Consiliul Concurenței a lansat ăîn dezbatere publică un al doilea set de angajamente propuse de Delhaize „The Lion” Nederland B.V. (Mega Image) pentru a înlătura îngrijorările concurențiale identificate pe piața comercializării cu amănuntul de produse de consum preponderent alimentare, în contextul preluării Profi Rom Food S.R.L..
În urma analizei, Consiliul Concurenței a constatat că tranzacția poate conduce la consolidarea poziției puternice a Mega Image pe piața comerțului cu amănuntul de produse alimentare și nealimentare de consum curent, prin magazine de tip supermarket, hypermarket, magazine de tip discount și alte magazine similare (cum ar fi magazinele de proximitate sau de cartier) din anumite localități din România.
Astfel, Mega Image se angajează să cesioneze 87 de magazine din 44 de localități în care activitățile Mega Image și Profi se suprapun și ar putea conduce la reducerea posibilităților de alegere ale consumatorilor.
Principalele localități în care o parte din magazine ar fi cesionate sunt: Timișoara, Oradea, Bucuresti, Azuga, Breaza, Predeal, Bușteni, Popești Leordeni, Bragadiru, Fundeni, Pantelimon, Târgu Ocna, Năvodari, Florești, Cluj-Napoca, Adjud, Balotești, Domnești, Chiajna, Constanța și Ploiești.
De asemenea, Mega Image s-a angajat să nu se implice în activităţile cesionate decât după trecerea unei perioade semnificative de 10 ani.