Să fie coincidenţă? Puțin probabil având în vedere durata desfășurării ostilităților…
Cert este că, după aproape 2 luni de la declanșarea conflictului cu IKEA și Pronatur, IKEA a găsit momentul să stingă acest incident.
Spre deosebire de data trecută când, imediat după ce am publicat articolul cu nelivrarea comenzii conform programării, am primit telefoane cu explicații și încercări de soluționare a problemei, acum, după ce am publicat articolul din data de 28 iunie 2022, a doua zi, la nici 24 de ore de la publicare, cei 250 de lei au fost transferați în contul corespunzător.
Citește articolul: Cât durează la IKEA România să ramburseze o sumă de bani? Peste câteva zile se împlinesc 2 luni. Încă așteptăm…
Mi se pare corect să anunț că, în cele din urmă, totul a fost rezolvat. Îmi pare rău însă că nu toți clienții IKEA (sau clienții altor mari companii) au la dispoziție „armele” noastre. Oare ce s-ar fi întâmplat cu un client care nu mediatiza problema, așa cum am făcut-o eu? Probabil nimic… se aștepta momentul când clientul respectiv se sătura de mailuri și telefoane. Și da, acel moment ar fi venit destul de repede…
Am rugămintea, pe această cale, ca voi, cititorii noștri, în momentul în care aveți neînțelegeri de genul celei descrise mai sus cu orice companie sau instituție, scrieți-ne, însoțiți cele scrise de 1-2 dovezi (fotografii, screenshot-uri, filmări, etc.), și haideți să mediatizăm problema.
Citește și: La retailerul IKEA și transportatorul Pronatur greșelile angajaților lor sunt plătite de clienți. Rușine!
Cred că imaginea publică a unei mari companii are de suferit atunci când în presă apare o situație (însoțită de dovezi) a neseriozității companiei respective.
Este, probabil, cea mai puternică armă pe care o avem la dispoziție.
Încet-încet poate reușim să determinăm marile companii să-și trateze clienții cu mai mult respect, așa cum, în țările de origine, companiile-mamă o fac.