Aproape 200 de pasageri, majoritatea români, au aflat aseară, pe aeroportul Fiumicino din Roma, că aeronava care trebuia să-i aducă la București nu va mai efectua zborul.
Aceștia au încercat să obțină explicații din partea operatorului low-cost, însă la aeroport nu au avut cu cine discuta.
Au primit doar un mesaj pe aplicație că zborul a fost anulat.
Astăzi, oficialii Wizz Air au oferit pentru Libertatea următoarea explicație:
”Pasagerilor li s-a oferit posibilitatea de a se reprograma gratuit pe următoarele zboruri, în funcție de disponibilitate, sau opțiunea de a solicita rambursarea integrală. Pasagerilor în dificultate li s-a oferit, de asemenea, cazare până la zborul reprogramat“
tot ieri, Wizz Air a anunțat că de la începutul operațiunilor sale a transportat 77 de milioane de pasageri către şi dinspre România, un număr de patru ori mai mare decât populaţia României.
Citește și Care sunt motivele întârzierilor sau anulărilor de zboruri Wizz Air. Experiența cu Wizz pe o cursă Paris – București
Compania operează în prezent de la şapte baze în România: Bucureşti, Cluj-Napoca, Craiova, Iaşi, Sibiu, Timişoara şi Suceava şi oferă călătorilor români 75 de destinaţii din 24 de ţări.
Cum ți se pare subiectul?