Regionala București demolează podul feroviar peste DN1, care face parte din linia ferată Câmpina -Telega. Podul reprezintă, la ora actuală, un pericol pentru traficul rutier, existând chiar riscul de prăbușire a grinzilor, după cum afirmă reprezentanții CFR.
Podul a fost construit în 1974. A suferit importante avarii, motiv pentru care s-a luat decizia demolării lui.
În sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație ce are ca obiect „Dezafectare pod km 0 +609 linia 312 Câmpina -Câmpinița ( proiectare și execuție).
Valoarea totală estimată a contractului, care trebuie dus la bun sfârșit în decurs de 8 luni, este de peste 5 milioane de lei, echivalentul a aproximativ un milion de euro.
În 2013 s-a luat măsura închiderii circulației feroviare din cauza agravării deficiențelor existente la pila nr. 5 a podului.
Cei care se opun demolării sunt reprezentanții AUR care consideră această cale ferată ca „făcând parte din patrimoniul țării, ce poate deveni obiectiv turistic. La noi se pare că e mai ușor să strici și să uiți de obiective de patrimoniu, decât să construiești. La începutul sesiunii parlamentare de toamnă, voi face o interpelare către Ministerul Transporturilor să vedem care este logica acestui demers”, a spus deputatul de Prahova, Adrian Axinia.
Cum ți se pare subiectul?