Organigrama Primăriei Ploiești. Mai multe posturi de conducere sunt vacante

La scurt timp după validarea noilor mandate ale aleșilor locale, desemnați prin scrutinul din 27 septembrie, au apărut și noi modificări în organigramele unor instituții publice, inclusiv la Primăria Ploiești.

După învestirea în funcție a aleșilor locali, respectând principiul transparenței decizionale, Primăria Ploiești a postat pe site-ul instituției structura organigramei, care include și modificările apărute.

Din start, trebuie precizat că organigrama municipalității prevede 378 de posturi, dintre care 3 de demnitari, 283 de funcționari publici și 92 de angajați – personal contractual.

Primele modificări în structura organigramei vizează desemnarea administratorului public, în persoana Simonei Albu, și a noului secretar al municipiului Ploiești, Mihaela Lucia Constantin.

Totodată ca urmare a transferului directorului Direcției Tehnic-Investiții, Mihaela Iamandi, la Consiliul Județean Prahova, funcția de director executiv este ocupată Mădălina Crăciun, care ocupa funcția de director executiv adjunct, funcție care a devenit vacantă.

Conform organigramei publicate pe site-ul Primăriei Ploiești, în continuare postul de director executiv al Direcției Administrație Publică Juridic -Contencios, Achiziții Publice, Contracte este vacant.

Vacant este și postul de șef Serviciu Publicitate, Valorificarea Patrimoniu, precum și de șef Serviciu Relații Publice, Monitorizare, Proceduri Administrative, dar și de șef al Serviciului Juridic – Contencios, Contracte și de șef Serviciu Achiziții Publice și Contracte, ultimele două posturi fiind în subordinea Direcției Administrație Publică Juridic -Contencios, Achiziții Publice, Contracte.

De-a lungul timpului, unele posturi au fost scoase la concurs, dar notele obținute de candidați au făcut ca acestea să nu poată fi ocupate.

Ai un pont? Contactează-ne pe WhatsApp la: 0726.221.596