- Publicitate -

Mesajele cititorilor la articolul despre Vodafone: „Ca sa pot vorbi cu un om de la call center a trebuit să fiu de acord cu plata unei taxe de un euro și ceva”

Data:

Distribuie articolul:

Articolul despre serviciile Vodafone România, care lasă de dorit din ce în ce mai mult, a deschis Cutia Pandorei. În urma relatării problemelor întâmpinate de colegul nostru, s-a stârnit un val de reacții negative la adresa companiei. Sute de clienți nemulțumiți și-au descris problemele pe care le întâmpină cu operatorul de servicii digitale.

- Publicitate -

Citește articolul: Sunt un client disperat de calitatea foarte proastă a serviciilor Vodafone și uite ce m-am decis să fac

În nici 24 de ore cititorii și-au descris pe Facebook problemele întâmpinate, atât cu serviciile de slabă calitate oferite de companie (semnal slab sau inexistent gsm sau internet), cât și cu indolența și proasta abordare a operatorilor de call center.

Alți cititori și-au vărsat supărarea pe site, cu comentarii direct la finalul articolului.

Concluzia este una singură: Majoritatea clienților sunt nemulțumiți de serviciile Vodafone, de prețurile practicate și de proasta comunicare cu compania. Redăm câteva din comentariile cititorilor noștri. Suntem siguri că sunt mult mai mulți, dar situația este cam aceeași.

- Publicitate -

Cometariile de la Facebook

Mihai Sarbu: Am citit articolul și ma regăsesc în proporție de 100%, în aștept acel „o s a revenim în cel ma scurt timp” au trecut 2 luni.. Cred ca am vb cu tot departamentul de relații cu clienții, unii intleeg ce le spui, alții nu știu de ce sunt plătiți și partea cea mai interesanta e ca de fiecare data trebuie sa le spui de ce ai sunat chair dacă pb e aceiași și veșnic nerezolvata … O rețea de 2 lei.

Gabriela Titulescu: De când Vodafone a preluat UPC este nenorocire !!! Întreruperi repetate programe,chiar și de 24 de ore,fără scuze și recalculare preț,scos din grilă programe bune și băgat programe -bălării,prețul abonamentului variază după bunul lor plac… Mă gândesc să trec la alt operator !

Adrian Vasile: Satu Ghighiu , com Barcanesti foarte , foarte slab semnalul. În casă nu e semnal deloc, iar afară, trebuie să ” cauți ” unde e semnal , iar unde ai semnal , trebuie să stai pe loc , împietrit.

- Publicitate -

Elena Fidel: Foarte proasta, de trei luni incerc sa trec pe cartela trei din cele cinci abonamente pentru a le da copiilor posibilitatea de a-si face abonamente proprii am fost sunata si trasa la raspundere de cei de la reprezentanta cerandu-mi sa-mi dau datele personale prin telefon. Doamna care m-a sunat a precizat chiar ca nu sunt in stare sa am o poza a buletinului pe telefon, am telefon cu butoane , vechi, iar nimeni nu are dreptul sa-ti ceara date personale telefonic mai ales ca m-am legitimat in agentie. Am facut de o luna sesizare la protectia consumatorului dar fara raspuns

Gabi Dumitrache: Semnalul vai de noi! Plătesc abonamentul la zi direct la ei și ma pomenesc cu mesaje ca am datorii! Am plătit o data de 2 ori abonamentul! Au mers bine un timp dar acum s-au prostit de tot. A ajuns copilul sa umble cu laptopul în brate la vecini din curte ce au alte rețele!

Roxana Duta: Albesti Paleologu. Semnat fff prost!

- Publicitate -

Nicole Nicole: Când ai o problema nu ai cu cine discuta.. Răspunde un robot, Toby… Care nu te ajuta cu absolut nimic iar la sfârșit te întreabă cu ce te mai poate ajuta

Gabi Alexandrescu: Am fost abonat doar un singur an și am reziliat datorită semnalului foarte slab,în special pe ruta Ploiesti – București, lipsește cu desăvârșire.

Loredana Soare: Când au văzut că m-am portat la Telekom, imediat m -au sunat să-mi facă oferta,un abonament de 2 euro…puteau să mi-l facă gratuit dacă eu nu puteam folosi telefonul în casă, în Urlați…erau odată buni…acum au ajuns cea mai slabă rețea, plus ca stai 5 ore să aștepți să intrii în legătură cu „Andreea”…

- Publicitate -

Leo Dtc: CEA MAI PROASTĂ ALEGERE VODAFONE! Am fost clientul lor, pe vremuri era CONEX probleme și cu ei la semnal gsm. Apoi am ales orange care chiar au semnal și serviciile mult mai bune. Tv satelit și tv fibra ok. Am și la digi mobil de care sunt mulțumit. Concluzia nu recomand vodafone! Nici orange nu sunt tocmai ok datorită faptului că de la un abonament de 90 lei tv, net și voce am ajuns la 135 lei. Am renegociat abonamentul după doi ani. Când le-am spus că plec de la ei mi-au oferit un abonament mai ieftin. Se poate!

Violeta Andrei: Cei mai hoți!! Îți fac oferta și nu o respecta. Dacă faci reclamații te direcționează de la unu la altul și nu rezolva nimic. Te taxează imediat din senin! Deciiii…

Marian Stan: Partea de internet si televiziune este praf. In fiecare zi( fara sa exagerez) raman fara semnal. Am facut nenumărate sesizări,sunt depasiti de situatie. Astazi am decis sa reziliez contractul si sa ma abonez la o alta companie

- Publicitate -

Stoo George Cojo: Așa ceva nu am crezut….azi merg să plătesc factura Vodafone…și ce să vezi aștept 10 min…să meargă calculatorul lor…m a luat somnul ..întreb!dc merge așa greu?…nu avem semnal

Ioana Vasile: Aceiasi problema semnal foarte slab din toate punctele de vedere. Solutionarea problemelor nu se face sau se face cu intirzieri de luni de zile. Daca vrei sa iei legatura cu un operator trebuie sa vorbesti 3 ore singur cu robotul care nu intelege decit ce este programat sa inteleaga. Cind mergi sa le spui problema pe care o ai dau vina pe vint, pe ploaie si orice altceva numai pe calitatea lor nu.

Citește și: Am renunțat, după 15 ani de relație, la Vodafone. Acum sunt la Orange, dar a trecut “îndrăgosteala”

Antoaneta Moiceanu: Majorează valoarea contractului , unilateral, când vor ei și când au chef, fără explicații plauzibile. Cea mai penibilă explicație care mi s-a dat a fost ” totul este cu acordul guvernului. Să vă fie rușine

- Publicitate -

Tina Buruiana: O,da,da,da!

Ca sa pot vorbi cu un om de la call center a trebuit să fiu de acord cu plata unei taxe de un euro și ceva.

Au un serviciu dedicat pentru livrat informații numai pe bani.

La *222 te plimba Andreea,online îl au pe Tobi și dacă vrei să discuți cu un om trebuie sa plătești,sa plătești înainte

Bogdan Zahiu: Am renunțat de 5 ani la ei. Motivul a fost acela al lipsei de semnal în multe zone. Am rămas fără semnal când vorbeam cu un operator de la ei și îi spuneam că vreau să reziliez contractul pe acest motiv iar el încerca să mă contrazică.

Davidescu Costel: O mizerie de semnal , cu greu te poți înțelege , pe Cameliei la bloc ! Daca suni la relații cu clienții , te-ai nenorocit ! Dacă vorbești cu 4 angajați primești informații diferite . Au unii o aroganta de i-ai rupe capul instant . Distruși ! O să renunț la mizeria vodafone

Matei Constantin: Cea mai proasta parere din toate punctele de vedere

Semnalul este foarte prost chiar și în partea de nord a Ploieștiului nu mai zic la tara la 20 km de Ploiești

Sa nu mai facă reclama ca are nu știu ce certificare cu cel mai bun semnal (au certificare poate cel mai prost semnal )

Adrian Urzeala: Am fost preluat forțat prin achiziția UPC. Timp de 10 luni am reclamat viteza de net și calitatea din ce in ce mai slaba a semnalului TV. Drept represalii mi s-a mărit succesiv valoarea facturii. După 10 luni au recunoscut ca nu pot rezolva problemele tehnice și au reziliat contractul fără a înapoia sumele încasate ilegal. Pe principiul “ am întins pelteaua cit am putut de mult și am rămas cu banii “.

Cristina Enache: Minunata. Client Vodafone din intamplare, dupa absortia UPC-ului. Servicii de TV si internet. La TV,nu prea am timp sa vizionez, insa internetul chiar este o necesitatea avand in vedere profesia. Vesnic am intreuperi. Sesizari am facut in permanenta. Nimic. Ultimul apel din partea lor,acum cateva zile ,cu o oferta ,,de nerefuzat cu portarea,,. Mesajul meu a fost, dupa o converastie unde am solicitat sa nu ma mai contacteze iar ei mi-au transmis ca pot face acest lucru doar apeland x222, nu stiu cati de 2 sau sa ma prezint doar la o agentie Vodafone, le-am transmis ca nu voi apela niciodata acel nr cu nu stiu cati de…2 ,iar in agentie probabil voi merge doar pentru rezilierea contractului. Nu mai discutam de faptul ca, lucrand in domeniul financiar contabil, daca am nevoie de vreun punctaj intre vodafone si un client din portofoliul meu, nu ai cu cine comunica.

Rotaru George-Marius: Din cauza faptului că nu mi-a funcționat Extraopțiunea de Roaming cu 16GB inclus pentru care am plătit 15€ degeaba, iar când am ieșit din Romania, în Ungaria m-am trezit efectiv că nu mai aveam niciun fel de semnal de rețea și binenteles fără internet, pentru care am fost nevoit să opresc pe drum pentru a-mi procura diverse cartele SIM cu internet din Europa în drumul nostru spre Benidorm, Costa Blanca, Spania, iar într-o parcare dintr-un centru comercial din Localitatea Castelnovo Del Garda, Italia, am fost jefuiți ziua în amiaza mare de către hoți și ni s-au furat bagajele, actele de identitate, dar și actele mașinii!

” Trăiască Vodafone România ” că au reușit să ne strice vacanta !

Vacanta noastră pur și simplu s-a ruinat într-o clipă în Italia !

Dacă mi-ar fi mers de acasă Extraopțiunea de Roaming, nu m-aș mai fi oprit pe nicăieri să-mi caut altă cartelă SIM și nu ne-ar mai fi jefuit nimeni !

RUȘINE VODAFONE ROMÂNIA !!!

Ciprian Ciprian: Sunt in roaming zona 1 si mai am 1 GB de consumat dintr-un pachet de 12 euro si mi-au intrerupt netul spunanand ca am depasit 50 de euro. Niciun din cei 3 operatori nu a stiut ce explicatie sa-mi, dea. Unul mi s-a adresat cu „what the fack” iar informatiile din sistem sunt o „abureala”

Și pe site comentariile sunt în aceeași notă

Mihai: Și eu sunt la Vodafone siiii aștept sa scap de Ei, nu mai vreau sa aud de ei. Am cerut un consultant ptr. Firma și mi-au spus ca dacă nu ma înțeleg cu cel din oficiu, NU MAI AM DREPTUL LA ALT CONSULTAT SI SA SCRIU PE EMAIL… 5G , MERGE RAR SI UNDE VREA EL. Nu mai poți lua legătura cu un operator…doar cu robotii/boții și alte lucruri ce te fac sa renunti.

Gandalf: Am fost client Vodafone. Cuvintele cheie fiind „AM FOST”. Am decis în urmă cu 2 ani sa renunț la serviciile lor. „Customer care”? Ha ha ! E o glumă, din păcate o glumă proastă.

După ce te plimbă „Andreea” prin enșpe meniuri începi să înveți cum să ajungi la un operator uman, dar mai întâi te pierzi într-o pădure de meniuri stufoase în care majoritatea răspunsurilor sunt INUTILE. Dealtfel menirea Andreei este aceea de a te face sa renunți la a mai căuta soluții și să rămâi oiță în turma lor, cu ce furaje vor ei sa-ti dea. Mai mult decât atât, după ce mi-am portat vreo 4 numere în alte rețele, după vreo 4 sau 5 luni mi-au inventat un abonament de date (care nu mai era activ la momentul portarii) și mi-au facturat vreo două luni un serviciu pe care efectiv nu mi l-au livrat.

După ce le-am zis clar că nu voi plăti un serviciu de care nu am beneficiat, m-au „instiintat” că m-au „dat” pe lista de rauplatnici:)) Știți ce au realizat cu asta? Mi-au întărit hotărârea de a nu mai lua vreodată în considerare vreo ofertă de la ei. Sa fiți iubiți.

Citește și: Vodafone a fost amendată pentru că a refuzat să-i dea unui client înregistrări ale convorbirilor cu call-center-ul

Nic: Ooo Doamne… De unde sa incep???
1. Persoana juridica la UPC – aveam call center dedicat, se raspundea imediat, problemele se remediau foarte repede. Desi nu prea existau…
2. Persoana juridica la Vodafone:
a. Managerul de cont se schimba la fiecare 5-6 luni… Probabil de bine ce e pe acolo…
b. Sa va fereasca sfantul sa aveti nevoie de ajutor tehnic… Call Centerul nu mai este separat de persoane fizice, trebuie sa repeti operatorului de 4-5 ori numele firmei, pentru ca „nu va gasesc in sistem”, timpul de rezolvare este foarte mare, JALE!!
c. Tarif triplu fata de PF, pentru acelasi lucru, fara niciun beneficiu real

Val: Am trecut și noi, prin ce treceți dumneavoastră, dar nu am insistat atât de mult în relația cu ei pentru că ne a pasat de sănătatea noastră. Am.avut un abonament de internet și un fix servicii de care ne am folosit ocazional, fixul niciodată!

Fiind vorba de 12euro lunar am dus abonamentul până la capăt, ieri venindu ne ultima factura pe minus pentru un serviciu inexistent pe care l am dus la bun sfârșit timp de doi ani! Tot pe firma am fost și noi și bine am făcut că nu ne am combinat cu ei pe telefonie mobila, cu telefoane etc… Acuma fiecare i și ia decizia dar relația cu ei a fost un fel de taxa de protecție, toxica chiar, dar de doua săptămâni am scăpat!

Distribuie articolul:

Provocarea Observatorul Prahovean

- Publicitate -

Ai un pont care se poate transforma într-o știre? Trimite pe WhatsApp la 0785 075 112

Vreți să aflați cele mai noi știri din Prahova? Abonați-vă la Google News

19 COMENTARII

  1. Eu sunt la Vodafone. Sunt din Brăila. Problemele sunt foarte rare și Întotdeauna îmi sunt rezolvate problemele care apar în decurs de doar câteva ore. Sunt și un abonat foarte vechi și valoros pentru dânșii. Fiind abonat la ei de prin 1990 când se numeau Astral. In 2007 a fost preluat de UPC apoi recent de Vodafone. Am și reducere de fidelitate.

    • Cred ca asta e o gluma. Eu am reziliat contractul cu ei- au angajati lipsiti de bun simt care isi bat joc de noi Isi pierd f multi clienti in special in favoarea Digi. Isi merita soarta pt ca nu fac absolit nimic pt a-si pastra clientii.

  2. Soțul client de 15 ani, fără roaming activat în telefon sau inclus în abonament, fără să fi ieșit țara, primește sms de la ei cu avertizare că are nu știu câți zeci de euro de plată pentru servicii în roaming. Sună civilizat la Serviciu Clienți Call Center, robotul nu îl poate ajuta cu nimic și chiar i-a închis telefonul în nas pentru că i-au scăpat niște „porumbei” după ce l-a înștiințat robotul că știe că e robot 🤣. Horror. Evident că soțul deja are un nou abonament Digi și așteaptă sfârșitul contractului și despărțirea de Vodafone. Au trecut 6 săptămâni de atunci și nu a reușit să intre în contact telefonic cu nici un uman și nici pe email, cu formulare de oe site etc etc.

  3. Eu am patit-o mai decent…de 1 luna jumate incerc sa reziliez un contract UPC,lucru care nici pana acum nu s-a intamplat. Depusa cererea pe 30 iunie si acum,pe 18 august,inca nu am cererea solutionata. Tatalui meu i-a fost reinnoit abonamentul la 17 euro acum 2 ani,el avand un Nokia 3310,model nou. Nu as mai dori sub nici un fel sa am de-a face cu ei.

  4. La vodafone, a fost și este o jecmaneală continuă.
    Pentru că în România, nu există legi foarte clare pentru protejarea clienților. Totul este vag și generalizat, lăsând porți uriașe de eschive, firmelor.
    Pentru că este atâta corupție, încât, noi populația României avem de suferit. Este ca și cum, am fi minoritari în țara noastră, care nu ar exista fără de noi.
    Un nume de România, care este condus de oameni din România, care-și văd de interes, mai presus de public și care se contrazic total prin modul în care conduce țara noastră.
    Aleșii, au un scut de apărare numit România.
    Pentru un pix și o pungă de 1 leu, vor să-i alegem.
    Vor tineri, apți de muncă, pentru a plăti dări, dar care să nu plece în străinătate și care să accepte tacit, ca iobagii,, ca niște animale de companie, făcând doar ce spune stăpânii.
    Prin furt calificat și înșelăciune își clădesc averi, și se apără unii pe alții, ajungând să se miruiască ca nesimțiții în Parlamentul României în văzul tuturor, ne-dând acceptul începerii urmăririi penale.
    Nu este nici o exagerare. Noi românii, nu suntem protejați, nici măcar la ITM.
    Firmele sânt protejate de muncitori.
    Asta este România, unde firme de genul vodafone, își permite cu tupeu de escroci, să facă escrocherii, pe spatele clienților.
    Dacă greșesc ei, au niște scuze de domeniul Penibilului. Dacă greșește clientul este taxat, sau suprataxat.
    Este ca și cum, angajații de la vodafone, nu sânt români. Deci totul, deciziile pleacă de la conducere. Care și ei sânt tot români.
    Toate firmele, au în plan profitul.
    Ca la sfârșit de an să fie cât mai mare. Indiferent cum este făcut.
    Dar de multe ori, prin japcă, prin înșelarea clienților sau furt direct.
    Și fără exagerare. Câți dintre clienți nu sau simțit nedreptățiți?!
    A fost o perioadă când nu am vrut să am nici o opțiune. Vorbeam pe bani, efectiv. Mi s-a părut ciudat și la un calcul, pe minute… Am văzut că mi-au Furat din bani. Am făcut o reclamație. Am fost sunat de o femeie.. Și-a cerut scuze în numele companiei pentru greșeli de calcul. Nu am avut inspirația să o înregistrez și să-i dau în judecată pentru Furt.
    Sfat – înregistrați convorbirile cu ei. Cum și ei înregistrează convorbirile cu noi.
    După un timp, am fost sunat de una, de la vodafone, parcă Ioana, o femeie, fără scrupule, de sub joasă speță, una mediocră, pe care o poți întâlni la colț de stradă, fără pic de etică în munca pe care o face așteptând doar avantaje, pentru care nu poți avea cât de cât respect, ba chiar deloc. În care, în primul rând te gândești să-ți pui masca și te gândești dacă este de ajuns.
    O femelă pentru care profesionalismul este de domeniul SF, și totuși, lucrează pentru vodafone și mi-a propus un abonament avantajos. Greșeala mea a fost că nu am acceptat pe moment. Dar mi-a promis că mă sună după amiază.
    Dar nu mi-a zis că dacă nu accept atunci, oferta nu mai este valabilă. Eram la muncă și nu puteam sta de vorbă. Bineînțeles că nu am mai fost sunat. Deci, femeia aia, m-a Mințit.
    De ce am vrut abonamentul.? Dacă tot plăteam opțiunea de 5 euro lunar, iar ceea ce mi-a propus era peste.. ?
    Am vrut să iau legătura cu un operator. Dar imposibil.
    Am sunat la nr cu taxă pentru a vorbi cu un operator.
    Banii în schimb, mi i-au luat de pe sim, fără a vorbi cu operatorul, pentru că intra robotul Andreea, o incapabilă, aberantă, care avea în program doar să-ți ia bani pentru un anumit tip de serviciu.
    Un serviciu, incomplet și ne – satisfăcător.
    Gândiți-vă, câți oare nu a sunat la *222, au plătit, și nu a primit nimic de banii ăia.?!
    Am făcut poze la banii care-i aveam, înainte și după.
    Am mai sunat de câteva ori. De fiecare dată, banii mi-au fost luați, dar nu am putut vorbi cu operatorul. Concluzia este că m-au furat, m-au înșelat. Am trimis reclamație la Protecția Consumatorului. Am primit răspuns că prima dată să primesc răspuns în scris de la vodafone, apoi iau ei o decizie.
    De la vodafone am primit un răspuns vag, generalizat și bine ticluit, în care nu era vina lor. Dar în schimb au actualizat pe sait că nu mai este valabil intrarea în direct cu operatorul, ci problemele vor fi rezolvate de toby prostul sau Andreea proasta, programe de calculator, care sânt predefinite.
    Concluzia, vodafone te fură cum poate, dacă poate, pentru că din milioanele de euro care îi produce, î-și permite să plătească un avocat, la o adică, pentru că știe că are avantajul statului român, care nu vrea să-i piardă, pentru că oferă de muncă populației, și plătește taxe și impozite.
    Iar noi dacă acceptăm bine dacă nu, iarăși bine. Pentru că, într-un final, ei știu foarte bine că lumea are nevoie de un operator de telefonie mobilă.
    Deci, ceea ce am scris mai sus, că țara noastră ne vor și deștepți și iobagi se adeverește.

  5. Bună ziua,într-adevăr sunt penibili de aprox 3 luni doresc rezolvarea unei probleme și nimic tot baga roboțelul tobi ca cică ala te ajuta și când colo nimic,nici o rezolvare,dacă ai un abonament de 7euro și dorești sa treci pe unul de 5 euro nu se poate dar dacă vrei sa faci unul mai mare decar cel de 7 euro se poate,hoție pe față sa le fie rușine ca profita de oameni îți bat joc de romani,

  6. Am cumpărat un telefon de la Vodafone online prin discuții cu operatorul și mi-a făcut prelungirea contractului meu și al soției pe doi ani.Mi s-a trimis vontractul pe mail și neavând timp sa-l citesc am semnat. Mai târziu când l-am citit, m-am felicitat pentru graba.In cazul in care doresc sa întrerupe contractul, platesc telefonul primit in totalitate, normal, dar și o buna parte din contractele pe 2 ani. N-o sa mai prelungesc niciodată contractele cu Vodafone !
    Când folosesc wireless-ul in casa, atunci când ies afara trebuie sa setez telefonul pe wi-fi neconectat ca sa pot intra pe internet mobil.

  7. Sunt foarte nemulțumită de această rețea. Când mi se va termina contractul îl voi rezilia. Nu ai cu cine sa discuți. Nu sunt interesați de clienți.

  8. Mi-au adăugat la prețul abonamentului 1.3 euro fara că eu sa fiu de acord. Daca vrei să vorbești cu o persoana nu ai cu cine. Voi rezilia contractul în momentul în care se vor încheia fie 2 ani. Nu au nici un respect pentru clienții lor. Am abonament la ei de foarte multi ani.

  9. Dragi colegi de suferință, toate, dar toate companiile de telecomunicație sunt monitorizate și au angajați din securitate. Securitatea „romana” este o unealta a bandiților internaționali care stăpânesc lumea. Chiar daca schimbam firma de telefonie, altă firmă ne va jupui…asta fiindcă nu cred că mai putem face un exercițiu de abstinenta la comunicații electronice… Daca cineva totuși are vreo idee…mă găsiți…

  10. De o bucata de timp Vodafone e ceva de groaza nu reușesc sa vorbesc cu un operator omnu vreau roboțelul,,Andreea „plătesc 3 abonamente și am pretenția sa fiu ascultata și sa mi se rezolve problema dar vorbești singur curând o sa renunț la el și o sai dau în judecata

  11. Servicii foarte proaste, operatorii din call center foarte mincinoși, m-am trezit cu abonament fără acordul meu, am luat o grămadă de țepe.

  12. Am scăpat de abonamentul cu ei ,am avut toate problemele amintite mai sus cu excepția celei cu roumingul pentru că locuiesc fix in centrul țării.Cea mai mare replica pentru prestatori care se comporta abuziv că cei mai sus amintiți este că sa vă duceți contractele la bun sfârșit și fix cu o lună înainte de expirare vă prezentați la ei nu la parteneri și reziliați contractul.Nu plecați cu mana goala ci măcar cu un număr de înregistrare!Sfătuiți pe toți din jur pentru că situația prin carem trecem sa nu mai afecteze și pe alții!Alta șansă nu exista ,lucram in domeniu și nu exista miza pentru a ne ruina sănătatea luptând cu armata de avocați a acestori abuzatori!Sa i forțăm să ajungă o forma fara fond(clienți)!Multa răbdare și tact ….și la fel sa se procedeze cu toți că ei!

  13. Sunt din Cluj-Napoca. Am fost preluat fortat de la UPC de catre Vod.Romania.
    Dupa 5-6 luni au inceput problemele tehnice (semnal slab, intreruperi frecvente, media-box defect fara o solutie de remediere/inlocuire, etc.
    Am trecut prin aceleasi furci caudine: robot, oameni-robot (care nu stiu ce-i aia empatie), indiferenta cu carul, incompetenta cu vagonul, etc. Am renuntat la serviciile lor, dar m-au mai taxat inca 2 luni, dupa predarea echipamentului defect (o luna pana si-au facut timp sa rezilieze contractul si inca o luna pt.ca nu „i-am notificat” cu privire la incetarea contractului). Am platit ca fraierul, numai sa scap odata de ei. Am avut in vedere si experienta neplacuta a unui coleg, care nu a platit pt.servicii pretinse dar nelivrate si a venit o firma de recuperare creante sa-l streseze. A scapat de ei doar dupa ce a platit „datoria” catre hotii care i-au trimis. RUSINE vod. rom. !!!

  14. Si la Cluj, aceleasi probleme cu serviciile TV vod.rom: intreruperi frecvente, lipsa solutii tehnice (ex: nu au nici o solutie pt. inlocuirea unui mediabox defect -„mostenire” de la UPC, semnal slab, indolenta, incompetenta, roboti, oameni-roboti, pretentii pt. servicii nelivrate, etc.
    Solutia: RENUNTAREA la serviciile lor (cel putin pt.TV + internet).
    RUSINE vod.rom.!

  15. Nu recomand Vodafoone. Recent am avut neplaceri cu ei, luna de luna plusau. M-am portat in alta retea. Vodafoone taxa cu 49 lei/luna,o batrana paralizata la pat,85 ani,la un azil,pentru un telefon rudimentar,cu butoane,fara internet,fara convorbiri internationale,fara sa depasesca traficul …iar acum platesc 11 lei/luna,aceleasi servicii. N-au pic de empatie,fata de persoanele batrane in suferinta. I-a calculat si TVA,la lunile ramase din contract. Nic.

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău

spot_img

Exclusiv

Cine participă la marea confruntare pentru Primăria Ploiești

Observatorul Prahovean organizează o serie de patru dezbateri electorale...

Imagini superbe cu Ploieștiul văzut din turnul cu ceas al Halelor Centrale

Ne-au parvenit la redacție imagini în exclusivitate cu Ploieștiul...

Cine este responsabil de incendiul din Ploiești pentru care a fost emis un mesaj RO ALERT

Vinerea trecută, un incendiu a izbucnit într-o hală dezafectată...

Abonează-te la newsletter

- Publicitate -

Știri noi

Cine participă la marea confruntare pentru Primăria Ploiești

Observatorul Prahovean organizează o serie de patru dezbateri electorale...

Președintele Iranului a dispărut în urma unul accident de elicopter

Președintele Iranului, Ebrahim Raisi, a fost implicat într-un accident...
- Publicitate -
- Publicitate -

Informații utile

Ce este promisiunea de vânzare-cumpărare a unui apartament

Continuăm proiectul ”Casa Nouă”, cu scopul de a vă...

Robin Mihai este triplu medaliat cu aur la Campionatul Mondial de Kempo IKF cu sprijinul Supermarket La Cocoș

Ce ar fi sportul ploieștean fără implicarea oamenilor de...

Întreruperi de energie electrică în Ploiești și Prahova în perioada 20-24 mai. Zonele afectate

Distribuție Energie Electrică România - Sucursala Ploiești anunță întreruperea...

Medicul Alin Scarlat: Cum influențează activitatea fizică longevitatea

Observatorul Prahovean publică o serie de articole, extrase din...
- Publicitate -

Emisiuni
Observatorul Prahovean

Primărie de cumetrie. Schema prin care Volosevici și-a angajat fini, afini, prieteni

Jurnaliștii Marius Nica, Mihai Nicolae și Claudiu Vasilescu au...
- Publicitate -

ARTICOLE ASEMĂNĂTOARE

Cine participă la marea confruntare pentru Primăria Ploiești

Observatorul Prahovean organizează o serie de patru dezbateri electorale...

Dulceață de trandafiri rețetă de sezon – by chef Dan Neagu, vlog La Culinaria, Restaurant Bulevard Ploiești

A venit sezonul trandafirilor iar pentru iubitorii de dulceață...
- Publicitate -