Analize medicale la Lotus, experiență la superlativ. Ce alte clinici mai știți în Prahova?

2

Că sistemul de sănătate din România este la pământ, este binecunoscut. Că în Ploiești este mai rău decât în multe alte părți, este, de asemenea, prea bine știut… din păcate…Având trimitere de la medicul de familie pentru a face un set de analize unui copil de 3 ani, m-am lovit grav de această problemă. Unde să mă duc? „Nu avem fonduri! Sunați la începutul lunii iunie!”…

Acest articol nu este un articol publicitar. El este realizat în urma interacțiunii autorului cu serviciile clinicii, fără ca administrația acesteia să fie anunțată în prealabil.

Cu un copil de 3 ani nu poți merge oriunde. Recoltarea este mai dificilă decât în cazul adulților, necesită personal calificat.

La call center-ul marii clinici Medlife mi s-a spus că în Ploiești nu au contract cu Casa de Asigurări de Sănătate. La Gral nu aveau fonduri, la Regina Maria la fel. La Petrolul mi s-a spus că pentru ecografie să sun după 2 iunie și mă programează atunci în funcție de disponibilități, iar pentru analize de laborator să revin „săptămâna viitoare” (eram într-o vineri…). Probabil vinerea au program scurt…

Ultima speranță era Lotus, unde mai fusesem cu același „pacient” cu 2 ani în urmă.

Atunci trecusem prin momente jalnice înainte să ajungem la Lotus: La Petrolul nu îi găsiseră vena, la fel și la Medlife… În disperarea momentului am dat căutare pe net și ne-am oprit la Lotus. Nu știu cum se face că doamna asistentă de acolo a reușit ceea ce nu reușiseră atâtea altele înaintea ei: Să găsească din prima vena unui copil de 1 an și jumătate într-un braț deja ciuruit de altele, și să și reușească recoltarea fără probleme, direct în eprubetă, fără branulă.

Aducându-mi aminte de experiența anterioară, am sunat la Lotus și am întrebat de o programare la recoltare. „Primul loc disponibil este pe 22 iunie.”, mi s-a răspuns. După ce m-am gândit o fracțiune de secundă, mi-am zis că tot e ceva, și am fost de acord. Însă, atunci când am dat datele copilului pentru programare, mi s-a zis să aștept puțin. „E copil mic și este în baza noastră de date, ați mai fost la noi, avem un loc disponibil luni 24 mai la ora 9.00. Puteți ajunge?”. Se mai punea problema???

„Știți, este cu trimitere prin medicul de familie…”, am spus pe un ton scăzut, așteptându-mă să dispară brusc acel loc. „Da, doamnă, nicio problemă. Este copil.”

Am făcut programarea și am așteptat ziua de luni.

Recoltarea de analize la Lotus – aglomerație organizată

E greu în ziua de astăzi să ai de-a face cu spațiile închise. E dificil de organizat o serie de oameni care nu respectă ora programării și nu înțeleg faptul că nu degeaba recoltarea se face doar pe bază de programare. E greu să îi faci să înțeleagă că sunt lucruri care trebuie respectate. Dacă ai programare la ora 9.30, de ce vii de la 8.45? Și acesta e un caz „light” ca să zic așa…

Am ajuns când erau vreo 5 persoane în fața noastră. Aveam programare la 9.00, am ajuns la 8.45 și ne-am pus la coadă. În urma noastră a început să se aglomereze. Nu știu la ce oră aveau toți programare, dar deja, când am ieșit noi, erau vreo 10 persoane afară și vreo 4-5 înăuntru, care așteptau să intre.

Lucrurile au mers destul de repede. Norocul a făcut ca să îi recolteze tot doamna care avusese atâta succes cu 2 ani în urmă, așa că în nici 10 minute eram gata cu tot cu pregătiri, exudate și 3 eprubete de sânge.

Ce vreau să spun este că, din punctul nostru de vedere, Lotus s-a comportat exemplar. Începând cu telefonul de programare și până la recoltarea propriu-zisă.

Și din punct de vedere al prețurilor mi se pare că stau ok. De exemplu, vitamina D3 nu este o analiză decontată prin CAS. La Medlife costă 252 de lei, la Lotus costă 149 de lei. Este o diferență considerabilă, zic eu…

Cât sunt de exacte analizele făcute le ei, nu știu să spun. Am mai întrebat și eu în stânga și în dreapta și nu am auzit plângeri, ba dimpotrivă. Noi, la experiența anterioară, am fost mulțumiți, dar a fost o unică experiență.

Cert este că, dacă aveți copii pe care trebuie să îi duceți la analize, luați în calcul Lotusul, nu așteptați numai la Spitalul de Pediatrie. Cred că este o experiență mult mai puțin traumatizantă, atât pentru ei, cât și pentru părinți.

Ce alte experiențe legate de clinicile de recoltare din Prahova ați mai avut? Eu, în momentul de față, în afară de Lotus nu știu unde aș mai putea merge cu un bilet de trimitere prin Casa de Asigurări…

foto cu caracter ilustrativ

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.

Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 40785 075 112

2 COMENTARII

  1. Buna seara si eu recomand Lotus,dar si Hipocrat pe Bulevardul Independentei,sunt si ei f ok chiar daca clădirea lasa de dorit! Multa sanatate!

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău