Mai mulți ploieșteni racordați la sistemul centralizat de termoficare au reclamat faptul că, luni dimineață, caloriferele au fost călâi, iar în apartamente este din nou frig. Termo Ploiești susține că „se livrează agent termic la parametri nesatisfăcători din cauza achiziționării unei cantități insuficiente de gaze”.
După ce săptămâna trecută o avarie puternică la cazanul cu apă fierbinte (CAF 2) a lăsat Ploieștiul fără apă caldă și fără căldură timp de mai bine de 19 ore, luni dimineață, ploieștenii racordați la sistemul centralizat de termoficare s-au plâns că din nou au frig în apartamente.
Citește și: Termo Ploiești: Cazanul cu apă fierbinte (CAF2) a fost oprit. Ce se întâmplă cu apa caldă și căldura la Ploiești
„Din nou nu avem căldură în calorifere, în zona Nord, Str Aleea Nalbei, Blocurile 19 și 20”, ne-a scris un cititor al Observatorulph.ro.
„Caloriferele sunt călâi, iar în apartamente este frig în Mihai Bravu”, ne-a semnalat un alt cititor al Observatorulph.ro.
„Nu este căldură în Vest, iar în Malu Roșu caloriferele sunt călâi. Am sunat pe cineva de pe Republicii și este aceeași problemă”, ne-a semnalat un alt cititor.
Termo Ploiești. Cantitatea de gaze este insuficientă
Observatorulph.ro a solicitat un punct de vedere de la Termo Ploiești. Reprezentanții societății susțin că există o problemă legată de cantitatea insuficientă de gaze.
„Se livrează agent termic la parametri nesatisfăcători din cauza achiziționării unei cantități insuficiente de gaze”, a precizat Ioan Dobrescu, directorul tehnic al Termo Ploiești.
Reamintim faptul că joi, 19 ianuarie, Consiliul Local Ploiești a aprobat acordarea unui avans în cuantum de 5 milioane de lei către Termo Ploiești, sumă care a reprezentat parte din subvenția aferentă diferenței dintre prețul de producere a agentului termic și prețul local al gigacaloriei.