- Publicitate -

Imaginea care stârnește indignarea șoferilor: De ce Loganul are roata blocată iar bolidul de lux nu. Explicația SGU

Blocarea roților autoturismelor parcate neregulamentar a fost mereu un subiect controversat și tot odată sensibil, atât pentru șoferi cât și pentru pietoni.

- Publicitate -

UPDATE: Verdicul Poliției cu privire la imaginea care a indignat șoferii din Ploiești: Cine e parcat neregulamentar?

De cele mai multe ori, șoferii și nu numai, susțin că blocarea roților se face preferențial, în funcție de cine ar putea fi șoferii care parchează la voia întâmplării și ce fel de mașini conduc.

O imagine care, la primă vedere, pare să confirme această ipoteză ne-a fost trimisă zilele trecute pe adresa redacției. Însă lucrurile, potrivit reprezentanțiilor SGU Ploiești, stau diferit.

Pe scurt, un cititor al ziarului Observatorul Prahovean a surprins marți dimineață pe strada Cuza Vodă din centrul Ploieștiului, două mașini parcate una lângă alta: o Dacia Logan și un bolid Range Rover.

Dintre cele două mașini, doar Loganul avea roată blocată.

„Și mai zic că nu sunt aleși cei ce capătă caracatiță pe roată”, este mesajul care a însoțit cele două imagini de la sfârșitul textului.

Drept urmare, am solicitat un punct de vedere SGU Ploiești cu privire la această situație, iar răspunsul primit dezminte în acest caz mitul blocării preferențiale a mașinilor.

„În conformitate cu semnificația indicatorului rutier, angajații societății pot bloca autovehiculele parcate după indicatorul respectiv, pornind din dreptul acestuia. Indicatorul rutier din imagine nu este însoțit de plăcuța adițională de confirmare a zonei de acțiune a acestuia, atât în fața cât și în spatele său.

Așadar, în cazul de față, sunt considerate autovehicule parcate neregulamentar doar cele aflate după indicator, pornind din dreptul acestuia.

Pe cale de consecință, mașina indicată în textul sesizării cititorului dvs este parcată corespunzător.

Mașinile parcate în fața indicatorului pot fi sancționate numai de reprezentanții poliției, în cazul în care aceștia consideră că acest lucru este necesar”, au precizat pentru Observatorul prahovean reprezentanții SGU Ploiești, societate în atribuțiile căreia intră blocarea și ridicarea mașinilor parcate neregulamentar.

Provocarea observatorul prahovean

Sondaj Observatorul Prahovean

- Publicitate -

31 COMENTARII

  1. Aiurea…..in Ploiesti politia locala si Politia Rutiera NU exista sau au alta agenda impusa de sefii burtosi si incompetenti numiti politic.

    Ploiestiul este orasul cel mai urat din tara, nu se respecta nici o regula de circulatie. Masini parcate oriunde mai putin in zonele special amenajate ptr ca sunt…cu plata. Se prefera trotuarele, statiile de autobuz, trecerile de pietoni, parcarile destinate persoanelor cu dizabilitati.

    Este cel mai im.pu.tit oras din Romania.

    Votati psd-pnl ca sa aveti si in urmatorii 4-5 ani aceeasi imagine a unui oras TRIST si corupt !

    • din pacate pe oricine ai vota se intampla la fel. In momentul in care sunt la putere, indiferent de partid, gunoaiele care conduc ies la suprafata, isi arata aroganta, oamenii nu mai accepta sa li se atraga atentia ca gresesc. E suficient sa dai putere cuiva si atnci stii din ce aluat e facut.

    • Ba și la Pitești e la fel !Mafie 100% și haos!Nu știu pe cine aveți da aici mafia PSD a-și face de cap de peste 30 de ani,votată cică democratic.Regim mai comunisto-nazist ca asta nu am avut de la la WW2 !Daca se destramă UE/NATO o să-mi dați dreptate…Romania o sa fie iarăși cea mai crunta și mai rapida dictatura,cu neajunsurile cunoscute pt toți(inclusiv pt cei care slujesc mafia și se cred favorizați ori pt ai 50% dintre prostii de tineri de azi care se iau după ai și mai prostii lor părinți și cred că era bine pe vremea lui ceasca).Tari ca Serbia,Ungaria sau Rusia or sa ni se para iarăși mari democrații imbelșug ate….

  2. Realitatea este ca Land Rover-ul aparține unui avocat sau casei de avocatura care are biroul chiar vis-a-vis. Am văzut exact aceeași situație acum un an. Imediat ce a parcat o mașină de Ilfov în fata SUV-ului, au venit cei de la SGU, de parca ai ieșit din asfalt sau i-a anunțat cineva.

  3. Nici nu era nevoie de semnul de interdicție, atâta timp cât are mai puțin de 5m de la colțul intersecției, deci tot intr-o zona interzisă se află. Puteau spune mai simplu că nu mai aveau dispozitive de blocare…

    • Exact asta am observat și eu. În cazul de față Roverul e parcat ca plua, încurcând atât deplasarea autovehiculelor pe arteră cât și intersecția. Din punctul meu de vedere Roverul trebuia ridicat fără drept de apel.

  4. o mizerie de raspuns de la SGU , adeverul este ca angajatii cunosc masinile stabilor si nu le vad. asa sef asa angajati. totul politic. un oras mizerabil cu functionari ….

  5. Unde sunt cei 25M până la trecerea de pietoni din fața ambelor mașini? Parca așa scrie legea, 25M înainte și după trecerea de pietoni.

  6. Art 142 Oprirea, staţionarea şi parcarea | Regulament
    Se interzice oprirea voluntară a vehiculelor:
    a) în zona de acţiune a indicatorului „Oprirea interzisă”;
    e) pe trecerile pentru pietoni ori la mai puţin de 25 m înainte şi înainte de acestea;
    f) în intersecţii, inclusiv cele cu circulaţie în sens giratoriu, precum şi în zona de preselecţie unde sunt aplicate marcaje continue, iar în lipsa acestora, la o distanţă mai mică de 25 m de colţul intersecţiei;

  7. Dar este voie sa parcheze și să oprească in curba, voi nu vedeți că e parcat in curba ,ROVER, cel ce va dat răspunsul ca e parcat regulamentar acest ROVER sa mearga sa invete legislație.
    Iar cel ce a scris articolul la fel , sa mai studieze odată legislația rutieră.

  8. Răspuns în bătaie de joc. Art 174 aliniatul e) la mai puțin de 25 m înainte și după trecerea de pietoni e interzisă oprirea voluntară a vehiculelor. Chiar și în lipsa acestuia, trei sferturi din mașină e după semn.

  9. Bai desteptilor amîndouă vehicule sînt oprite neregulamentar deoarece se afla lîngă trecerea de pietoni.si este interzisă oprirea la mai puțin de 25 de metri înainte si dupa acestea. Mai învățați codul rutier.

  10. Buna seara ,sau ce doriți! ?Sunteți ***(limbaj cenzurat) toți. Indicatorul nu poate fi pus în mijlocul intersecției . Acest indicator ,cu oprire interzisa ,reprezintă interzicerea opririi autovehicului din intersectie ,înainte ,cincizeci de metri până la apariția următorului indicator de oprire. Sau alt caz ,până la proxima intersecție .Deci ,acest individ care nu a fost penalizat , este sustras vizibil de la legile in vigoare, cu aceasta „Poliție locală” ,cu doua clase de școală la activ .Rușine sa le fie ,cu actuala clasă politică, care a adus aceasta țară frumoasă , la ruină !Aștept răspuns pentru această speță urâtă.

    • Cred ca șeful SGU primește și el cate un „milionas de-o cafea” ca e om și el.Domnule,legea trebuie sa fie egala pentru toți iar pentru SGU,mare rușine ca a-ti putut da un astfel de răspuns..,sunteți de tot rahatul!

  11. Minunat! E de vina PSD, PNL, președintele, dirigintele de posta, UE, NATO, Mos Crăciun, toți. Toată lumea…mai puțin noi, noi care circulam aiurea, parcam aiurea, producem accidente aiurea, ne urcam beți și drogați la volan, nu respectam nicio regula( scrisa sau nescrisa). Nu, noi n-avem nicio vina! De vina e politia, primaru’, paznicul, lautaru’, doctoru’, popa, papa, imamul, oricine…

  12. Bai nene , se confirma faptul ca nu trebuie prea multa școală sa te faci polițist local .
    Art 174 Oprirea, staţionarea şi parcarea | Regulament
    Parte integrantă din Hotărâre 85/2003
    f) în intersecţii, inclusiv cele cu sens giratoriu, precum şi în zona de preselecţie unde sunt aplicate marcaje continue, iar în lipsa acestora, la o distanţă mai mică de 5 m de colţul intersecţiei
    Nu cred ca sunt 5 m de la coltul intersecției pana la mașină asa ca dacă respecta legea o bloca si pe aia , dar…. ala dădea un telefon și gaborul primea mustrare si se mai ducea sa deblocheze cu scuze și înjurat de șoferul Range-ului

  13. Nimic nu mai e de mirare
    Eu vad un indicator pentru trecerea de pietoni, in fata loganului…daca ne ajuta mintea si luam in calcul lungimea unui logan, avem situatia clara
    Deasemeni, eu mai vad si o linie continua
    Despre ce vorbim???
    Or mai fi oameni cu ratiune in tara asta?

  14. Doamna Tanase in articolul despre cat costa deblocarea…, scrie: „Conform regulamentului de organizare și funcționare a sistemului de parcare în municipiu Ploiești, adoptat prin hotărâre de Consiliu Local, constatarea staționării/parcării neregulamentare a autovehiculelor se face de către polițiștii din cadrul Poliției Rutiere a Municipiului Ploiești și din cadrul Poliției Locale.”
    Eu nu am vazut nici un echipaj de politie (locala sau rutiera) in preajma, in momentul montarii blocatorului pe roata Loganului. Ce sa inteleg? Ori echipajul nu VROIA sa fie in preajma „riveran/avocat”, la acea actiune, ori este un abuz al celor de la SGU, cu alegerea preferentiala a celor ghinionisti. Deci CONSTATAREA opririi/stationarii/parcarii, a fost facuta dupa „bunul plac/simt” al celor de la SGU?
    Nu vreau expunerea comentariului aici, doar comentez , caci nu am gasit o adresa de contact.

Ai ceva de spus despre articol? Lasă un comentariu aici

Comentariul tău
Numele tău

Ai informații care ar putea deveni o știre? Contactează-ne la: 0785 075 112, pe WhatsApp sau Signal.

Urmărește știrile Observatorul Prahovean și pe Google News!

- Publicitate -

Articole asemănătoare

Reușita TV: Iulia Coadă – Fondator și CEO Da Vinci Restaurant

Cea mai longevivă emisiune TV din județ, care prezintă oameni și afaceri de succes, REUȘITA TV, a revenit, din 15 februarie 2024, cu un...

Cele mai ciudate nume de străzi din Ploiești

Ploieștiul are aproximativ 1000 de străzi, iar multe dintre ele au nume de localități, flori, dar și de personalități și domnitori, inclusiv de personaje...
- Publicitate -
- Publicitate -
- Publicitate -

Ultimele știri

Reușita TV: Iulia Coadă – Fondator și CEO Da Vinci Restaurant

Cea mai longevivă emisiune TV din județ, care prezintă oameni și afaceri de succes, REUȘITA TV, a revenit, din 15 februarie 2024, cu un...

Cele mai ciudate nume de străzi din Ploiești

Ploieștiul are aproximativ 1000 de străzi, iar multe dintre ele au nume de localități, flori, dar și de personalități și domnitori, inclusiv de personaje...

Rompetrol Rafinare a înregistrat pierderi în 2023

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International, a înregistrat, în 2023, o scădere a indicatorilor financiari, pe fondul volatilității cotațiilor internaționale la țiței...

Primăria Brașov a mai finalizat un parc. Primăria Ploiești a mai sistat un proiect important

Continuăm seria comparațiilor Ploieștiului cu alte municipii reședință de județ, orașe în care se fac și se finalizează proiecte pentru oameni. Este o seria...

Un nor de praf saharian traversează România. Atenționare Agenția Națională pentru Protecția Mediului

Un nor de praf saharian traversează România, joi și vineri, ceea ce ar putea încărca aerul cu particule fine poluante, în special în vestul...
Emisiuni
- Publicitate -

Șeful CSM Ploiești, polițist pensionar, mesaj pentru viceprimarul Nicodim: ”De-a lungul vieții eu am anchetat persoane” – VIDEO

Ședința Consiliului Local Ploiești, care a avut loc, joi după-amiază, nu a fost lipsită de un schimb dur de replici. De data aceasta, șeful...

Spectacol dedicat adulților cu sindrom Down, în Prahova. Singurul centru destinat persoanelor afectate de trisomia 21 funcționează la Câmpina

În Prahova funcționează un singur centru destinat adulților diagnosticați cu sindrom Down. Toți cei internați în căminul de la Câmpina sunt oameni cu vârste...

Consilierul personal al primarului Volosevici, fiul celui care a înjurat și amenințat doi ziariști, a rămas fără post la CSM Ploiești

Metodiștii de la CSM Ploiești, printre care se numără și consilierul personal al primarului Volosevici, Patrik Antonio Scoruș, au rămas fără post. Acesta este...

Avem nevoie de locuri de parcare la Ploiești!

Locurile de parcare în Ploiești sunt de ani de zile insuficiente. Din nevoie, oamenii au transformat spațiile verzi din apropierea blocurilor în parcări. Unii...

Progrese la autostrada București -Brașov -Cristian- Codlea

Directorul CNAIR, Cristian Pistol, a anunțat astăzi că a fost avizat studiul de fezabilitate pentru sectorul de autostradă București -Brașov ( A3) -Cristian -Codlea....
Emisiuni
- Publicitate -