După ce Observatorul Prahovean a publicat articolul Șoricel filmat într-un magazin Lidl din zona de sud a Ploieștiului, conducerea rețelei de magazine a reacționat.
Un cititor ne-a trimis zilele trecute o filmare dintr-un magazin Lidl din zona de Sud a Ploieștiului.
Cel care a filmat susține că ar fi atras atenția celor din magazin, însă nu i-a văzut preocupați ”să facă ceva”. (VIDEO AICI)
Magazinul în care cititorul nostru susține că ar fi filmat șoricelul speriat nu are în general probleme cu igiena, însă secvențele surprinse sunt un motiv să atragem atenția asupra celor care consumă diverse alimente fără să le spele sau fără să verifice cu atenție ambalajele.
Se poate întâmpla ca astfel de vietăți să vină ascunse printre ambalaje și apoi să ajungă în magazine sau să pătrundă în incinte venind din proximitate. Nu înseamnă neapărat că nu sunt respectate regulile de igienizare, dar nici de neglijat astfel de situații.
Reprezentanții Lidl România au transmis următorul punct de vedere:
Imediat ce am aflat de situația semnalată de dvs. în cadrul articolului, am luat legătura cu colegii noștri din magazin, care ne-au transmis că au luat fără întârziere măsurile care se impun. Cazul semnalat este unul izolat.
Respectăm cu strictețe măsurile igienico-sanitare impuse, în toate magazinele noastre din țară, precum și în cele cinci depozite.
Citește și ”Minune” la Ploiești: se astupă gropi și se repară semafoare
Astfel, în magazine au loc frecvent operațiuni de deratizare, unitățile din toată țara fiind monitorizate lunar.
Se folosesc doar substanțe biocide avizate de Ministerul Sănătății și toate acțiunile de combatere a dăunătorilor se realizează de către firme autorizate.
Ne cerem scuze pentru disconfortul creat!