Operațiunile bancare nu au putut fi efectuate în rețeaua Raiffeisen, începând de ieri dimineață, când o problemă majoră în sistemul informatic al băncii a fost semnalată de clienți, confirmată apoi printr-un comunicat oficial.
Abia a doua zi problema a fost rezolvată, Raiffeisen revenind cu un nou comunicat.
Mesajul Raiffeisen Bank: ”Stimați clienți,
În legătură cu problema conectivității SWIFT, vă informăm că problemele au fost rezolvate încă de azi noapte și că totul funcționează normal.
Majoritatea tranzacțiilor de ieri, 15 decembrie 2022, au fost procesate. Vă asiguram ca mica parte a tranzacțiilor de ieri încă neprocesate, vor fi finalizate cu prioritate astăzi.
Aceasta înseamnă că toate ordinele de plată/mesajele Swift generate și de activitățile cu valori mobiliare, FX, derivate și piețe monetare începând de astăzi, 16 decembrie 2022, vor fi procesate ca de obicei de Raiffeisen Bank. Ne cerem scuze tuturor clienților noștri afectați.”