Corina Ungureanu, una dintre cele mai populare gimnaste din România, multiplă campioană mondială, a devenit de la începutul aceste luni imaginea rețelei Supermarket La Cocoș. De remarcat faptul că este pentru prima dată când două brand-uri prahovene puternice, unul în sport, celălalt pe piața retail-ului de tip „hard-discount”, fac o astfel de alianță.
Colaborarea dintre Corina și familia Nica, proprietarii rețelei de magazine, a început încă de anul trecut prin susținerea proiectelor pe care campioana le derulează în Ploiești. Ca o continuare naturală a acestor colaborări, începând de la 1 iulie, campaniile de promovare ale bradului Supermarket La Cocoș o vor avea ca principal vector pe Corina Ungureanu.
”Corina este o forță formidabilă care ne-a arătat de-a lungul timpului că oricât de greu pare momentul, fiecare avem puterea să ne ridicăm și a o lua de la capăt. Este mai mult decât o mare campioană, este un model care trece peste generații.
După ce a ieșit din lumina reflectoarelor, Corina a reușit să se impună în societate, și să rămână un model autentic pentru românii care știu ce înseamnă munca și pun preț pe valori precum pregătire, perseverență și respect.
Povestea ei de viață este foarte asemănătoare cu ale noaste, iar afacerea noastră este construită pe aceleași valori. Acesta este motivul pentru care alăturarea celor două imagini este cât se poate de firească și credem că va fi foarte bine primită de clienții noștri”, Iulian Nica, fondatorul conceptului de magazin de tip hard-discount La Cocos.
Corina Ungureanu crede că această colaborare va consolida încrederea clienților în antreprenorii români din retail și în capacitatea acestora de a susține și promova cât mai multe mărfuri și produse românești:
”Eu cred în inteligența românilor și forța lor de a se reinventa. Ca societate, am trecut prin momente grele în ultimii ani însă, chiar și în astfel de vremuri, au apărut din ce în ce mai mulți antreprenori români care au succes în unele dintre cele mai competitive industrii.
Supermarket La Cocoș este unul dintre aceste modele de succes. Echipa de aici a propus clienților un model de comerț bazat pe adaosuri mici, s-a ținut de plan indiferent de greutăți și, aproape 9 ani mai târziu, a devenit o poveste de succes.
Am mai observat un lucru la această echipă: dacă are alternativă, alege întotdeauna să promoveze un produs românesc, decizie care uneori nu este cea mai rentabilă pentru ei dar este bună pentru comunitate”, spune multipla campioană mondială la gimnastică. (p)
Asta nu este rău,dar sa simtă și angajații respect nu doar munca ore f multe lucrate .salariile sunt mici dar vad ca unii le iau oamenilor truda.e rușinos.reclama cu orice preț.la asa atitudine nu ma mir ca angajații pleacă.