Mai mulți cititori din cartierul Mitică Apostol ne-au sesizat că pe facturile emise de Apa Nova apar și servicii de canalizare, deși nu sunt racordați, iar rețeaua nu este funcțională.
”Locuiesc în cartier Mitica Apostol și am primit de la Apa Nova facturi cu servicii de apă și canalizare, în condițiile în care nimeni din acest cartier nu este branşat la canalizare. În această situație se regăsesc și alți vecini. Unul dintre ei s-a și dus la primărie cu această problemă” ne-a transmis o cititoare care se află în această situație.
Citește și Cum a rămas cartierul Mitică Apostol fără apă, canalizare și drumuri asfaltate: ”Nouă ne convenea să facă lucrările Apa Nova în baza unui contract de prelungire, dar s-au opus consilierii”
Contactați de Observatorul Prahovean, reprezentanții Apa Nova Ploiești au transmis următorul punct de vedere:
”Nicio persoană din cartierul „Mitică Apostol” nu beneficiază de servicii de canalizare de la compania Apa Nova Ploiești și nici nu este facturată pentru aceste servicii”.
De vină ar fi softul de tipărire a facturilor, care, la ”capitolul” sold (restanțe) printează ”servicii de apă și canalizare” și clienților care nu beneficiază de serviciul de canalizare. Cel mai probabil, compania va rezolva această eroare până la emiterea următoarelor obligații de plată.
Reprezentanții operatorului fac apel la clienții care au întrebări despre servicii și facturarea acestora să sune la Call Center, disponibili 24h/24h, la numărul 0800 800 923 – apel gratuit din rețeaua Telekom Romania, sau la 0244 407 630 – apel taxabil din alte rețele de telefonie fixă sau mobilă.