Plata prin SMS a călătoriilor cu mijloacele de transport în comun din Ploiești s-a dovedit, săptămâna trecută, a fi o experiență neplăcută pentru un cititor al Observatorulph.ro. Timp de trei zile consecutiv, persoana a transmis SMS-uri, însă nu a primit confirmarea. Aceasta a venit în noaptea de vineri spre sâmbătă, la o oră la care nu mai circulau mijloacele de transport în comun. Observatorulph.ro a solicitat un punct de vedere din partea conducerii TCE Ploiești cu privire la sesizarea ploieșteanului.
Un cititor al Observatorulph.ro a avut parte de o experiență neplăcută atunci când a dorit să plătească prin SMS călătoria cu mijloacele de transport în comun din Ploiești.
Săptămâna trecută, timp de trei zile consecutiv, după transmiterea SMS-urilor nu a mai primit confirmarea pentru plata călătoriei.
În schimb, în noaptea de vineri spre sâmbătă, a primit confirmarea de plată a călătoriei, însă la acea oră, 01.21, nu mai circulau mijloace de transport în comun.
„Biletul pentru linia 1 a fost activat. Valabil până la 02.22 în 23.03.2024. Tarif: 0,45 EUR+TVA”, a fost primul mesaj primit de ploieștean, iar la diferență de doar un minut a primit alte două mesaje asemănătoare.
„Am transmis, săptămâna trecută, trei SMS-uri, în trei zile consecutive, pentru plata călătoriei cu autobuzul pe traseul 1. În cele trei zile nu am primit confirmarea la mesajele SMS. Pentru toate cele trei mesaje transmise am primit confirmarea la ora 01.21, când nu mai circulă niciun mijloc de transport în Ploiești.
Sunt conștient că dacă era un controlor care nu era înțelegător riscam să fiu dat jos din autobuz și să plătesc și amendă. Eu vreau doar să existe un pic de profesionalism. Nu vreau banii pe SMS-uri. E o vorbă românească: „Merge și așa”, însă acest lucru nu este corect”, susține cititorul Observatorulph.ro.
TCE Ploiești: Aplicația de plată prin SMS funcționează
Observatorulph.ro a solicitat un punct de vedere cu privire la situația semnalată, în contextul în care și alte persoane au reclamat aceeași situație.
„SMS-ul pentru plata călătoriei se transmite de către călător înainte de urcarea în mijlocul de transport în comun. Se așteaptă confirmarea înainte de urcarea în autobuz.
În cazul în care călătorii au urcat în mijlocul de transport în comun fără să aștepte confirmarea, controlorii pot verifica transmiterea SMS-ului în lipsa confirmării și atunci călătorul nu este considerat că va circula fraudulos.
Problema semnalată de călător poate fi rezolvată numai în cazul în care ne transmite o sesizare scrisă transmisă pe e-mail-ul TCE. În cazul în care nu a fost efectuată cursa, în urma verificărilor, TCE poate returna valoarea SMS-ului transmis”, a precizat Nicolae Alexandri, directorul general al TCE Ploiești, care a precizat că a fost verificată aplicația și nu au existat probleme.
„Am transmis personal un mesaj prin SMS și a venit confirmarea în câteva secunde. În cazul în care acel călător va depune o reclamație, TCE analizează cererea și o transmite către administratorul platformei aplicației. Totodată, în cazul în care nu au fost efectuate călătoriile ca urmare a neconfirmării mesajelor SMS, se pot returna banii aferenți”, a mai susținut Nicolae Alexandri, directorul TCE Ploiesti.
Adica…nu-ti pierzi tu timpul si mai iti faci niste nervi ? Poate chiar cheltuiesti niste bani (platesti bilet prin sms) ca sa vii la TCE sa depui sesizarea. Si da, iti dam noi inapoi 7.50 lei…. Vai de noi, citesti si te crucesti. Si eu de multe ori m-am uitat degeaba la automatele pentru plata cu card a biletului ; probabil le era mila de mine si nu voiau sa se „activeze” 🙂