Începând de miercuri, 23 aprilie și până joi, 1 mai, circulația rutieră pe DN 1 A, la Blejoi a fost închisă pentru reparația podului peste Teleajen.
Astfel, șoferii care vor să ajungă de la Ploiești la Vălenii de Munte și retur au ca rută alternativă: DN1B km 5+508 (intersecție Blejoi) – DN1A km 88+930 – DN1B (Ploieștiori) – DN1A km 84+320 – DN1B km 10+165 – DN1B km 11+500 (intersecție DJ 237 Bucov) – DJ 237 km 0+000 – DJ 237 km 5+950 – DN1A km 90+560 – DN1A – Boldești – Scăieni – Vălenii de Munte.
Pentru relația Buzău – Vălenii de Munte – Brașov și retur ruta ocolitoare este: DN1B km 11+500 – DJ 237 km 0+000 (Bucov) – DJ 237 (Scăieni) – DJ 237 km 5+950 – intersecție DN1A km 90+560 – DN1A – Boldești – Scăieni – Vălenii de Munte – Brașov.
Așa cum era de așteptat, devierea traficului a însemnat o aglomerație foarte mare la ieșire din Ploiești spre Buzău, DN 1 B, la orele de vârf.
În această, coloana de mașini începea de pe podul din zona Dedeman până la sensul giratoriu de la Lidl Bucov.
De asemenea, s-a aglomerat și DJ 102, pe ruta Plopeni-Păulești-giratoriul suspendat, mulți șoferi preferând să folosească această rută alternativă, cu ieșire în Zamfira-Lipănești, după închiderea circulației de la Blejoi.
Intervalul acesta ar putea fi mult mai mic. Astazi la ora 17,utilajele erau parcate,nimeni nu lucra. Din Ungaria incolo,asfaltarile se fac noaptea,pe kilometrii intregi intr-o noapte. In fiecare dimineata vad cativa muncitori fara chef si fara vlaga,care se lupta se luni intregi sa renoveze un pod. Podul acela este pe un drum national foarte aglomerat,acolo trebuia lucrat 2-3 schimburi pentru a minimiza timpul in care podul este inchis. Cati angajati lucreaza acolo,efectiv? Cum a castigat firma aceasta lucrarea aceasta? De ce se permite inchiderea unui pod atat de important pentru o perioada nejustificata?
Corect
Bineinteles ca se poate face altfel. Se fac mai intai lucrarile la structura de rezistenta, care nu au treaba cu carosabilul, se construiesc inclusiv structuri temporare care sa permita lucrul fara a deranja sau a deranja cat mai putin traficul rutier, apoi intr-o noapte se asfalteaza podul de … cat are? 300 de metri? Mi-ar fi rusine sa spun ca lucrez la astia… Respect pentru soferi in Romania? :)))))))) Ma dor falcile de ras, gandeste-te ca nici macar acum in prag de alegeri nu ii mai intereseaza sa faca impresie.
O bataie de joc,o sfidare si o nesimtire fara margini,platim taxe peste taxe ca prostii sa fim umiliti ,trei tantari lucrand la un pod pe un drum national ,strigator la cer,ce au facut astia intrun an in CHINA faceau in doua zile!
Ee, e bine ca ne-au si anuntat ca se inchide. Nu mai conteaza ca nu se da vreun termen, pe principiul „nu stiu boss cat o dura, dracu sa-l ia, io stiu ce-i acolo si cine a lucrat inainte?” Si ca o mica paranteza – spre dupa-amiaza, coada incepea din spatele hotelului Prahova, si de la Hale. Pe tot acest traseu nu am vazut picior de politist, dar e bine ca ii gasim duminica dimineata la cersit intr-o zona in care nu ai intersectii, nu ai curti, nu ai nimic, dar stau la cerseala acolo, sa nu cumva sa mergi cu 62 km/h. Si daca asta pot s-o inghit, ca pana la urma e o regula, fara viteza aici si punct, intrebarea mea este in ce fel s-a pregatit Politia Rutiera pentru aceasta actiune. Facem pariu ca nu primim niciun raspuns?
Au pus un echipaj la giratoriul Rompetrol din Blejoi si…cam atat
Un singur echipaj de poliție la cozi kilometrice?…este bătaie de joc!
Toată această acțiune este o mare bătaie de joc, la adresa noastră a tuturor celor care tranzitam zona.