După ce un ploieștean a reclamat că nu a putut plăti cu cardul un bilet al TCE, conducerea societății de transport public a oferit explicații.
Săptămâna trecută, un ploieștean care a călătorit pe traseul TCE nr 1 a constatat că nu-și poate cumpăra un bilet cu cardul pentru că ambele dispozitive ale autobuzului respectiv nu erau funcționale.
Sesizarea cititorului:
”Buna seara, mă aflu într-un autobuz TCE, traseu 1, Hipodrom-Metro, ora 17.30. M-am urcat în mijlocul de transport în comun în ideea că voi achiziționa biletul de călătorie cu cardul bancar, doar suntem în 2022. Ar fi trebui să fie o normalitate, dar ce să vezi, surpiză, niciunul dintre cele două aparate nu funcționează.
Am întrebat șoferul dar a dat din umeri și mi-a zis că nu are ce să facă.
Oare aparatele nu se verifică zilnic dacă funcționează sau nu? S-a terminat perioada de garanție și nu au achiziționat și mentenanța lor?
Citește întreaga sesizare aici: Pățania unui ploieștean care a vrut să plătească biletul TCE cu cardul