Circulația rutieră pentru podul peste Teleajen, pe DN 1B, de la Blejoi, ar fi trebuit reluată vineri, 20 iunie. Constructorii au solicitat însă prelungirea termenului.
Traficul rutier pe podul de la Blejoi, DN 1B, peste Teleajen a fost interzis luni, 2 iunie, pentru finalizarea lucrărilor de reparații. De atunci, circulația fost deviată pe rute alternative, iar circulația s-a transformat într-un coșmar în special pentru navetiști.
Astfel, la ieșirile și intrările din Ploiești spre Bucov se formează coloane uriașe, ca și pe ruta ocolitoare Zamfira-Plopeni-Păulești-Ploiești.
Deși termenul anunțat pentru reluarea circulației pe podul de la Blejoi este de 20 iunie, sunt șanse foarte mari ca restricțiile să se prelungească. Surse din administrație au confirmat pentru Observatorul Prahovean că firmele care lucrează la reparația podului au cerut prelungirea restricțiilor de circulație până la 30 iunie.
Decizia finală aparține Inspectoratului General al Poliției și va fi anunțată în perioada următoare.
Reamintim că lucrările la pod sunt executate de Asocierea SC CONSTRUCT ROAD PROJECT SRL și DRUM CONSTRUCT SRL. Șantierul a început în data de 30 aprilie 2024, iar termenul de finalizare din contract este de 20 iulie 2025.
Valoarea lucrărilor este de 6.696.271,29 lei cu TVA, iar în cazul depășirii termenului legal se vor aplica penalități în cuantum de 0.1% / zi din valoarea lucrărilor rămase de executat.
În legătură cu podul de la Blejoi , bineânțeles că o să dureze la ce ritm de muncă execută aceste două firme și pot adăuga că angajați mai fac și o șpagă lăsând câte un autoturism să treacă sau alte obiceiuri și îndeletniciri ale lor fiind pescuitul în râul Teleajen sau sacrificatul de miei sub pod și pus la proțap , păi să tot tragi de timp cu lucrarea !
Cat de mult este prea mult? Cam cand se vor satura soferii si populatia in general de smecherismele astea? Incerc sa fiu calm, sa nu incit la violenta, dar … CAT? Adica, pentru orice locuitor de pe traseul afectat, o saptamana deja e mult, iar astia vor sa se mai intinda… PANA CAND?
autoritatile nu fac nimic, firmele numara banii , probabil sunt in cardaseala . Se mai intreba de ce este lumea suparata…
Firma asta de doi lei trebuia indepartata de la fata locului cu mult timp in urma,o gluma de firma o batjocura a autoritatilor cine a beneficiat de bani oare! In China faceau puscarie ani de zile ca sa nu mai zic ca faceau podul de la zero intro saptamana!
Mai bine sa puna dinamita la pos si gata ,provlema e rezolvata .Toti soferii sa iesim sa protestam pe pod impotriva nesimtirii autoritatilor !
ar fi o idee doar ca noi românii nu suntem uniți ,nu știm sa ne facem auziti și mai ales sa.ne cerem drepturile …cu alte cuvinte .
Eu sunt de acord …..dar haide-ți sa ne mobilizam….cat mai curând cu atât mai bine…
Aceiași nesimțire generalizata din partea „autorităților”: noi luăm banii, proștii scriu pe net.
La alegeri iese oricum cine „trebuie”, după aia le cerem să fie solidari și să plătească ce s-a furat.
Psd-pnl aceeasi mizerie
Scarba maxima !
+udmr+aur+pot+usr+sos …aceleași mizerii și incapabili de „politicieni”
Bate vantul pe pod, cum sa termine cand nu lucreaza nimeni??!! Tipic românesc, javre ordinare, fara lic de respect fata de cei care platesc taxe si impozite!!!
Bine ca au luat bani noi șoferi stam an trafic pentru o mizerie de firma.
Ofertă de furci la toate magazinele de bricolaj
1,3 milioane de euro reabilitarea unui pod(alei pietonale de 30 cm fara intrare -iesire si o supraasfaltare care va tine 6 luni).Ma intreb cat costa un pod nou ?
Păcat domnule dacă o asemenea lucrare durează așa de mult ,se trage de timp sa se mai fure bani din fonduri bine știute cu interes este filieră prea mare ,să vă fie rușine,Daia nu avem nimic bun in această țară , chinejii într-o noapte construiește un întreg oraș noi furam cât se poate de la ministru în jos , rușine ,o lucrare de coca 350 m,nu se vede nimic,o văruială, ceva teve de scurgere , nimic faceți mai repede mafioților ,RUSINE,
In euro acest „contract” inseamna aproape 1.400.000 euro. Pentru ce lucrari se platesc atat de multi bani?! Ce se „reabiliteaza” sau altfel spus, se „reconstruieste” cumva acest pod?! Trec zilnic prin zona si observ ca nu prea se face mare lucru cu cei citiva muncitori, fie ei si nepalezi cum afirma unii dintre noi?! Poate ne spune curtea de conturi sau o alta institutie – cei de la isc – care este de fapt adevarata valoare la aceasta „lucrare”!!! Ca sa ne facem si noi o idee reala despre valoarea spagilor ce rezulta din acest contract. 0.1 procente penalizare este chiar ridicol!!! Poate ne spune politia sau o alta institutie cum s-a dat autorizarea pentru aceasta lucrare…. Am studiat si alte contracte pentru reabilitari de drumuri si poduri, dar nu am gasit ceva asemanator ca valoare.
Zero implicare din partea prefecturii! Iar noi acceptam sa fim călcați in picioare!!! Lucrarea este o bătaie de joc!!!
CNAIR, necalificati si nescolarizati. Cata spaga au luat de la cele doua adunaturi de necalificati, cei care „repara” podul de la Blejoi. Ce salarii au directorii, salariati la „stat”? CNAIR, Prefectura Prahova, cei care „guverneaza” prin Romania, nu stiu ce e cu acel pod de la Blejoi dar nici nu ii intereseaza.