Prahoveni nemulțumiți de timpii prea mari de așteptare de la serviciul de înmatriculări auto din județ. Un cititor ne-a transmis faptul că, pentru obținerea unor nume provizorii, are de așteptat două săptămâni, lucru care i se pare „nedemn pentru o țară europeană”. În replică, cei din conducerea DRPCIV Prahova spun că „cerința este foarte mare, iar la capitolul resursă umană sunt subdimensionați”.
„Poate este interesant subiectul obținerii numerelor provizorii într-o țară care se vrea a fi europeană. Pentru obținerea numerelor provizorii, sau roșii cum le cunoaște toată lumea, la DRCPCIV Prahova trebuie să aștepți până la 2 săptămâni. În țări precum Germania, acestea pot să fie ridicate chiar și în aceleași zi.
Ar fi interesant un punct de vedere al acestei instituții. Matematic vorbind, dacă se întocmesc la fiecare 15 minute actele pentru obținerea acestor plăcuțe, ar însemna ca, pe zi, să fie emise aproximativ 24 plăcuțe. Acest lucru înmulțit cy 14 zile ar duce la 336 de mașini care obțin numere roșii. Mult, putin, rămâne la latitudinea fiecăruia, însă să aștepți două săptămâni e nedemn.
în alte județe, situația stă mult mai bine. De ce în Prahova trebuie să așteptăm atât ? Așa bogați să fim oare ca județ ? Iar dacă suntem, înseamnă că și taxele și impozite sunt pe măsură, astfel încât să mai poată suplimenta cu forța de muncă internă. De ce contribuabilul trebuie de fiecare dată să sufere?! Cine are nevoie de un set de numere provizorii, prima dată disponibilă 9 octombrie. Mi se pare incredibil”, ne-a transmis cititorul.
În replică, Roxana Rămneanţu, şeful Serviciului Permise şi Înmatriculări Auto Prahova, spune că cererile sunt numeroase, ca atare, timpii de așteptare de două săptămâni nu i se par mari. Asta în condițiile în care, a mai precizat aceasta, sunt două ghișee unde zilnic se prezintă aproximativ 130 de persoane.
„ Îi rog pe nemulțumiți să vină la mine în audiență, fără programare, de luni până joi, între 15.00 și 16.00. Cererea pentru numere provizorii este uriașă. Avem două ghișee unde se lucrează la foc continuu pentru a acoperi circa 130 de persoane zilnic. Toți angajații serviciului sunt în număr de 22 și facem de toate. Aceasta este situația, suntem subdimensionați în cadrul acestui serviciu. Necesarul de oameni, potrivit organigramei, e de 36, iar noi îndeplinim, repet, sarcini multiple cu personalul pe care îl avem”, a spus Roxana Rămneanţu.
Atunci poate ne explica doamna Ramneantu de ce dacă mergi la un parc auto second-hand și cumperi un autoturism ți se oferă drept bonus numerele provizorii în aceeași zi!?! Eu cred ca aici este problema, samsarii si posesorii de parcuri sunt mana-n mana cu cei de la înmatriculări.
În România, șpaga este prioritatea numărul unu. Săracii să aștepte două săptămâni. 22 de angajați sunt foarte mulți. Posibil să lucreze 8 și restul să plimbe acte din birou în birou.Doua ghișee sunt foarte puține.Reorganizare doamna Râmniceanu!
Bisnitarii cu dughene ptr acte sau mutat de pe Vasile Lupu la Mall. In orice zi, la orice ora se amesteca printre cei cu programari si asteapta “semnalul” de la ghiseu.
De aia, doamna sefa, are probleme cu perioada mare de rezolvare a dosarelor.
Prietenii stiu de ce….
Domnilor,in loc sa comentati fara sa aveți informații concrete ar fi indicat sa vă vedeți de de locul dumneavoastră de muncă și să vă canalizați atenția asupra atribuțiilor dvs de serviciu, pentru că la astfel de informații malițioase și denigratoare la adresa unei persoane,eu personal v-as da in judecata !Habar nu aveți dar va dați cu părerea!