- Publicitate -

Reparațiile la podul de la Blejoi se prelungesc. Noul termen

Data:

Circulația rutieră pentru podul peste Teleajen, pe DN 1B, de la Blejoi, ar fi trebuit reluată vineri, 20 iunie. Constructorii au solicitat însă prelungirea termenului.

- Publicitate -

Traficul rutier pe podul de la Blejoi, DN 1B, peste Teleajen a fost interzis luni, 2 iunie, pentru finalizarea lucrărilor de reparații. De atunci, circulația  fost deviată pe rute alternative, iar circulația s-a transformat într-un coșmar în special pentru navetiști.

Astfel, la ieșirile și intrările din Ploiești spre Bucov se formează coloane uriașe, ca și pe ruta ocolitoare  Zamfira-Plopeni-Păulești-Ploiești.

Deși termenul anunțat pentru reluarea circulației pe podul de la Blejoi este de 20 iunie, sunt șanse foarte mari ca restricțiile să se prelungească. Surse din administrație au confirmat pentru Observatorul Prahovean că firmele care lucrează la reparația podului au cerut prelungirea restricțiilor de circulație până la 30 iunie.

Calea ferată Ploiești – Focșani, investiții de 45 de milioane euro

Comisia Europeană a aprobat finanțarea prin programul CEF a proiectului de modernizare a căii ferate Ploiești - Focșani. Valoarea totală a proiectului este de...
- Publicitate -

Decizia finală aparține Inspectoratului General al Poliției și va fi anunțată în perioada următoare.

Reamintim că lucrările la pod sunt executate de Asocierea SC CONSTRUCT ROAD PROJECT SRL și DRUM CONSTRUCT SRL. Șantierul a început în data de 30 aprilie 2024, iar termenul de finalizare din contract este de 20 iulie 2025.

Valoarea lucrărilor este de 6.696.271,29 lei cu TVA, iar în cazul depășirii termenului legal se vor aplica penalități în cuantum de 0.1% / zi din valoarea lucrărilor rămase de executat.

- Publicitate -

Ai o informație sau imagini interesante pentru o știre?
Scrie-ne pe WhatsApp la 0785075112.

Trimite pe WhatsApp

Cum ți se pare subiectul?

18 COMENTARII

  1. În legătură cu podul de la Blejoi , bineânțeles că o să dureze la ce ritm de muncă execută aceste două firme și pot adăuga că angajați mai fac și o șpagă lăsând câte un autoturism să treacă sau alte obiceiuri și îndeletniciri ale lor fiind pescuitul în râul Teleajen sau sacrificatul de miei sub pod și pus la proțap , păi să tot tragi de timp cu lucrarea !

  2. Cat de mult este prea mult? Cam cand se vor satura soferii si populatia in general de smecherismele astea? Incerc sa fiu calm, sa nu incit la violenta, dar … CAT? Adica, pentru orice locuitor de pe traseul afectat, o saptamana deja e mult, iar astia vor sa se mai intinda… PANA CAND?

  3. Firma asta de doi lei trebuia indepartata de la fata locului cu mult timp in urma,o gluma de firma o batjocura a autoritatilor cine a beneficiat de bani oare! In China faceau puscarie ani de zile ca sa nu mai zic ca faceau podul de la zero intro saptamana!

  4. Mai bine sa puna dinamita la pos si gata ,provlema e rezolvata .Toti soferii sa iesim sa protestam pe pod impotriva nesimtirii autoritatilor !

  5. Aceiași nesimțire generalizata din partea „autorităților”: noi luăm banii, proștii scriu pe net.
    La alegeri iese oricum cine „trebuie”, după aia le cerem să fie solidari și să plătească ce s-a furat.

  6. Bate vantul pe pod, cum sa termine cand nu lucreaza nimeni??!! Tipic românesc, javre ordinare, fara lic de respect fata de cei care platesc taxe si impozite!!!

  7. 1,3 milioane de euro reabilitarea unui pod(alei pietonale de 30 cm fara intrare -iesire si o supraasfaltare care va tine 6 luni).Ma intreb cat costa un pod nou ?

  8. Păcat domnule dacă o asemenea lucrare durează așa de mult ,se trage de timp sa se mai fure bani din fonduri bine știute cu interes este filieră prea mare ,să vă fie rușine,Daia nu avem nimic bun in această țară , chinejii într-o noapte construiește un întreg oraș noi furam cât se poate de la ministru în jos , rușine ,o lucrare de coca 350 m,nu se vede nimic,o văruială, ceva teve de scurgere , nimic faceți mai repede mafioților ,RUSINE,

  9. In euro acest „contract” inseamna aproape 1.400.000 euro. Pentru ce lucrari se platesc atat de multi bani?! Ce se „reabiliteaza” sau altfel spus, se „reconstruieste” cumva acest pod?! Trec zilnic prin zona si observ ca nu prea se face mare lucru cu cei citiva muncitori, fie ei si nepalezi cum afirma unii dintre noi?! Poate ne spune curtea de conturi sau o alta institutie – cei de la isc – care este de fapt adevarata valoare la aceasta „lucrare”!!! Ca sa ne facem si noi o idee reala despre valoarea spagilor ce rezulta din acest contract. 0.1 procente penalizare este chiar ridicol!!! Poate ne spune politia sau o alta institutie cum s-a dat autorizarea pentru aceasta lucrare…. Am studiat si alte contracte pentru reabilitari de drumuri si poduri, dar nu am gasit ceva asemanator ca valoare.

  10. CNAIR, necalificati si nescolarizati. Cata spaga au luat de la cele doua adunaturi de necalificati, cei care „repara” podul de la Blejoi. Ce salarii au directorii, salariati la „stat”? CNAIR, Prefectura Prahova, cei care „guverneaza” prin Romania, nu stiu ce e cu acel pod de la Blejoi dar nici nu ii intereseaza.

Ce părere ai? Comentează aici!

Comentariul tău
Numele tău

Sondaj Observatorul Prahovean

Provocarea Observatorul Prahovean

Doctor bun

„Am ajuns paralizat la SJU și am plecat pe picioarele mele”

Observatorul Prahovean continuă campania „Doctor bun”  dedicată medicilor apreciați...

Expunerea la soare fără protecție, risc major pentru sănătatea pielii

O singură arsură solară poate avea consecințe pe termen...

Medicul Carmen Ionică m-a salvat după un diagnostic greșit”

Observatorul Prahovean continuă campania „Doctor bun” dedicată medicilor apreciați...
- Publicitate -

Antreprenori de succes

KRIT: Doi tineri au adus la Ploiești jocurile de societate

Despre Ploiești se spune că este orașul care a...

Coca Vagneti, afacerea de succes din anii ’90 din Ploiești

Coca Vagneti este un nume de care se leagă,...

Tineri care au rămas în Ploiești: Ana Militaru, antreprenor la 19 ani

Despre Ploiești se spune că este orașul care a...
- Publicitate -

Exclusiv

Electromecanica Ploiești, în colaps după oprirea antigrindinei

Electromecanica Ploiești, uzină strategică din portofoliul Romarm și singurul...

KRIT: Doi tineri au adus la Ploiești jocurile de societate

Despre Ploiești se spune că este orașul care a...

Ploieșteni călcați de mascați, de 10 ori în 4 luni, din greșeală

O dimineață de coșmar pentru o familie din Ploiești,...

Oamenii din Ploiești nu au uitat-o pe Coca Vagneti

Articolul despre antreprenoarea Coca Vagneti, cea care, imediat după...

Audiență record la Observatorul Prahovean LIVE

Podcastul Observatorul Prahovean LIVE, realizat săptămânal de Marius Nica,...
- Publicitate -

Știri noi

Ambuteiaje pe DN1 la Comarnic, Bușteni și Azuga

Deși este prima zi a săptămânii, în mai multe...

Accident în Ploiești provocat de un șofer beat

Un bărbat care s-a urcat beat la volan a...

Cod galben de ploi torențiale în zona de munte din Prahova

Administrația Națională de Meteorologie (ANM) a emis, luni, o...

Peste 300 de amenzi aplicate în weekend în Prahova

Peste de prahoveni au fost sancționați în weekend-ul care...

Rompetrol sprijină prevenția cancerului de sân

Rompetrol a achiziționat un mamograf digital 3D cu tomosinteză...
- Publicitate -

Emisiuni

Accidente mortale în Prahova. Autoritățile dorm

În ultima perioadă, pe drumurile din Prahova s-au produs...

Statul cheltuie, cetățeanul strânge cureaua

Invitatul lui Marius Nica în ediția de marți, 8...

Podul de la Blejoi, o rușine națională!

Podul de la Blejoi reprezintă măsura incompetenței! O recunosc...
- Publicitate -

Vox Publica

CFR-ul anunță: “Trenul întârzie 471 de minute” … și cam atât

Anul trecut, pe vremea asta, i-am cumpărat fi-mii un...

De ce avem reacția Hale și Piețe la rahat dar la prime nu?

SC Hale și Piețe SA Ploiești reacționează doar la...

Apel către politicienii prahoveni: băgați capul și în poza asta!

În Prahova, la Boldești Scăeni, soarta unui centrului medico-social...
- Publicitate -

Pe aceeași temă

Electromecanica Ploiești, în colaps după oprirea antigrindinei

Electromecanica Ploiești, uzină strategică din portofoliul Romarm și singurul...

KRIT: Doi tineri au adus la Ploiești jocurile de societate

Despre Ploiești se spune că este orașul care a...

Ploieșteni călcați de mascați, de 10 ori în 4 luni, din greșeală

O dimineață de coșmar pentru o familie din Ploiești,...

Oamenii din Ploiești nu au uitat-o pe Coca Vagneti

Articolul despre antreprenoarea Coca Vagneti, cea care, imediat după...
- Publicitate -

Audiență record la Observatorul Prahovean LIVE

Podcastul Observatorul Prahovean LIVE, realizat săptămânal de Marius Nica,...

Farmacia Tei ajunge și în Prahova. Unde se construiește

Lanțul Farmacia Tei ajunge și în Prahova. Lucrările de...

Coca Vagneti, afacerea de succes din anii ’90 din Ploiești

Coca Vagneti este un nume de care se leagă,...

Aparatul 3D folosit de polițiștii prahoveni la tragediile rutiere

Polițiștii rutieri prahoveni au în dotare cinci aparate de...