70x100_Incredere_172a6.jpg

Autenticitatea nu ține cont de trenduri mondiale, Must Have sau Colour of the Year. Vara aceasta, Ploiești Shopping City te provoacă printr-o campanie de comunicare-manifest să „Fii ceea ce porți!” și să porți cu încredere ceea ce simți că te reprezintă.

Mesajele noii campanii te îndeamnă să fii #libertate! Să-ți întinzi aripile în haine și culori în care te simți TU. Să fii #pasiune și să trăiești clipele intens și la interior, și la exterior! Să nu-ți fie teamă să porți roșu aprins, negru intens, violet strălucitor sau galben pur! Să fii #energie, #aventură, #curaj, #încredere și #totulsepoate. Pentru că totul se poate atunci când porți cu încredere ceea ce te reprezintă.

Conceptul campaniei Ploieșți Shopping City pleacă de la o realitate evidentă: există zeci de feluri de a fi și zeci de feluri de a ne îmbrăca. Și, pentru toate aceste zeci de feluri, magazinele centrului comercial vin cu abordări vestimentare unice și colecții inedite.  

Publicitate - continuă să navighezi
Continuă să citești

În perioada 7 iunie - 14 iulie, Ploiești Shopping City îți răsplătește încrederea de a fi tu și curajul de purta hainele, machiajul, parfumul și tocurile care te reprezintă cel mai bine. Cumpărăturile de minimum 250 de lei îți aduc pe loc o brățară textilă #stilutău și te califică pentru unul dintre premiile prin tragere la sorți: 1 ținută asortată cu #pasiune în valoare de 2000 lei, 1 Bicicletă Alfa Romeo Stradale Touring tunată cu #libertate, 15 invitații duble la Untold mixate cu #încredere.

Până la final de vară, Ploiești Shopping City te așteaptă cu evenimente surprize și experiențe surprinzătoare, care îți încurajează unicitatea și îți răsplătesc autenticitatea.  

Urmărește paginile de Facebook și Instagram, inspiră-te și FII CEEA CE PORȚI! Pentru mai multe detalii despre campanie te așteptăm pe site-ul Ploieșți Shopping City.

70x100_Pasiune_e854c.jpg

70x100_Libertate_ccecb.jpg

70x100_Incredere_8087b.jpg

Despre Ploiești Shopping City

Ploiești Shopping City, primul și cel mai mare centru comercial din județul Prahova, are o suprafață închiriabilă de 46.500 m2 și pune la dispoziția clienților săi aproximativ 2.000 locuri de parcare. Mall-ul găzduiește unul dintre cele mai mari cinematografe din afara Capitalei, cu 12 săli de proiecție dintre care 7 sunt dotate cu tehnologia 3D, dar și peste 100 de magazine, mix-ul de chiriași incluzând branduri internaționale precum Zara, H&M, Pull and Bear, Bershka, Stradivarius, Adidas, Starbucks, Tezyo, LC Waikiki, Intersport, Noriel, BSB, Oviesse Kids și multe altele. Ploiești Shopping City este un proiect dezvoltat de Carrefour Property Romania împreună cu NEPI Rockcastle.

(P)

image fea75
Contactează Redacția Observatorulph.ro pe WhatsApp la: 0726.221.596 - doar text, foto și video.

banner sos deces ultim 300 copyright.jpg

harold.jpg