Reprezentanții Romanian International Bank ne-au transmis un punct de vedere oficial cu privire la incidentul de vineri după amiază, când un prahovean s-a trezit cu contul de la RIB Ploiești golit de către fostul director al sucursalei. Iată reacția băncii:
”Avand in vedere unele stiri de presa referitoare la reclamatia unui client al sucursalei RIB S.A. Ploiesti, va comunicam ca doamna Simona Magdalena Toderascu a fost angajata Romanian International Bank S.A. timp de noua luni si zece zile, in perioada 01 noiembrie 2010 – 10 august 2011 in functia de Director, sucursala Ploiesti.
Anterior angajarii la RIB S.A. doamna Simona Magdalena Toderascu a lucrat in sistemul bancar romanesc timp de 4 ani, ocupand urmatoarele functii: director sucursala si responsabil clientela, divizia corporate.
Contractul de munca al doamnei Simona Magdalena Toderascu a incetat in data de 10 august 2011 cu art. 61 lit. a din Codul Muncii.
In urma sesizarii clientului nostru, domnul Chivu R., s-a declansat o ancheta interna pentru a se stabili succesiunea faptelor reclamate de catre client. Ancheta este in desfasurare atat intern cat si de catre organele abilitate cu care Romanian International Bank S.A. colaboreaza in acest caz.
In situatia in care se va constata ca petentul Chivu R. nu a avut cunostinta despre retragerea sumei din contul sau, acestuia ii va fi restituita intreaga suma inclusiv dobanda aferenta.
Mentionam faptul ca suma este mai mica de 6 900 euro echivalent lei.”