Conducerea SC Transport Călători Express (TCE) Ploiești propune majorarea tarifelor pentru biletele și abonamentele de o zi. Proiectul se va afla în dezbatere publică timp de 30 de zile.
TCE Ploiești a fundamentat propunerea pentru majorarea tarifelor la bilete și pentru abonamentele de o zi.
Dacă proiectul va fi aprobat la Ploiești, prețul unui bilet de călătorie va crește de la 2,5 lei la 3 lei, în timp ce un abonament pentru o zi se va scumpi de la 6 lei la 10 lei.
Se scumpesc abonamentele pentru o zi și biletele TCE la Ploiești
Contactat telefonic, directorul general al TCE Ploiești, Nicolae Alexandri, a confirmat că societatea a fundamentat tariful propus.
„Proiectul va fi depus pe site-ul Primăriei Ploiești, pe secțiunea Transparență decizională. Propunerea vizează ca biletul de călătorie să fie 3 lei, iar valoarea abonamentului pentru o zi să fie de 10 lei. Propunerea vizează să rămână neschimbate tarifele pentru abonamente atât cele aferente gratuității elevilor și pensionarilor, cât și cele comerciale, respectiv pentru ploieșteni”, a precizat Nicolae Alexandri, directorul general al TCE Ploiești.
Propunerea TCE rămâne în dezbatere timp de 30 de zile, urmând ca, după această perioadă, aceasta să fie înaintată spre analiză în Consiliul Local Ploiești.
directore…nu mai ai bani de sporuri la salariu?taiati-va din salariile voastre speciale si dati-le celor care stau toata ziua pe traseu sau repara parcul auto…piese de schimb si conditii de munca si salarizare mai buna pentru cei care duc greul la tce, nu pentru capusele de la birouri..rusine nu mai aveti, asa cum nu aveti nici minima educatie cand vorbiti cu oamenii pe strada sau in mijloacele auto, asa ca va doresc ceva care sa va umple frigiderul
Prea mare plafonul de 2500 de lei pentru pensionari. Nu mai dati abonament gratuit la pensionari cu acest plafon !E prea mult. Salariile sunt mici si tot salariații să plătească!Inteleg la elevi ,da!
Draga fata ști ce greu e ptr pensionari?
Dacă ești salariata îți convine sa vorbești. Sa ajungi în situația asta și sa vedem atunci dacă mai zici ceva. Rușine!
zau? asa greu e pt pensionarii aia care se deplaseaza toata ziua buna ziua pe toate traseele pt ca n-au ce face acasa? se incurca lumea de ei prin autobuze si cand sunt intrebati unde se duc ”la piata mama” si nu, nu pt ca au nevoie la piata ci pt a lua o legatura de patrunjel pe care o gasesc si in pietele de langa casa, dar nu, hai sa incurcam lumea in autobuz si dupa sa ne vaitam de picioare. E corect asa stimata doamna?
rusine sa va fie dumneavoastra ca ii incurajati sa se ia de toti tinerii din autobuz cand cu ghiozdanul ala de 5kg in spate dupa 6h de scoala nu stau jos pe scaun in autobuz, ca se iau de ei ca ii dor picioarele daca nu li se cedeaza scaunul dupa ce au fost LA PLIMBARE o zi intreaga
Adevarul e că trebuie musai majorate aceste preturi ,că și condițiile din autobuze sunt extraordinare. Este normal să plătim pentru sauna din autobuze. Nici în autobuzele noi nu dau șoferii drumu aerului conditionat.
După ce a-ti fost primi care a-ti scumpit biletele, le mai scumpiti odată, aveti impresia ca oferiți un transport la nivelul acestui tarif?…..Cred ca este cel mai scump din tara….la nivelul capitalei, sunt si trasee asa lungi in Ploiesti sa justifice tariful……sa va fie rusine.
La ce calitate avem pe trasee cand in mijlocul veri pe calduri mari se baga aer pe cald in loc de rece , cand in tranvaie fierbi si nu merg deschise geamurile , cand nu gasesti sa iei bilete in statile ratp ce sa mai vb de scumpiri. Taiati gratuitatea la pensionari care stau toata ziua pe trasee si dupa ce ca sunt arhipline traseele la orele de varf mai dam si de ei . Cea mai mare pierdere de bani e pentru facilitatea de gratuitate eu cred ca la pensie de 2500 de lei poti sa iti ei un abonament lejer pe o luna de zile sau un bilet .
Să înțeleg că se îmbunătățesc considerabil și condițiile de transport pt călători, nu este așa ? Vă sugerez să trageți o fugă la Sinaia sau Brașov , ca să vă documentați ce înseamnă transportul în comun în 2023 .
bagati masini de dimineata nu styti ca nesimtiti si luati bani la oameni degeaba nesimtitilor
Conditii de transport….mizerabile,grafice ale orelor de iesire in traseu aiurea …..etc,incompetenta pe banii contribuabilor,isi mai mareste geniul administratiei de la grajdar,economist -(inginer),tucalaru lui Patriciu,subprefect,prefect,deputat,director la posta,director la CONPET,director tramvaie,autobuze,trolebuze. Daca desfiinteaza postul de dir. adjunct,si cele ale nepotilor…face ceva economie !
Daca Nae Alexandri ar da din buzunarul propriu gratuitatile , cu siguranta le-ar desfiinta .
Daaar , AVEM CONSILIERI LOCALI ! Care la fel ca nea Nae , nu dau de la ei . Daca subventionarea acestor gratuitati s-ar face din fondul de salarii al consilierilor , nu ar mai exista asa ceva .
Este cineva capabil sa-mi explice si mie de ce un pensionar cu 2500 lei NET beneficiaza de gratuitate , in timp ce un salariat cu minim pe economie ADICA 1898 lei NET plateste abonament , cel putin pentru un traseu ?
De ce un student beneficiaza de asemenea de facilitati de transport , cand insasi denumirea institutiei „Facultate” presupune ceva optional si nu obligatoriu ?
Si mai sunt categorii care nasc „de ce-uri”.
Raspunsul nu are nicio legatura cu socialul , CI STRICT CU PROPAGANDA SI TEAMA DE A PIERDE ALEGERILE .
Poate ar trebui sa faceti un schimb de experiența cu cei din Brasov. Acela este transport in comun civilizat! Aer condiționat și curatenie! Biletul este 4 lei, dar este valabil o ora pe orice traseu! Sa mai spun și ce mașini nepoluante au?
Pentru ce conditii sunt in autobuze, mi se pare nejustificata scumpirea!!!