Cum îi putem spune altfel, dacă nu MINUNE? Deși o arteră importantă, circulată intens mai ales de vehicule de mare tonaj, șoseaua Mihai Bravu a fost subiectul a sute de articole. Și spunem sute pentru că, timp de 33 de ani, singurul proces derulat acolo a fost cel de eroziune, respectiv de adâncirea craterelor.
Ieșirea din Ploiești spre Centura de Est este făcută prin intermediul șoselei Mihai Bravu, aceasta traversând una dintre cele mai importante zone industriale ale orașului. Perimetrul este unul încă activ economic, așa că și traficul rutier este pe măsură.
Mii de sesizări ale celor care tranzitează frecvent zona sau chiar locuiesc acolo nu au reușit să sensibilizeze administrațiile care s-au succedat la conducerea Ploieștiului, de la revoluție și până în prezent. Peticelile făcute din când în când sunt excluse din discuție.
Citește AICI despre ”Rușinea de a locui ”la oraș” – Șoseaua Mihai Bravu (VIDEO)”
Astăzi a început să se producă MINUNEA, despre care sperăm să nu dureze 3 zile, ca oricare altă minune…
Comunicat: ”Primăria Municipiului Ploiești demarează lucrări de reparații pe strada Mihai Bravu.
Astfel, începând de astăzi, municipalitatea ploieșteană va executa lucrări de reparații curente/întreținere a carosabilului străzii Mihai Bravu, pe tronsonul cuprins între strada Apelor și Uztel S.A.
Acestea vor fi derulate în cadrul Programului de reparații curente și întreținerea străzilor în municipiul Ploiești și vor fi executate de către S.C. Drum Concept S.R.L., în baza Contractului Subsecvent nr. 3340/14.02.2023, în cadrul Acordului Cadru nr. 8849/02.05.2022.
Lucrările de reparații amintite vor consta în operațiunea de frezare mixtură asfaltică, pe zonele degradate ale carosabilului și activitatea de pregătire strat suport, în vederea așternerii stratului de uzură din mixtură asfaltică.
Menționăm că lucrarea de reparație a străzii Mihai Bravu, pe tronsonul cuprins între strada Apelor și Uztel S.A, va fi executată în totalitate în funcție de condițiile meteorologice.
Circulația rutieră nu va fi oprită în perioada executării lucrărilor de reparații. În acest context, mulțumim conducătorilor auto pentru înțelegere.”
Sunt bani aruncati.
Se vede si in fotografiile de la articol ca ceea ce se razuie acum superficial este (era, deja) in stare destul de buna. Problema reala si grava insa ramane. Si o reprezinta dalele cu sinele de tramvai (scos de pe acest traseu – chiar, stie cineva de ce?! – acum vreo 20 de ani, dupa doar 15 ani de folosinta), pe care zburda in voie, zi si noapte, zeci de TIR-uri (introduse pe acest traseu – chiar, stie cineva de ce?! – acum vreo 15-20 de ani, daca nu ma insel). Din casele noastre aproape ca se vede direct afara. Prin crapaturi.
La numeroasele sesizari iata ca ni se raspunde dupa ani de zile cu o carpeala ceva mai mare. Un viceprimar ne aburea prin 2017 cu “principalele obiective de investitii incepand cu acest an”, printre care si: “toate strazile Ploiestiului si toti cetatenii sa beneficieze de canalizare, apa si gaze, indiferent ca sunt in Mitica Apostol […], Pictor Rosenthal, Ghighiului, deci TOT ce inseamna Ploiesti, in spate la 8 Martie, absolut, sa nu mai existe niciun ploiestean fara canalizari, fara apa si fara gaze.”
Nu stiu daca asta mai minte si azi. Oricum, de 33 de ani, s-a gasit mereu cine s-o faca.
Revenind: dar „trotuarele” le-a vazut cineva?