RAD Panorama, o firmă de construcții cunoscută din Păulești, angajează inginer constructor și manager de proiect. Pe lângă un salariu motivant, societatea oferă mașină de serviciu și prânz gratuit.
Cu un portofoliu solid de clienți, RAD Panorama este o firmă cu sediul în Păulești într-o continuă expansiune pe piața construcțiilor industriale și civile.
Compania pune în centrul atenției calitatea resursei umane, oferind angajaților condiții de top pentru desfășurarea muncii. Salariul motivant, mașina de serviciu și prânzul gratuit sunt doar câteva din beneficiile pe care RAD Panorma le oferă angajaților săi.
Astăzi, RAD Panorama recrutează:
1. Inginer constructor, care să îndeplinească următoarele cerințe:
• Diplomă de inginer în construcții,
• Abilități de comunicare și de lucru în echipă,
• Un grad ridicat de autonomie, responsabilitate şi angajament,
• Experiență în toate aspectele privind construcția de clădiri mari în domeniul construcțiilor civile, constituie un avantaj,
• Experiență în întocmirea ofertelor tehnice pentru execuție lucrări,
• Experiența în întocmirea planurilor de lucrare, plan de încasări, experiența în bugetare constituie un avantaj,
• Flexibil, cu cunoștințe avansate în MS Office și Autocad,
Foarte important, job-ul de inginer constructor la RAD Panorama poate fi o bună rampă de lansare pentru construirea și/sau consolidarea unor cariere profesionale solide și obținerea unor venituri pe măsură.
2. Project manager, post cu următoarele caracteristici:
• Este responsabil pentru implementarea cu succes a activităților proiectului si atingerii rezultatelor planificate în proiect,
• Propune, alege și adaptează setul de proceduri și formulare (metodologia) de proiect după care se va derula proiectul,
• Supraveghează desfășurarea săptămânală a proiectului și gestionează echipa proiectului (formata din furnizori contractați și personalul beneficiarului),
• Participa la diferite ședințe și la toate evenimentele proiectului, asigurând pregătirea adecvata a acestora,
• Este responsabil pentru managementul proiectului organizațional și conceptual,
• Asigură o comunicare adecvată, discuții și feedback dintre diferiți participanți la acest proiect,
• Întocmește planuri detaliate de lucru lunare (grafic de execuție) și monitorizează, respectarea implementării acestora,
• Asigura executarea la timp a activităților,
• Organizează și coordonează procurarea de bunuri și servicii în cadrul proiectului,
• Supraveghează desfășurarea activităților conform planului de lucru,
• Facilitează cooperarea dintre participanții în proiect,
• Realizează lucrări și studii de specialitate în funcție de expertiza personală,
• Managerul de proiect trebuie să asigure derularea proiectului în parametrii stabiliți: timp, cerinte, cost, nivel de calitate, etc..
• Managerul de proiect organizează și derulează proiectul conform standardelor de management de proiect si a legislației în vigoare:
o Organizarea și derularea proiectului: inițierea, planificarea, monitorizarea si închiderea proiectului (Project Integration Management)
o Specificarea livrabilelor si Managementul cerințelor, planificarea și obținerea acceptantelor (Scope Management)
o Realizarea si managementul graficului de execuție (Time Management)
o Realizarea si managementul bugetului (Cost Management)
o Asigurarea si controlul calității livrabilelor, verificarea si inspectarea livrabilelor (Quality Management)
o Organizează colectarea, distribuirea, arhivarea informației, organizarea întâlnirilor de proiect, obținerea minutelor (PV) de proiect, raportarea stării proiectului (Communication Management)
o Identificarea, analiza si monitorizarea riscurilor (Risk Management)
o Organizează si face managementul echipei de proiect (HR Management)
o Organizează achizițiile în proiect (selecția si contractarea furnizorilor) și face managementul contractelor încheiate (Procurement Management)
Competențele necesare – Manager de proiect
• Cunoaște și respectă prevederile din Standardul Ocupațional din Romania pentru Manager de proiect: Codul Nomenclator / COR al calificarii / ocupatiei: 241919
• Cunoaște și respecta prevederile din standardul internațional de project management (Project Management Body of Knowledge PMBOK)
• Instrumente de lucru
• Managerul de proiect poate sa utilizeze al nivel avansat:
o Aplicații specializate pentru planificare si monitorizare proiect (de exemplu: Microsoft Project, Project Server)
o Aplicații Office (Excel, Word, Powerpoint, etc)
Relații la telefon: 40756 156 570