700 euro. cu cateva ore inainte de plecarea catre aeroport, doamna nu a raspuns la telefon si atunci a inceput calvarul. Am verificat biletele de avion care erau valabile, dar am sunat la resort My lome in Alanya si am aflat ce nu doream. Nu aveam nici o rezervare la hotel. Deci teapa depuneti reclamatii la politie, numai uniti putem sa ascapam de astfel de oameni.

  6. Buna ziua, si noi suntem unii dintre pagubiti aceasta doamna a luat banii a 3 familii (8 persoane) pentru o vacanta in Turcia – ultra All inclusiv total valoare 5700 euro. cu cateva ore inainte de plecarea catre aeroport, doamna nu a raspuns la telefon si atunci a inceput calvarul. Am verificat biletele de avion care erau valabile, dar am sunat la resort My lome in Alanya si am aflat ce nu doream. Nu aveam nici o rezervare la hotel. Deci teapa depuneti reclamatii la politie, numai uniti putem sa ascapam de astfel de oameni.

    • Incepeti cu ANPC, Ministerul Turismului, politie si recenzii pe google ( actualizati recenzia la cateva zile pt ca le raporteaza pe cele negative si dispar).

      • Recenziile pe google sunt si de nota 2 la foarte multe agentii. Google este o pagina pe care o infiintezi daca vrei.
        Turistul in general in ziua de astazi nu verifica bazaconii si oamenii merg linistiti in vacanță.
        Acest nume „eu” cat si altele daca ar fi reale va puneti numele real.
        Google este neinteresant in ziua de astazi, tehnologia se indreapta in alta directie in turism.
        O zi frumoasa

    • Stimate domnule Stancu.
      Aveti un contract iar dvs aveti penalizare 100% de neprezentare pe motiv ca nu aveti nici macar bilete de avion desi le detineati fiecare dar ati refuzat sa plecati.
      Hotelul nu are conteact cu noi deci nu ne interesează ca suna 100 de pasageri la hotel( nu noi achitam)
      Exista un contract care are niste clauze intre noi si partenerii, clauze ce nu tin de dvs sau de hotel.
      Odata ce ati refuzat sa plecati motivand ca nu aveti bilete desi le aveati exista clauza contractuala penalizare 100%.
      Agentia va achitat acesti bani deci nu stam la povesti vorbesc actele.
      O zi frumoasa

      • Dumneavoastra chiar sunteti constienta de ceea ce spuneti???„Agentia va achitat acesti bani deci nu stam la povesti vorbesc actele”???? Am o intrebare: ce anume a platit agentia? Biletele de avion? plecarea era pentru data de 20.06.2023 ora 2:50 noaptea, cu intoarcere in data de 27.06.2023, pai si dupa ce ajungeam in Turcia ce se intampla dna? Cine ne prelua de la aeroport si unde ne ducea, daca dumneavoastra stimabila, nevinovata dna Nae nu ati platit nici macar o noapte de cazare pentru noi, grupul de 11 persoane (8+3,in acest grup fiind si sora dvs) pentru My Lome, unde stateam 7 zile, in aeroport? Am luat legatura cu cei de la Hotel unde ne-a fost comunicat faptul ca au incercat sa ia legatura cu dvs timp de o saptamana, fara rezultat, drept urmare ne-au anulat rezervarile pentru ca nu se facuse nicio plata și tot in seara in care trebuia sa plecam, in data de 19.06.2023 dupa ora 22 ati incercat sa platiti 10% din costul sejurului la Kartaca Turism, numai ca surpriza, acestia nu v-au acceptat plata pentru ca era tardiv.Sa stie o tara intreaga ca dvs v-ati pagubit propria sora și nu numai, ati spulberat atatea vise ……. Sper ca intr-o buna zi se va face dreptate!

        • Si in cazul turistilor de anul trecut, cu plecare in Marsa, a fost cam aceeași situatie. Fusese facuta o rezervare la hotel, dar pentru ca nu a achitat nimic, rezervarea s-a anulat. Biletele de avion pe care le da Nae turistilor, sunt scoase chiar de ea din din aplicatie, nu le cumpara de la compania aviatica. Verificati la compania aviatica daca acele bilete erau achitate, altfel tot ce spune madam despre penalizarea 100% este egal cu 0. In cazul turistilor cu plecare in Marsa, in contractul incheiat cu Air Cairo era stipulat ca trebuie sa achite un depozit, echivalent cu valoarea a 2 curse, care sa ramana neatins pana la finalizarea celor 5 curse pt care facuse contractul.Cursa era Cairo-OTP-Marsa-OTP-Marsa ( 22-29 august), urmand ca dupa fiecare cursa compania aviatica sa emita factura catre Bonjour pentru a putea efectua urmatorul zbor. Dupa ce au aterizat in Marsa, Air Cairo a emis factura catre Bonjour, doar ca madam Nae le-a cerut sa scada acea factura din depozit, incalcand astfel contractul. Vazand ca nu reuseste sa ii convinga sa umble la depozit, a incercat alta „schema”. A cerut despagubiri celor de la Air Cairo prntru intarzierea de la plecarea primei curse de pe aeroportul OTP, compensatie cu care Air Cairo a fost de acord- 250 euro/turist- si a cerut ca acesti bani sa intre in contul primei facturi; doar ca Air Cairo au fost prevazatori si nu si-au asumat riscul ca la intoarcere turistii sa ceara compensatii pentru intarziere, astfel incat, a inaintat cate un formular ( discharge form) pentru fiecare turist, urmand ca imbarcare catre OTP sa se faca doar dupa ce fiecare turist inmana formularul cu contul bancar personal scris. Toata noaptea a stat sa madam sa completeze formulare, dar nu s-a asteptat ca Air Cairo sa le si verifice si a incercat sa fenteze plecarea fara acele formulare. Vazand ca nu-i merge schema, a intarziat plecarea, a refuzat sa se urce in avion, pana i-au fost aduse alte formulare pe care le-a inmanat turistilor. Intarzierea de la intoarcere a fost doar din vina ei, iar anularea plecarii din 29 august a fost pentru ca nu era achitata cursa retur. Cei din 29 plecau, pentru ca avionul aterizase la OTP, dar de intors nu aveau cu ce decat daca se achita factura.

  7. Dumneavoastra chiar sunteti constienta de ceea ce spuneti???„Agentia va achitat acesti bani deci nu stam la povesti vorbesc actele”???? Am o intrebare: ce anume a platit agentia? Biletele de avion? plecarea era pentru data de 20.06.2023 ora 2:50 noaptea, cu intoarcere in data de 27.06.2023, pai si dupa ce ajungeam in Turcia ce se intampla dna? Cine ne prelua de la aeroport si unde ne ducea, daca dumneavoastra stimabila, nevinovata dna Nae nu ati platit nici macar o noapte de cazare pentru noi, grupul de 11 persoane (8+3,in acest grup fiind si sora dvs) pentru My Lome, unde stateam 7 zile, in aeroport?

  8. Bună ziua D-na Corina Matei.

    Vă rog frumos sa opriți comentariile la adresa fiicei mele.
    Celor din Prahova le pun o întrebare: Erau buni micii când va așteptau la aeroport iar celor din Marsa Matruh le pun o întrebare: a fost frumos sa dați în ea în aeroport în prezenta copilului.
    Opriți-vă

Ai ceva de spus despre articol? Lasă un comentariu aici

Comentariul tău
Numele tău

Ai informații care ar putea deveni o știre? Contactează-ne la: 0785 075 112, pe WhatsApp sau Signal.

Urmărește știrile Observatorul Prahovean și pe Google News!

- Publicitate -

Articole asemănătoare

Pățania unui ploieștean care și-a uitat aparatul foto profesional într-o cafenea. ”Noroc cu camerele de supraveghere…”

Fotograful ploieștean Bogdan Vasilescu a povestit pe Facebook experiența prin care a trecut după ce și-a uitat aparatul de fotografiat într-o cafenea din oraș....

De ce avem dependenți de droguri, alcool sau ”păcănele”? Opinia psihoterapeutului Eugenia Popovici

Observatorul Prahovean a solicitat opinia psihoterapeutului Eugenia Popovici cu privire la un fenomen care pare scăpat de sub control: dependența, în special a tinerilor,...
- Publicitate -
- Publicitate -
- Publicitate -

Ultimele știri

Pățania unui ploieștean care și-a uitat aparatul foto profesional într-o cafenea. ”Noroc cu camerele de supraveghere…”

Fotograful ploieștean Bogdan Vasilescu a povestit pe Facebook experiența prin care a trecut după ce și-a uitat aparatul de fotografiat într-o cafenea din oraș....

De ce avem dependenți de droguri, alcool sau ”păcănele”? Opinia psihoterapeutului Eugenia Popovici

Observatorul Prahovean a solicitat opinia psihoterapeutului Eugenia Popovici cu privire la un fenomen care pare scăpat de sub control: dependența, în special a tinerilor,...

Un tânăr de 24 de ani din Lipănești a fost dat dispărut în Prahova. L-ați văzut?

Niță Romeo Gabriel, în vârstă de 24 de ani, a plecat din mod voluntar de la locuința tatălui său din Lipănești și nu a...

Ce trebuie să știi dacă te sună un ”operator” în numele BNR pentru împrumuturi online

Banca Națională a României atrage atenția asupra unui atac de tip spoofing (utilizarea frauduloasă a numărului de telefon) în care este folosit numele instituției. Comunicatul...

Naționala României a aflat verdictul după incidentele din meciul cu Kosovo

UEFA a înștiințat Federația Română de Fotbal cu privire la sancțiunile acordate în urma incidentelor din partida cu Kosovo, din preliminariile pentru Campionatul European...
Emisiuni
- Publicitate -

S-a întors omul fără adăpost în zona Parcului Eminescu din Ploiești. Au reînceput urletele și înjurăturile

Cazul omului fără adăpost care și-a găsit „o casă” în zona Parcului Eminescu din Ploiești a fost prezentat pe larg de Observatorul Prahovean. Modul...

Controale ale Consiliului Concurenței la Enel România. Compania ar limita concurența pe piață

Consiliul Concurenței a efectuat inspecții inopinate la Enel România SA, la operatorii de distribuție a energiei electrice din cadrul grupului (E-Distribuție Muntenia SA, E-Distribuție...

Amenzile ANAF nu vor mai putea fi plătite la jumătate, în termen de 15 zile

Amenzile ANAF nu vor mai putea fi plătite la jumătate, potrivit noilor măsuri publicate de Guvern. Dacă până acum, amenzile contravenționale aplicate de ANAF puteau fi...

El este șoferul microbuzului strivit între două tiruri pe A 1. ”Drum lin spre Cer, George!”

Cinci oameni au murit, ieri, într-un teribil accident rutier petrecut pe A 1, la Ciorogârla. Aceștia se aflau într-un microbuz care a fost strivit...

Se schimbă prioritatea de trecere pe strada Bobâlna din Ploiești. Ultimele măsuri luate pentru fluidizarea traficului

Închiderea Bulevardului Independenței din Ploiești a dus la îngreunarea circulației rutiere pe străzile adiacente. În acest context, miercuri după amiază, Primăria Ploiești a anunțat...
Emisiuni