- Publicitate -

Explicațiile Electrica Furnizare pentru haosul facturilor

Numeroși cititori au reclamat că nu pot vizualiza facturile din aplicația MyElectrica pentru ca ulterior această să devină nefuncțională. Pe site-ul companiei a fost postat un comunicat privind facturarea clienților. Astfel, o parte dintre clienți vor primi, în perioada imediat următoare, trei facturi emise de Electrica Furnizare. Cea care trebuie plătită este factura de corecție.

Comunicatul Electrica Furnizare

Electrica Furnizare a finalizat procesul de evidențiere în cadrul facturilor a facilităților acordate clienților beneficiari ai măsurilor de compensare și plafonare.

Citește și Mesajul aplicației My Electrica pentru clienții care nu pot accesa sistemul

O parte dintre clienți vor primi, în perioada imediat următoare, trei facturi emise de Electrica Furnizare:

  • factură storno pentru luna noiembrie 2021;
  • factură storno pentru luna decembrie 2021;
  • factură de corecție, care reflectă consumul la zi.

Condițiile contractuale, incluzând detaliile de facturare, pot diferi de la client la client, în funcție de opțiunea fiecăruia. În situația în care facturile aferente unui loc de consum nu fac parte din cele supuse procesului de stornare, facturarea se va desfășura în regim normal, clienții urmând să primească o singură factură emisă de Electrica Furnizare.

Citește și Probleme cu facturile emise cu întârziere de Electrica Furnizare: ”Am suma de plată în aplicație, dar nu pot vedea factura!”

Factura de corecție este cea care conține suma de plată la zi. În cazul în care clientul a achitat deja o parte a sumei datorate pentru întreg intervalul facturat, va regăsi această sumă în cadrul facturii sale de corecție, în dreptul liniei ”Sold creditor”.

Factura poate fi achitată utilizând una dintre numeroasele modalitățile de plată pe care Electrica Furnizare le pune la dispoziția clienților săi, disponibile aici.

Orice posibile anomalii legate de facturi sau plata acestora, survenite ca urmare a modificărilor succesive ale sistemului informatic de facturare, vor fi tratate în mod particular.  Compania încurajează clienții să semnaleze orice astfel de posibile anomalii la adresa clienti@electricafurnizare.ro sau utilizând formularul de contact ce poate fi accesat aici.

Electrica Furnizare își asigură clienții de faptul că nu se vor percepe penalități și nici nu se vor efectua deconectări pentru depășirea termenului de plată în situația în care clientul intră în posesia facturii de corecție ulterior datei scadente a acesteia.

Ai informații care ar putea deveni o știre? Contactează-ne la: 0785 075 112, pe WhatsApp sau Signal.

Urmărește știrile Observatorul Prahovean și pe Google News!

Sondaj

- Publicitate -

Articole asemănătoare

”Sfinxul și Babele sunt în Dâmbovița” – CJ Dâmbovița a anunțat că a câștigat definitiv în instanță procesul cu Prahova

După o dispută de mulți ani în instanță, județul Dâmbovița va avea administrativ Sfinxul și Babele din Bucegi. Președintele Consiliului Județean Dâmbovița a anunțat că...

Consilierul local Răzvan Enescu (USR) îi răspunde colegului deputat (USR) Mihai Polițeanu, care îl ”acuza” că are contracte pe bani publici

După eșecul în alegerile locale și generale, când USR anunța că este pregătit să reformeze din temelii România, a venit și vremea să demonstreze...
- Publicitate -

Video Observatorul Prahovean

- Publicitate -

Ultimele știri

”Sfinxul și Babele sunt în Dâmbovița” – CJ Dâmbovița a anunțat că a câștigat definitiv în instanță procesul cu Prahova

După o dispută de mulți ani în instanță, județul Dâmbovița va avea administrativ Sfinxul și Babele din Bucegi. Președintele Consiliului Județean Dâmbovița a anunțat că...

Consilierul local Răzvan Enescu (USR) îi răspunde colegului deputat (USR) Mihai Polițeanu, care îl ”acuza” că are contracte pe bani publici

După eșecul în alegerile locale și generale, când USR anunța că este pregătit să reformeze din temelii România, a venit și vremea să demonstreze...

Petrolul s-a calificat în noul format al Cupei României, după 4-0 cu CSC Șelimbăr

Noul format al Cupei României prevede ca în faza play-off-ului să participe 32 de echipe, dintre care 24 de echipe calificate din turul anterior...

Șeful Protecției Consumatorului despre meniul din restaurante: „E greu de crezut că lăbuța de crocodil sau cotletul de zebră sunt proaspete”

„Este greu de crezut că cotletul de zebră și lăbuța de crocodil se vând la fel de bine ca pieptul de pui. Dar, totuși,...

Povestea de succes a companiei Verytas, condusă de Aurelian Amuza. Cum a ajuns să construiască un bloc cu birouri și apartamente de lux în...

În zona 0 a municipiului Ploiești, pe strada Bucegi la nr 12, se construiește primul bloc cu birouri și locuințe de. Imobilul, vecin cu...
- Publicitate -
- Publicitate -
- Publicitate -

Parteneri

- Publicitate -