reclamatii-gunoi_1d57a.jpg

Primarul Ploieștiului, Adrian Dobre, susține că în cazul în care operatorul de salubritate nu-și respectă obligațiile contractuale privind ridicarea deșeurilor menajere, ploieștenii au posibilitatea să depună reclamații la administrația locală, dar și la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului.

De la începutul anului, potrivit primarului Adrian Dobre, municipalitatea a primit peste 3.000 de sesizări cu privire la deficiențe apărute în asigurarea serviciului de salubritate la nivelul municipiului.

„Ploieștenii se pot adresa pe de o parte Primăriei, dar pe de altă parte Oficiului pentru Protecția Consumatorilor. Ce este specific acestui tip de serviciu este faptul că fiecare cetățean în parte sau, mă rog, la nivelul fiecărei gospodării în parte există un contract între reprezentatul gospodăriei respective și societate. (...) Dar noi putem, dacă suntem sesizați să îi sprijinim în demersul pe care îl au și, bineînțeles, dar pot sesiza și au atribuții în acest sens cei de la Oficiul de Protecție a Consumatorului”, a susținut Dobre.

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

Citește și: Primarul Ploieștiului anunță că a fost sesizată Poliția cu privire la gunoaiele din Ploiești - VIDEO

Edilul a precizat că, la rândul său, Primăria a depus o plângere la Poliție cu privire la o serie de neconcordanțe din procesele-verbale de recepție ale RASP cu privire la cantitățile colectate din Ploiești.

Rezidential 9 Mai
Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.
redactor șef
Mai multe despre autor și articolele sale
Roxana Tănase este jurnalistă din 1999. Face parte din ”garda veche” de ziariști ai Prahovei și, din 2012, este în echipa Observatorulph.ro.
De același autor
banner_sos_deces_300.jpg

harold_20939_451a4.jpg