Cumpana 1993 S.R.L, furnizor de apa imbuteliata in sistem water cooler de 16 ani in mediul romanesc intra pe piata automatelor de snacks-uri & cafea pentru companii prin asocierea cu Doctor VENDING, companie cu experienta pe piata de profil din Romania si cu o gama de peste 30 de produse alimentare, de tip snacks-uri, dulciuri, bauturi racoritoare si energizante personalizate in functie de necesitatile clientilor.
Integrarea Doctor Vending in grupul de firme Cumpana se inscrie in strategia generala a companiei noastre de consolidare a pozitiei pe care o detinem in piata, cat si de extinderea portofoliului de servicii si produse.
Cumpana 1993 S.R.L detine o buna retea logistica si de distributie, extinsa la nivel national ce permite devoltarea in noi directii si inceperea unei noi etape in evolutia companiei prin patrunderea intr-o noua zona de prestari servicii.
Industria automatelor de tip vending reprezinta una dintre industriile cu o crestere continua in ultimii ani in Romania, iar Doctor VENDING este in pas cu cerintele consumatorilor prin implementarea unor servicii moderne precum: plata prin SMS, primul aparat cu ochelari 3D pentru cinema, primele aparate cu produse healthy food, urmand in viitorul apropiat sa usureze plata produselor prin intermediul cardului. Asemeni partenerului sau, Cumpana 1993 S.R.L, Doctor VENDING evolueaza impreuna cu necesitatile consumatorilor.
Cifrele de afaceri pozitive inregistrate de ambele companii in perioada 2014-2015 constituie un plus pentru planurile de expansiune si inovatie planificate pentru 2016 datorita gamei variate de produse detinute in portofoliul comun (apa 11 si 19 L, cafea, snacks-uri, bauturi racoritoare).
Prin experienta de peste 1 deceniu detinuta de Cumpana 1993 S.R.L in industria water cooler, prin perpetua dezvoltare, prin profesionalismul si calitatea produselor comercializate de cele 2 companii, includerea Doctor VENDING in familia Cumpana, evidentiaza proiectele in plina desfasurare ale Grupului Cumpana ce "ataca" intr-un mod energic cele 2 segmente de consumatorii (B2B, B2C) conferindu-i dublu rol: jucator in industria water cooler si in cea de produse alimentare si cafea.