Electrica Furnizare explică prin intermediul unui punct de vedere transmis la solicitarea ziarului Observatorul Prahovean care au fost motivele pentru care, în ultimele zile, prahovenii și nu numai, nu au putut să transmită telefonic indexul de consum.
Totodată, societatea menționează în răspunsul transmis că termenul de transmitere a indexului a fost prelungit în luna februarie din cauza lucrărilor de optimizare a serviciilor care au blocat canalele de comunicare.
Vă reamintim că luni sute de persoane au luat cu asalt sediul Electrica din Ploiești pentru a-și rezolva problemele legate de plata facturilor, transmiterea indexului și a costurilor estimate primite.
Citește mai multe detalii aici: Probleme la transmiterea telefonică a indexului Electrica. Coadă de zeci de persoane la sediul din Ploiești
Punctul de vedere al Electrica Furnizare
„Electrica Furnizare a realizat în perioada 01.01.2024 – 15.02.2024 o serie de optimizări complexe ale sistemelor informatice cu scopul îmbunătățirii serviciilor de care beneficiază clienții companiei, motiv pentru care au existat limitări în accesarea anumitor funcționalități utilizate de către aceștia, printre care s-au aflat și cele destinate transmiterii indexului autocitit.
Începând cu data de 15.02.2024, canalele utilizate de către clienții Electrica Furnizare pentru transmiterea indexului autocitit – portalul și aplicația MyElectrica și numărul dedicat TelVerde 0800.800.048 – au redevenit funcționale. Este posibil ca, din cauza unui număr mare de solicitări, să existe clienți care nu au putut accesa temporar unul dintre aceste canale.
Pentru a veni în întâmpinarea clienților din județul Prahova, Electrica Furnizare a prelungit, în luna februarie, perioada de transmitere a indexului autocitit pentru energia electrică cu două zile, intervalul destinat comunicării indexului fiind așadar 15.02-21.02.2024.
Detalii despre toate noutățile apărute în relația cu furnizorul ca urmare a finalizării optimizărilor de sistem pot fi consultate aici.
În ceea ce privește emiterea facturilor de tip estimat pentru luna ianuarie 2024, facem precizarea că acestea reflectă o cantitate de energie electrică estimată conform istoricului de consum înregistrat la fiecare loc de consum.
Cu ocazia citirii realizate de către operatorul de distribuție, se recalculează consumul mediu zilnic înregistrat pentru întreaga perioadă de regularizare, respectiv consumul mediu lunar realizat efectiv. Ulterior recalculării, clientul este încadrat în categoria de consum aferentă în funcție de consumul mediu lunar realizat efectiv și este facturat la preţul corespunzător acesteia”, au transmis reprezentanții Electrica Furnizare.
Sunt mincinasi ,a venit un reprezentant al lor a citit contoarul iar factura a venit tot estimata cu 100kw mai mult decât am avut pe contoar
E jaf la drumul mare cu acesti banditi ! Luna de luna imi pun in plus 80-100 kw/luna .In februarie nu au venit cu cititul,oare de ce? Nu cumva este manevra celor din conducere….Apropo nici facturile nu au venit pina astazi cind scriu acest comentariu.
Au citit degeaba indexul ,au trimis facturi estimate umflate cu 100…150kw pe abonat,fata de indexul real vor bani înainte ..ca la curve.
Din păcate, după trei ore state ,luni,la coadă am constatat că se supra estimează. M-am trezit că mi s-a pus în plus 250kw pe lună. Ăsta -i furt cu acte în regulă.