O ploieșteancă a descoperit în factura de curent electric o eroare în urma căreia a pierdut 104 lei. Acesta a reclamat situația la Electrica Furnizare, de unde a primit explicații contradictorii.
”Bună ziua. Vreau să vă arăt cum Electrica Furnizare mi-a vândut curentul estimat cu 0,88 lei/kw, iar când mi-au rambursat diferența, în urma citirii contorului, estimarea fiind mai mare decat consumul, mi-au returnat contravaloarea kw neconsumați, dar la un preț mai mic, de 0.68 lei/kw. Nu mi s-a părut normal” a fost mesajul cititoarei.
Clienta nemulțumită a mers la unul dintre sediile furnizorului și a explicat situația, cu facturile în față, însă i s-a transmis că nu au ce să-i facă pentru aceasta este procedura.
”Nu m-am lăsat păgubașă, așa că am făcut și o sesizare scrisă la ei, iar astăzi am primit răspunsul în scris care evident este diferit de cel verbal primit vineri de la ei. De data aceasta, este în favoarea mea și au reglat diferența. Nu ar fi rău să faceți public asta, pentru că nu toți oamenii sunt atenți la facturi” ne-a transmis cititoarea.
Din răspunsul primit de la Electrica Furnizare reiese că facturile emise anterior au fost anulate, rezultând suma de 104,4 de lei care îi va fi returnată clientei prin virament bancar.
Compania nu a răspuns până acum solicitării ziarului nostru pentru un punct de vedere.
De asemenea, am cerut ANRE să ne transmită care este procedura legală care trebuie aplicată în astfel de situații.