Am devenit client al UPC (telefonie fixă, la care am renunțat ulterior, internet și TV) în anul 2007 și, cu excepția câtorva defecțiuni tehnice rezolvate destul de rapid, am fost mulțumit, în general, de calitatea serviciilor oferite.
După ce UPC a fost ”înghițit” de marea companie Vodafone, acum vreo doi ani, lucrurile s-au schimbat radical, în mai rău.
Astfel, deși plătesc pentru pachetul maxim de programe TV și internet de mare viteză, frecvent mă confrunt cu probleme în ceea ce privește ambele servicii.
Concret, viteza internetului (Net 500) variază precum EKG-ul unui cardiac, iar posturile digitale dispar efectiv din grilă cu orele, din cauza blestematelor de probleme tehnice.
În plus, de fiecare dată când am încercat să sun la call centerul Vodafone mi-a fost imposibil să intru într-un apel cu o ființă umană.
O voce înregistrată m-a anunțat că din cauza numărului mare de apeluri, timpul de așteptare depășește limita maximă, fiind rugat să revin, apelul terminându-se brusc în înjurăturile mele.
Precizez că am pățit asta indiferent de ora la care am sunat, ceea ce înseamnă că ”marea companie Vodafone” nu își permite să plătească mai mulți operatori de call center pentru a rezolva în timp util probleme clienților.
Și, pentru că m-am cam săturat să fiu luat de fraier pe banii mei, intenționez să migrez către un alt operator. Aștept recomandările voastre sub forma comentariilor care pot fi lăsate prin formularul de mai jos.
Cum ți se pare subiectul?
Digi
Digi.
zici ca mi-ai citit gandurile… ieri am dat pe butoane la abonament nou unde iti raspunde cineva in max 2 min… dupa care ma transferat pe la vreo 3 operatori ca in final sa inregistreze cererea de reziliere…desi le am zis ca daca se poate face un contract nou in 5 min vreau sa se si poata rezilia in 5 min
da, tv ul cade des, net ul si mai des. ieri aveam 1k download, asta cand mergea netul .. dar toti furnizorii de servicii digitale au probleme, deci sa nu te duci la mai rau.
Orange love. Abonament cu toate serviciile la 10 lei/ luna pe toată perioada contractuala. Toate serviciile prin fibră. Recomand.
FOCUS SAT sau DIGI
Imi pare rau ca te confrunți cu asemenea probleme dar la reghin merge ok serviciile vodafone anu asta foarte mici probleme erau nici nu le am observat eu sant mulțumit dar daca tu nu la digi nicăieri nu-i lapte si miere
Orange, prin reteaua lor proprie de fibra, nu prin Telekom
Da aveți perfecta dreptate și eu am probleme deosebite cu Vodafone după preluarea UPC!! Ultimul apel a durat 56 minute fără un răspuns….a era ceva totuși în acea melodie fără rost…despre pădurea smart…!!! Trebuie sa revăd contractul și sa renunț urgent la serviciile lor!!
La Vodafone nu am semnal la net în Mihai Bravu, în cartierul Albert, ș.a.m.d, nici dacă stau afară în câmp deschis. Și ei se laudă că au instalat servicii de internet pe nu știu ce coclauri. Sictir!
Rds rcs ,digi e nr 1 (4 abonamente de mobil,tv digital ,net de mare viteza ) 120 de lei toate,in 11 ani nu am sunat la call center ,nu te pacaleste la plata. Recomand
Nu știu ce zice ți voi aici dar….eu am 2 abonamente la ei și net wifi și tv și ciudat dar….toate merg brici! Să fie asta norocul meu? 😁🤭
Evident, in materie de net fix si televiziune cablu, Digi (mai nou si telefonia mobila merge foarte bine, dar asta e alta discuție). Toți sunt o „gluma”, sunt niste începători in comparație cu Digi – mai puțin Telekom, care e o varza „by default”!
Subscriu absolut totul la acest articol!!!!
La Digi, telefonie, internet si tv undeva la 100-130 lei maxim….. Eu sunt clientul lor de 7 ani si rar de tot am avut probleme majore cu internetul sau telefonia (1 data – 2018)
D.p.d.v. tehnic nu am niciun repros. Problema mea e cu plata facturii, care vine cu mare intarziere si s-a intamplat sa ajunga dupa data scadentei ( restul utilitatilor le platesc prin ” direct banking ” ). Ultima factura am platit-o la sediul UPC. Am intrebat dece nu se poate plati prin ” direct banking ” si mi s-a explicat ca n-au setare pentru asta. Cat de complica o fi? Sau aitistii lor nu sunt capabili?
Și Vidafone și Digi au posibilitate dezactivare factura electronica, ce vine pe mail si în contul online de pe site-ul furnizorului. Niciodată nu are întârziere. Cel mai bine, se poate plăti în aplicația furnizorului, iar plata este recepționate în maxim 15 minute, cu confirmare pe mail.
Sunt din Năsăud. La UPC nu am avut probleme. De când sunt la Vodafone mi se întrerupe foarte des netul.Am avut probleme și cu tv. , aplicația Vodafone TV , este condiționată de achiziția mediaboxului Vodafone etc.
Digi
Subscriu!
RCS-RDS sunt numărul 1 în tot ceea ce ține de televiziune, internet, telefonie,sunt abonat la ei de când au intrat pe piață, recomand cu încredere.
Cand iti e…lumea mai draga,hop! nu e semnal si asa cu tv.ul, noi il tinem de frumusete! Daca o zi ai tupeul sa intarzii cu plata abonamentului de nimic, pac iti pune mare mesaj pe tv ca serviciile sunt restrictionate. Voi alege alt furnizor cat de curand.
La fel sunt și eu,din Argeș am probleme majore am făcut reclamație la ei dar m au lăsat baltă ,drept urmare luni vin din concediu și mă duc la OPC,la abonament de telefon plătesc lunar 900 Ron deci am pretenția să mă servească așa cum plătesc și eu.
Orange. In spatele Digi e SRI, asa ca e ca si cum te arunci singur in gura leului. Lasa-i sa le fie mai greu sa te asculte, muta-te la altii.
Internet upload de toată jena f mic, ping f mare, telefonia fixă praf, interacțiune cu clienții slabă , la o întrebare de ce se blochează telefonia fixă mi se -a sugerat sa scot din priza routerul odată pe săptămână, firma din 2021 UE …vai steaua lor. Digi este top la servicii fixe pe fibra internet și telefonie fixa.Atat la calitate cât și la preț . Au upload ul aproape egal cu downloadul și telefonia fixă nu pica săptămânal că la Ex UPC vodaf.
Confirm . Bucuresti , cartier Pajura . Net sub orice critică . Tv cu întreruperi . Servicii de slabă calitate .
Daca nu aveti habar cum functioneaza serviciile de telecomunicarii si tehnologia in general, mai bine va potoliti.
Am eu o vorba: nu toti ar trebui sa aiba internet in ziua de azi, ca mir ce specimene sunt in comenturi.
Toti operatorii au probleme, atat digi cat si vodafone. Iar daca tu ai probleme in satul, orasul x, nu au toti ca tine, e o problema locala de infrastructura, mentenanta, actualizare servicii, nu e ca datul la sapa, sapi santul si gata. E plin de ingineri pe aici, pareri necerute de nimeni, macar ziceti ceva ce stiti.
Din cate vad eu, parera ta e cam singura neceruta de nimeni si utila nimanui. Daca faci parte din stafful vodafone si alergi dupa comision ca magarul dupa morcov, cu atat mai mult
Aveți dreptate,, sunt praf,,
Am un contract Vodafone tv si net de 7,5 euro, CCA 38-39 LEi.
Mi au venit facturi de 123,,,135,,, 67 lei
În fiecare luna ma duc la ei sa mi recaculeze, N am pomenit asa ceva,,,, sunt varza,,,
Is varza rau astia de la vodafon,timpul ca cineva sa raspunda e in jur de 50 min asculti sunete de la nu stiu ce padure ,cand in sf te preia ma redirectioneaza la altu mai stau 20 min,tv nu mergea zicea ca era suspendat smart cardul pt 5 lei neplata ,mie facturile nu imi vin niciodata si puneam tot cate 100 lei ca ma trezeam cu el taiat baiatul cu care am vb i-am zis sa faca bn sa nu imi redirectioneze apelu si a tot stat cu mn sa verifice mai multe probleme ,tv nu a mers toata ziua ca faceau reparatii in zona ,dar ne scade la factura ziua aia ? la tel fix nici acum nu au remediat probl am 500 min nat si nu beneficiez de ele .I-am si zis baiatului ca renunt la ei o zis ca tra sa vb mai intai cu ei ,dar ei cand ma deconecteaza vorbesc mai intai cu mn? Nu primesc facura platesc cu o factura veche de 2 ani.
digi
Ca mulți de aici și eu am fost client UPC. De un an m-am mutat la Digi și sunt foarte mulțumit de calitatea serviciilor.
Ce dezavantaj găsesc la digi, este ca ei nu au pachete de servicii la care sa ai reducere pe toată perioada contractuala. Fiecare serviciu costa o suma de bani, la care ai, eventual o reducere de 50% pentru 6 luni.
Eu îți recomand dacă te muti la ei, în ceea ce privește internetul fix, sa îți iei pachetul maxim de 1000mbps + routerul Wifi6 extra. Routerul lor implicit, nu are wireless foarte bun. Nici acoperirea nu e foarte ok, și nici viteza ( niciun router nu îți va scoate 1000mbps pe wifi). Îți recomand ca măcar TV sa fie legat prin cablu, și dacă ai un birou fix sa îți tragi și acolo un fir (dacă se poate) pentru PC sau laptop. Eu încă nu am asa, nu am probleme cu conexiunea, dar cablul e sfânt mai ales la dispozitive pe care nu le miști.
Adevărat, acest comentariu reflecta întru-totul părerea mea, mi-au mărit viteza la 500 MB, dar degeaba, funcționează câteva ore, pică, iar mai pornește, după care iar pică, asta când merge
Digi net 1 gigabit cu tot cu router Wifi 6 cadou de la ei + programele standard pe HD cu 75 de lei pe lună
Dacă au acoperire in zona ta, cred că e cea mai bună soluție.
Nu te muta la digi. Nu au oferte de fidelizare, au preturi mari…UPC au programe mai multe si sunt mai deschisi spre client cu oferte, reduceri, etc. In Alba Iulia merge perfect de 20 de ani…Am si digi si nu sunt multumit dar nu am posibilitatea sa trec la upc din acea locatie.
Da si in Timisoara viteza de internet si aria de acoperire variaza permanent.
Trebuie eesetat routerul la 2-3 zile si nici asa nu obtii mare lucru.
In cea ce priveste contactul telefonic cu operatorul am incercat de citeva ori si dupa ce nu au raspuns timp de 40-50 minute am renuntat.
UPC a fost facut varza de Vodafone.
Au dezactivat UPC WIFI Free, netul si cablul merg foarte prost, cand merg…
Acum au dezactivat si aplicatia din care puteai vedea datele abonametului tau si din care puteai rezilia contractul. Foarte urat din partea lor…
Trec pe DIGI.
Eu am cablu TV incepand cu Control in Ploiesti ,UPC(Unitate de Persecutarea Clientilor) a preluat Control ,dupa care a fost inghitita de Vodafone ,Deci am ceva timp .Vodafone a promis marea cu sarea,fibra,viteza, inlocuirea cutiilor de conexiune de pe stalpi,etc -Zero investiiti, mentenanta MUCI nu au facut nimic .2020-2021 6 avarii pe semnal cablu si internet .Adevarat cel putin o ora la call center sa iti raspunda cineva si cand iti raspunde . Ii spui ca nu ai semnal TV si internet dat iti spune sa fii in fata televizorului si sa cauti canalul 180 ..Fara rost. Il intreb cine plateste daca eu pierd o tranzactie onlinie daca a cazut internetul -pauza nici un raspuns. Eu nu platesc factura cu bani rupti ,dar ei sunt rupti in cur.II spui angajatului Vodafone-UPC de la tijgea care iti iau bani pe facturi , ca ai probleme cu semnaul -Va rog frumos sunati in call center-MUCI si vanzatoarele .Concluzia mea si asta voi face saptamana viitoare ,renunt la UPC si trec la Digi.
Anul acesta au picat de două ori posturile Hd.Ultima oară am reusit sa vorbesc cu o ființă ce părea umană și am cerut direct la departamentul contabilitate pt reducerea facturii.Culmea este că au acceptat reducerea cu 25% pt luna in curs.Au trimis o echipa mixtă pt remedierea tehnica pe înserat gen „noaptea ca hoții”.Un angajat statea pe trotuar si incerca să-i arunce un dispozitiv de amplificare celui de pe stâlp.Au reusit la treia incercare.Din pacate toate firmele de cablu sunt praf la nivelul Ploiestiului cum de altfel e tot orașul.Avand in vedere calitatea continutului media ,soluția este renuntarea la tv.
Am pățit la fel. I-am rugat 3 luni sa facă ceva cu internetul și cablu TV. Aiurea veneau „reparau” și plecau. I- am lăsat fără un client fidel și acum nu mai au pe ce sa îmi ia banii. Acum sunt fericit la DIGI. Dar fericit
Eu sunt abonat UPC și Vodafone de circa 2 ani, sunt din București, dar pana acum ni am avut probleme. Totul merge perfect. Nu am. Avut nevoie în acești 2 ani de nici o intervenție din parte lor. Deci nu știu ce sa zic decât ca probabil este ceva local
Orange. Super pret, calitate foarte buna. 10lei pe luna. Sunati. 0751177442
Nu recomand Vodafoone. Recent am avut neplaceri cu ei, luna de luna plusau. M-am portat in alta retea. Vodafoone taxa cu 49 lei/luna,o batrana paralizata la pat,85 ani,la un azil,pentru un telefon rudimentar,cu butoane,fara internet,fara convorbiri internationale,fara sa depasesca traficul …iar acum platesc 11 lei/luna,aceleasi servicii. N-au pic de empatie,fata de persoanele batrane in suferinta. I-a calculat si TVA,la lunile ramase din contract. Nic.