Un ploieștean care a călătorit marți seară pe traseul TCE nr 1 a constatat că nu-și poate cumpăra un bilet cu cardul pentru că ambele dispozitive ale autobuzului respectiv nu erau funcționale.
Sesizarea cititorului:
Buna seara, mă aflu într-un autobuz TCE, traseu 1, Hipodrom-Metro, ora 17.30. M-am urcat în mijlocul de transport în comun în ideea că voi achiziționa biletul de călătorie cu cardul bancar, doar suntem în 2022. Ar fi trebui să fie o normalitate, dar ce să vezi, surpiză, niciunul dintre cele două aparate nu funcționează.
Am întrebat șoferul dar a dat din umeri și mi-a zis că nu are ce să facă.
Oare aparatele nu se verifică zilnic dacă funcționează sau nu? S-a terminat perioada de garanție și nu au achiziționat și mentenanța lor?
Citește și Un parcometru din Ploiești are apucături de păcănele. Îți ia banii, dar nu câștigi nimic și nici bon nu vezi
Vreau să menționez că în autobuz duhnește de la canapelele jegoase, daca s-ar face niște analize de laborator cine știe ce minunății ar ieși…ar trezi invidia în cei de la CDC Atlanta (n.r. Centrul pentru Prevenirea și Controlul Bolilor SUA).
Mulțumesc, semnează un alt cetățean plătitor de taxe și impozite, la zi cu ele, „mândru” de orașul nostru”
Citește și Ce prime de sărbători vor încasa angajații de la TCE, SGU, RASP, Termo Ploiești și Hale și Piețe
Observatorul Prahovean a solicitat un punct de vedere conducerii TCE Ploiești.