Nu există stradă intens circulată în Ploiești unde să nu existe cel puțin un capac de canal care să nu pună la încercare atât șoferii, cât și mașinile. Soluția tehnică există, dar este implementată până acum în alte orașe…
În fiecare zi, șoferii din Ploiești sunt nevoiți să facă slalom printre capcanele de pe străzi.
Fie că vorbim de gropi, șanțuri nesemnalizate, dar mai ales de capace de canal, acestea distrug mașini, dar pot provoca și accidente rutiere, în încercarea disperată a conducătorilor auto de a le evita în ultimul moment.
După Primăria Bistrița, a venit rândul celei din Sibiu să demonstreze că se poate și la noi să avem capace de canalizare la nivel cu asfaltul. Nu și la noi, ploieștenii.
Potrivit colegilor de la Turnul Sfatului, pe o stradă reparată din Sibiu au fost amplasate ”capace de canal autoflotante”.
Nu vă gândiți că acest lucru necesită o tehnologie ”extraterestră” și extraordinar de scumpă!
”Capacele sunt amplasate după ce a fost așternut ultimul strat de asfalt, înainte ca acest ultim strat să fie compactat. Operațiune în cadrul căreia cilindrul de compactare trece și peste capacele de canal, aducându-le la același nivel cu asfaltul” menționează sursa citată.
VIDEO cu explicațiile constructorului:
În timpul acesta, la Ploiești s-a redeschis traficului rutier un tronson din Bulevardul Independenței, încă plin de muncitori și fără marcaje rutiere.
Doar suntem în plină campanie electorală și trebuie să atragem voturi, nu?
S-ar putea implementa și în Ploiești sistemul de capace autoflotante, dacă am avea și noi primărie,………primar……..
Ploiești, săracul oraș bogat. Oraș cu potențial mare, dar lăsat de izbeliște. Salariile mici gonesc oamenii în București. Doar stau în Ploiești acasă că e mai ieftin și muncesc în București. Oricum drumul București Ploiești îl faci mai repede decât Ploiești Sud-nord. În Ploiești nu ai nicio activitate de weekend, doar să pleci pe Valea Prahovei. Transportul public este jalnic. Până și Galați sau Brăila ne-au depășit, au tramvaie noi. La Ploiești s-a făcut linia în 2016, primul oraș din România cu rețea de tramvai modernizată complet (nu că a mai rămas mare lucru din ea) pe fonduri europene și ni se promiteau tramvaie noi! Între timp, de apreciat că au fost achiziționate troleibuze și autobuze autobuze electrice noi , și ceva dieseluri mai noi , dar sunt cam slabe calitativ și insuficiente (autobuzele electrice și cele Diesel Eurobus). Se merge cu toate vechiturile. Cred că numai noi mai avem autobuze cu podea înaltă și vechi de 30 ani . Suntem oraș universitar. Dar nu se simte. Oraș industrial…care arată a cataclism. Și industria ploieșteană a căzut în ultimii ani. Ubemar, Cablul, fabrica de lapte, Dorobanțu…ehe…cum erau gările și autobuzele și tramvaiele…arhipline. Acum oraș trist, îmbătrânit, cu potențial nevalorificat.
Volosievici mai are tupeul să candideze!!!! Refuz să cred că cineva îl mai votează!
Mai mult, a sărit din pnl în psd…mare salt. Mare realizare, mare afacere, mare progres. Nu mă aștept ca următorul primar, indiferent de formațiunea politică, să facă ceva. Nici oamenii de aici, majoritatea, nu vor, ori sunt blazați ori sunt sătui .