- Publicitate -

Val de reacții negative, după publicarea articolului cu experiența nefericită cu Blue Air. Cititorii Observatorulph.ro ne-au relatat experiențe similare

Articolul semnat Maris Nica – ”Experiența mea nasoală cu Blue Air. După ce au ”uitat” că am cumpărat biletele mi-au furat și locurile din avion” – a generat numeroase reacții din partea cititorilor noștri, care spun că au fost înșelați de ofertele companiei aeriene în cauză, care nu pare capabilă să își onoreze programările.

Gheorghe Popescu:Referitor la articolul cu Blue Air. Se pare că năravul din fire nu are lecuire. După ce am pățit cu ei, anul trecut, nu mai zbor cu această companie chiar dacă pentru destinația respectivă sunt nevoit să zbor cu escală.

Prin februarie, când încă nu se vorbea de pandemie la modul serios, am luat bilete pt. Nisa. Le-am luat după o reclamă mincinoasă a lor că ar fi mai ieftine. Dacă le luam în săptămâna zborului, le luam la 40% din cât am dat eu cu bagaje incluse. Apărând pandemia zborul a fost anulat. Lipsa totala de comunicare.

Până la urmă, reușesc cu greu să-l reprogramez. Mi-au luat taxa de reprogramare 20 euro fără să schimb vreo condiție. Doar că zborul de întoarcere mi l-au dat la… un zbor inexistent. Mi-am dat seama în preajma datei efectuării lui.

Cu chiu cu vai, pt. că nu le mergea nimic, am reușit să-l reprogramez la o dată validă, luându-mi alți 20 euro pt. reprogramare. În total, pt. 2 persoane, am plătit dus-întors OTP- Nisa 640 euro. După cheking, față de biletele rezervate, eu eram prin coada avionului, soția pe la jumătate. Avionul ocupat cca 60%.

Nervii produși au fost cât pt. tot anul. Însoțitoarele de bord aveau grijă de negustoria lor, în avion nedându-ți în prețul biletului nici măcar o apă chioară. O apă era 3,5 euro. 

În Nisa am stat o groază de timp, să le vină confirmare de la București că am bagajul plătit. Bădărănie pe toată linia. Ce sa zic, la cheking niște tipe străine de cauza, cu care te înțelegeai cu greu. Nu aveau vreo treabă cu călătorii. La întoarcere am scris pe FB și i-am scris CEO al lor, o anumită d-na Petrescu. Am primit răspuns că o să-mi găsesc banii în pușculița electronică. Minciună! De unde să aibă, dacă sunt păduchi și milogi. Păcat de avioane și piloți…

Am mai primit un sondaj unde le-am spus părerea mea și atât. Le-am mai urat diverse, dacă nu sunt in stare să-și facă serviciile cu respect față de clienți. Anul ăsta, am venit cu Taromul. Un avion f. vechi, botezat Iași, un Boeing 737-700, obosit și uzat. Un zbor f
bun și o aterizare chinuită. Ne-au dat o apă și o prăjiturică. Dus întors, 2 persoane 440 euro, cu bagaje. Acceptabil. Boala tuturor, întârzieri la plecare, motiv de morcov în fund.

Puteți face cunoscut și cazul meu și vă mai pot da și alte detalii. Cu BlueAir, anul trecut, am zburat cu un echipaj complet feminin și mi-a plăcut. Numai bine!”

O altă relatare vine de la S.T.: ”Bună ziua! Blue Air ne-a țepuit și pe noi de 450€ .
Suntem o familie de români, care locuim în Germania. Acum un an și jumatate, am cumpărat bilete pentru mine, soția și copilul meu, am achitat cu cardul, am primit cod de rezervare. După o lună, am primit un email că zborul este anulat din cauza Covid 19.

De atunci încerc toate posibilitățile să recuperez banii și nu reușesc deloc. Doar robotul vorbește. Nu raspunde nimeni nici la emailuri. Nu pot să cred cum ne fură pe față! Mulțumesc Blue Air pentru stilul haiducesc! În 5 minute mi-au luat banii… iar de un an jumate nu mai dă nimeni de ei…”

Neagoe Maria Alexandra: ”Referitor la articolul dvs despre compania Blue Air, am avut o experiență asemanatoare, poate chiar mai tristă.

În data de 13.07.2021, am cumpărat un bilet pe ruta Roma-București, 129 euro. Am primit email de confirmare și locul în avion. Ajunsă în aeroport, mi s-a spus că nu este cumpărat biletul și că s-a produs o eroare, că avionul este plin și dacă vreau, pot cumpara bilet pt urmatoarea zi, la ora 14…

Eram agitată, doream să ajung acasă, eu nefiind din București. Familia mă aștepta în aeroport, noi locuind la aprox. 300km distanță, deci ei erau deja la jumatatea drumului, când eu încercam să fac chek in-ul.

Am insistat fff mult și au zis că există totuși un loc liber, că un pasager nu s-a prezentat la îmbarcare, dar costul este 180 euro sau 280, nu mai rețin exact… Am plătit și am zburat spre casă! Surpriza a fost în avion, când am văzut că mai mult de jumătate era gol…”

Un alt cititor a încercat să beneficieze de suma plătitită pentru un zbor anulat, încercând ca de acei bani să facă acum o altă călătorie cu Blue Air: ”În data de 10 aprilie 2020, s-a anulat zborul cu Blue Air. Am optat pentru returnarea banilor. Mi s-a spus că o să-i primesc, dar nici până acum nu am primit nimic. Am plecat în concediu săptămâna trecută și am încercat să-mi iau tot cu ei, de acei bani. De 2 luni făcusem solicitarea prin mail și… niciun răspuns.”

Așteptăm în continuare reacția companiei Blue Air, dar mai ales reacția autorităților la nenumăratele sesizări care oricând pot fi probate de clienții acestei companii ”aeriene.

Ai informații care ar putea deveni o știre? Contactează-ne la: 0785 075 112, pe WhatsApp sau Signal.

Urmărește știrile Observatorul Prahovean și pe Google News!

Sondaj

- Publicitate -

Articole asemănătoare

Petrolul s-a calificat în noul format al Cupei României, după 4-0 cu CSC Șelimbăr

Noul format al Cupei României prevede ca în faza play-off-ului să participe 32 de echipe, dintre care 24 de echipe calificate din turul anterior...

Povestea de succes a companiei Verytas, condusă de Aurelian Amuza. Cum a ajuns să construiască un bloc cu birouri și apartamente de lux în...

În zona 0 a municipiului Ploiești, pe strada Bucegi la nr 12, se construiește primul bloc cu birouri și locuințe de. Imobilul, vecin cu...
- Publicitate -

Video Observatorul Prahovean

- Publicitate -

Ultimele știri

Petrolul s-a calificat în noul format al Cupei României, după 4-0 cu CSC Șelimbăr

Noul format al Cupei României prevede ca în faza play-off-ului să participe 32 de echipe, dintre care 24 de echipe calificate din turul anterior...

Șeful Protecției Consumatorului despre meniul din restaurante: „E greu de crezut că lăbuța de crocodil sau cotletul de zebră sunt proaspete”

„Este greu de crezut că cotletul de zebră și lăbuța de crocodil se vând la fel de bine ca pieptul de pui. Dar, totuși,...

Povestea de succes a companiei Verytas, condusă de Aurelian Amuza. Cum a ajuns să construiască un bloc cu birouri și apartamente de lux în...

În zona 0 a municipiului Ploiești, pe strada Bucegi la nr 12, se construiește primul bloc cu birouri și locuințe de. Imobilul, vecin cu...

Petrolul vinde la pachet biletele pentru meciurile cu FCSB și FC Argeș. Cât costă

Petrolul Ploiești vinde, la pachet, bilete la meciurile pe care le va disputa cu FCSB și FC Argeș, pe stadionul Ilie Oană. Prețurile pornesc...

Ce despăgubiri primesc victimele accidentelor rutiere, pe cale amiabilă sau în instanță – Ce reprezintă ”punctajul traumatologic”

Știm că suntem obligați să încheiem asigurări de răspundere civilă auto (RCA), dar puțini cunosc ce drepturi au și prin ce proceduri complicate își...
- Publicitate -
- Publicitate -
- Publicitate -

Parteneri

- Publicitate -