Nu doar Blue Air este acuzat de clienți că trage ”țepe”. Pățania unui cititor cu Wizz Air

3

După ce observatorulph.ro a publicat mai multe articole privind experiențele neplăcute ale cititorilor cu Blue Air, o altă companie, Wizz Air, a fost reclamată că a modificat orarul de zbor fără să-și anunțe clienții.

Sesizarea cititorului:

Bună ziua , La mine și nu numai au fost deja două probleme cu wizz air. Companie pe care nu aș recomanda – o nimănui , nici măcar celui mai mare dușman. O nesimțire și o indolență de neînchipuit.

Prima a fost pentru zborul Charleroi – Otopeni.
Fără nici o avertizare cînd am vrut să facem check – in – ul am realizat că zborul nu mai există. Am încercat toate posibilitățile de a lua legătura cu cineva , persoană fizică , fără succes. Zborul trebuia să fie miercuri dimineață pe data de 02. 06. 2021.iar în aeroport am aflat că zborul respectiv s-a efectuat luni dimineață pe 30. 05. 2021. Bineînțeles că la biroul lor din aeroport nu exista nimeni. Iar telefonul afișat pe geamul biroului nici măcar nu era alocat. Or fi uitat să plătească abonamentul. Cum se poate numi un asemenea comportament  ???. Normal că a trebuit să cumpărăm alte bilete la altă companie , Ryanair , care vă dați seama că nu au fost ieftine. În urma reclamației nici un răspuns.
Iar cea de a doua și ultima a fost cu zborul Otopeni – Eindhoven pentru luni 27. 06. 2021 care a fost transferat de către domniile lor pe 30. 06. 2021. Au trimis inclusiv biletele cu detaliile de zbor. Noroc că am apucat să controlez la timp mesajul primit și să le trimit refuzul meu. Alte bilete de avion , bineînțeles, la altă companie. Am pierdut biletele de tren plătite în avans pentru Eindhoven – Antwerp. Iar pentru recuperarea banilor nici o veste deocamdată. Din partea mea le doresc faliment ușor….

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.

Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 0785 075 112

3 COMENTARII

  1. Wizzair sunt ce-i mai mari tepari . Eu am avut întârziere pana la 12 noaptea, erau în termenul de 6 ore , binenteles dupa 12 a mai întârziat vre-o 2 ore , da pe cine sa mai tragi la raspundere. Altă data am fost sa duc pe cineva la aeroport, avea zbor de dimineață . Lunea au 6 zboruri consecutive , făceau chek-in cu doua persoane . Bineînțeles persoana respectivă si alte 50 au pierdut zborul pentru ca nu au avut timp sa treacă de chek-in la timp. Li s-au cerut 80€ pentru alt bilet . Sa suni , nu ai pe cine , mi s-a dat un număr cu suprataxă din Ungaria să sun la ei . Zbor din 2008 și pot sa spun ca Wizzair sunt cei mai dezorganizați

  2. Eu nu am pățit nimic cu wizz, dar un lucru este sigur. Dacă vrei sa vorbești cu cineva de la wizz nu poți. Nimeni nu răspunde. Ar trebui autoritățile din aeroporturi sa se asigure ca, companiile își respecta clienții. Ca de-o idei în România nimeni nu este de vina. Bravi.

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău