Carrefour deschide poftele Ploieștiului prin inaugurarea noului hipermarket complet remodelat și rebranduit, situat în incinta AFI Ploiești (Strada Calomfirescu nr. 2).
Cu o suprafață de vânzare de 4.500 mp și un portofoliu de peste 45.000 de produse, noul magazin oferă locuitorilor orașului o experiență completă de cumpărături, de luni până duminică, între orele 08:00 și 22:00.
Parte din rețeaua de peste 450 de magazine Carrefour, noul hipermarket vine în urma integrării magazinului Cora și combină cele mai apreciate secțiuni ale fostului brand cu elementele moderne și inovatoare ale formatului Carrefour. Clienții sunt invitați să descopere prospețimea produselor locale, diversitatea gamei de marcă proprie și multiple oferte speciale, gândite pentru toate nevoile și toate buzunarele.
Ce surprize îi așteaptă pe clienți în noul hipermarket Carrefour din Ploiești:
1. Produse locale, mai aproape de români
Noua locație din Ploiești aduce la raft produse de la producători locali și regionali precum:
- Brânzeturi naturale de la Baier Lactate, realizate din ingrediente locale;
- Mezeluri tradiționale de la Sergiana, pregătite după rețete tradiționale;
- Verdețuri, de la producători locali.
Din oferta magazinului nu lipsesc nici produsele consacrate Carrefour, precum gama variată de fructe și legume românești provenite de la cooperative din programul „Grădina Noastră”, dezvoltat cu scopul susținerii fermierilor români. La rafturile dedicate, clienții regăsesc produse crescute cu grijă de producătorii din Grădina Noastră din Vărăști.
De asemenea, clienții au acces la produsele dezvoltate în cadrul programelor precum Deschidem Vinul Românesc și Poftim Brânza Românească, recunoscute și premiate la nivel național. Din această selecție fac parte brânzeturi atent selecționate precum brânza maturată cu levănțică, chilli, trufe, busuioc sau nucă. Acestea pot fi acompaniate de vinuri locale, disponibile la raftul Vinuri din Regiunea Ta, precum Vinul Cavalerului Fetească Neagră, Fetească de Tohani sau Răsărit din Crama Domeniile Urlați.
Toate acestea sunt completate de marca proprie Carrefour, potrivite pentru orice nevoie. Acestea cuprind game pentru toate buzunarele, de la game premium precum Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Carrefour Selection sau internaționale sub umbrela Reflets de France și Terre d’Italia, până la game medii precum Carrefour Classic sau Essential, și accesibile, sub brandul Simpl, dezvoltate în parteneriat cu producătorii români.
2. Modernizarea experienței de cumpărare
Parte a strategiei omnichannel a companiei, clienții pot achiziționa produse atât în magazinul fizic, cât și prin canalele de vânzare online. Astfel, produsele preferate pot fi cumpărate folosind site-ul www.carrefour.ro, dar și platformele online BRINGO, Tazz sau Glovo. Bringo este prima platformă românească de personal shopping care efectuează livrări de până la 90 de minute, oferind posibilitatea livrării la domiciliu sau ridicarea din magazin, prin opțiunea Click & Collect.
Mai mult, universul Carrefour presupune și o multitudine de servicii, precum PayPoint, plata facturilor sau a vinietei, precum și beneficiile oferite de cardul de cumpărături BT Direct. Prin intermediul acestuia, clienții beneficiază de 5% cashback din valoarea cumpărăturilor atât în magazinele Carrefour, cât și pe www.carrefour.ro.
3. Universul Act for Good Carrefour, disponibil în aplicația mobilă Carrefour
Ca parte a procesului de integrare a fostului magazin Cora, Carrefour a extins inclusiv beneficiile programului de loialitate Act for Good, din aplicația mobilă Carrefour. Prin scanarea codului la fiecare sesiune de cumpărături, clienții acumulează puncte care se pot transforma apoi în discounturi, vouchere, experiențe unice sau chiar fapte bune, prin donații către cauze importante pentru ei.
De asemenea, prin scanarea codului Act for Good sau a cardului senior la achiziții de cel putin 200 de lei, clienții beneficiază de un cupon de 20 de lei. Campania este valabilă în weekend-urile de după inaugurarea oficială a magazinului.
(P)