Lucrările de modernizare care se desfășoară în această perioadă la Bulevardul Independenței din Ploiești nu cuprind întreaga zonă și nu țin cont nici de investițiile aflate deja în derulare. Asta rezultă dintr-un document trabnsmis de primărie la solicitarea ziarului Observatorul Prahovean.
Concret, modernizarea Bulevardului Castanilor din Ploiești constă doar în refacerea părții carosabile, înlocuirea bordurilor și refacerea stațiilor de autobuz.
Astfel, după finalizarea lucrărilor, este posibil ca zona să fie din nou transformată în șantier, cel puțin pentru introducerea cablurilor aeriene în subteran, investiție care deja este în derulare în mai multe zone ale Ploieștiului.
Primăria Ploiești recunoaște într-un răspuns pentru Observatorul Prahovean că
„în cadrul proiectului aferent obiectivului de investiții „Modernizare Bulevardul Independenței (tronson cuprins între sensul giratoriu Gara de sud – strada Gheorghe Lazăr”, nu sunt prevăzute lucrări de modernizare/refacere a trotuarelor si pistelor de biciclete, nici lucrări de trecere în subteran a cablurilor aeriene”
Cât despre asigurarea șantierului actual, lucru ce a stârnit indignarea ploieștenilor încă de la începerea lucrărilor, oamenii fiind nevoiți să treacă printre utilaje și pământ dintr-o parte a alta a bulevardului, nefiind montate punți pietonale, reprezentanții administrației locale menționează că
„delimitarea șantierului de lucru față de zona pietonală a fost realizată prin montarea plasei de protecție, gard de protecție și balize, în conformitate cu managementul de trafic aprobat.
Pe perioada execuției lucrărilor de modernizare a Bulevardului Independenței, s-a stabilit ca pietonii să ocolească zona șantierului de lucru, respectiv pe tronsonul Statuia Vânătorilor – intersecția străzilor Ana Ipătescu și Mihai Eminescu.”
Ce vor cuprinde, concret, lucrările de modernizare care ar trebui să dureze din septembrie până în decembrie pe Bulevardul Independenței din Ploiești?
- Demolarea elementelor existente din beton;
- Frezarea straturilor asfaltice existente pe strada pe care se reface îmbrăcămintea asfaltică;
- Repararea defecțiunilor de tipul burdușirilor și a refulărilor de margine;
- Realizarea unei îmbrăcăminți bituminoase în 3 straturi (5 cm strat de uzură și reprofilare, 6 cm
- strat de legătură, 8 cm strat de bază);
- Amenajarea de borduri noi la marginea drumului și înglobarea gurilor de scurgere în acestea.
Cum ți se pare subiectul?