Primăria Valea Doftanei a postat pe Facebook detalii despre Ordonanța de Urgență nr. 107/2024. La sfârșitul lunii spetembrie a fost adoptată o Hotărâre de Consiliu prin care s-a aprobat anularea dobânzilor, penalităților și a tuturor accesoriilor aferente obligațiilor bugetare principale restante la data de 31 august 2024.
Pentru a beneficia de această facilitate, debitorii trebuie să îndeplinească următoarele condiții cumulative:
- Toate obligațiile bugetare principale restante la 31.08.2024 trebuie achitate integral, prin orice modalitate legală, până la data depunerii cererii de anulare a accesoriilor, dar nu mai târziu de 25 noiembrie 2024.
- Toate obligațiile bugetare principale și accesoriile cu scadența între 01.09.2024 și data depunerii cererii de anulare trebuie, de asemenea, achitate integral până la 25.11.2024.
- Debitorii trebuie să fi depus toate declarațiile fiscale până la momentul depunerii cererii de anulare. Această condiție este considerată îndeplinită și dacă, pentru perioadele în care nu s-au depus declarații fiscale, obligațiile au fost stabilite de organul fiscal local prin decizie.
- Cererea de anulare a accesoriilor trebuie depusă până cel târziu la data de 25 noiembrie 2024, în caz contrar se pierde dreptul de a beneficia de această facilitate.
Restanțele la data de 31.08.2024 includ:
- Obligațiile pentru care scadența sau termenul de plată s-au împlinit până la 31 august 2024;
- Diferențele de obligații principale stabilite prin decizie de impunere și comunicate până la depunerea cererii de anulare;
- Obligațiile de plată individualizate în titluri executorii aflate în evidența organului fiscal.
Pentru informații suplimentare, vă puteți adresa Compartimentului Contabilitate, Salarizare și Patrimoniu – taxe și impozite din cadrul Primăriei.
Cum ți se pare subiectul?