Avariile înregistrate în sistemul de furnizare a energiei electrice se lasă cu notificări. Regia Autonomă de Servicii Publice Ploiești a transmis societății Electrica mai multe reclamații, prin care solicită reabilitarea punctelor de transformare.
„Noi suntem în continuă relație cu cei de la Electrica și îi sesizăm asupra avariilor survenite. Insistăm ca punctele de transformare să fie reabilitate, conform planului investițional al Electrica și ne dorim ca într-un termen extrem de scurt să nu mai avem probleme. Trebuie să recunosc că în tot orașul se observă avarii de mai lungă sau de scurtă durată, dar în principal s-au constatat în zona de Sud, în Mihai Bravu, chiar și în zona cartierului Albert”, a susținut Radu Brânzei, directorul RASP Ploiești. „Avem transmise către Electrica mai multe notificări. De asemenea, dispeceratul nostru este în continuă legătură cu cei de la Electrica și îi rugăm pe această cale pe cei de la Electrica să nu-i mai lase pe cetățeni, în așteptare, să asculte muzică”, a susținut Brânzei.