Primarul Ploieștiului, Mihai Polițeanu (independent), a făcut primele declarații după conferința susținută miercuri dimineață de președintele CJ Prahova, Virgiliu Nanu (PSD). Acesta a declarat, că operatorul Bin Go Solutions nu are licență de operare în Ploiești și că nici nu le va permite accesul gratuit în oraș pentru a nu încălca legea.
Vezi la finalul textului, declarațiile oferite de primarul Ploieștiului
Declarațiile primarului Mihai Polițeanu
„Licențele de transport, de a circula pe teritorul Ploieștiului în condiții de gratuitate, se dau pe baza existenței unui contract valabil între operator și municipalitate, și a unei licențe de operare eliberate de ANRSC (Autoritatea Națională de Reglementare pentru Serviciile Publice (n.r.)”.
„Nu există licență de operare (…) Este expirată pe data de 30.12.2024, iar contractul, care fusese inițial în ADI Deșeuri și operatorul Bin Go Solutions este expirat încă din data de 15 ianuarie 2025.”
„Dacă le permit accesul gratuit prin Ploiești, eu încalc legea. Nu o să fac acest lucru, nu o să încalc legea!”
„Evident, este în sarcina acestui operator, care este foarte protejat și împins de partide din Consiliul Local și tot felul de instituții din Prahova, să găsească soluții legale. Dacă găsesc soluții legale, evident, îi sprijinim, pentru că avem, în continuare, o problemă.”
„Am avertizat încă de ieri, după adoptarea celor două proiecte de hotărâri de Consiliu Local, din punctul meu de vedere, ilegale, că adoptarea lor nu rezolvă problema, și astăzi vedem situația…”
„Operatorul Bin Go Solutions NU a ieșit pe stradă pentru că știe foarte bine că se află în ilegalitate și le e teamă de consecințele legale. Asta este marea minciună!”
La Spitalul Județean de Urgență Ploiești a început strângerea gunoiului
„Am zis de ieri, invit consilierii locali care au votat ieri cele două hotărâri de Consiliu Local să rezolve problema. (…) Aceste două hotărâri nu au făcut decât să adâncească criza deşeurilor”
Care este soluția de ieșire din criză
În opinia lui Mihai Polițeanu, soluția este doar eliberarea autorizațiilor pentru noul operator de salubritate, Bratner.
„Soluția legală: Avem un contract deja semnat, între municipaliltate și un operator de salubritate. Dați drumul la autorizații! Asta este soluția!
Nu mai blocați, de trei săptămâni deja, eliberarea autorizațiilor! Se pun în continuare piedici, s eîmpinge interesul unei firme, care nu mai are contract valabil, care nu are licență de operare, și mi s ecere mie să comit ilegalități ca să acopăr ceea ce au făcut ei. Exclus!”, a declarat Mihai Polițeanu pentru Observatorul Prahovean.
Buna ziua,
Sunt convins că mulți ploieșteni se întreabă cum a putut fi semnat un contract intre municipalitate și un operator care NU a prezentat toate avizele necesare la semnarea contractului.
Nu cumva aici s-a comis o ilegalitate?
Eu personal aici văd problema si cineva trebuie sa fie tras la răspundere pentru joaca aceasta cu sănătatea noastră pe care toți o prețuim.
Adică primarul…el i a scos din senin… Probabil avea și el de „mâncat” ceva de acolo
Parchetul doarme?
Să înțeleg că NU aveți un interes personal în a acuza Primăria, ci doar vă este sincer dragă firma Rosal SA, fosta United Waste Solutions SRL și actuala BIN GO SOLUTIONS SRL? Este în regulă, dar vă rog să vă faceți dumneavoastră personal un contract cu această „firmă” – sunt convins că, în cazul dumneavoastră, gunoiul va fi ridicat frumos și elegant… ca între prieteni.
Regret că faceți parte dintr-o minoritate, deoarece restul ploiestenilor s-au săturat de acest operator, care doar pretinde că ne colectează deșeurile menajere și care se află permanent în insolvență. Țineți cont de faptul că plățile i se fac, de ani de zile, în conturile altor societăți creditoare. Cât timp credeți că va mai reuși să-și plătească angajații în aceste condiții? O lună, două, până când aceștia se vor revolta din cauza salariilor neplătite?
Adică, la fel ca și până acum, vom continua să trecem dintr-o criză în alta… însă cu o contribuție substanțială în buzunarele celor care, oficial, sunt în conflict de interese, plus a celorlalți, ascunși în umbră. Dar, deh, Mafia gunoaielor v-a convins deja că sunt băieți de treabă… Luați-i acasă!
Eu nu am de ce sa acuz primăria, acuz primarul pentru ca el a adus orașul în situația asta.. El făcut un contract nou cu o firma știută doar de el… Si contract avem toți cu vechea firma, nu doar eu ca nu doar mie mi au ridicat gunoiul… Va duce cu zăhărelul și credeți în vorbele lui… Daca tot va este asa drag sper sa rămâneți cu gunoi înca câteva săptămâni de acum încolo…
Buna ziua!
George are dreptate, legea prevede clar pentru firmele cu activitati de orice fel, sa aiba toate autorizatiile necesare, la incheirea unui contract de prestari servicii, deci primarul este primul care a incalcat legea, pentru ca firma noua nu poseda aceaste documente. Si inca ceva: de ce nu a scos la licitatie aceast serviciu inaite de a acorda noii firme acesta activitate, pentru ca primarul stia ca ii expira contractul firmei vechi, iar unul dintre partenerii noii firme, cel cu sediul in Bucuresti figureaza in lista firmelor cu un singur angajat!? Mai cititi legile domnule primar inaite de a lua o hotarare, care ne priveste pe noi toti !
cum s-a semnat contracul cu firma noua, daca nu avea toate documentele in regula? am inteles ca vreti sa eliminati mafia gunoiului, foarte bine!, dar nu faceti greseli si lasati orasul cu gunoiul neridicat, aveti noroc ca a fost frig si nu s-a imputit, devenind focare de infectie, mai ales la spitale, dar si la noi ceilalti. Daca s-a vrut sa se faca o treba corecta s-a inceput prost si asta lasa loc de foarte multe interpretari in dezavantajul primariei. E o vorba ,, casca ochii sa nu deschizi punga”, sau ,, masoara de trei ori si taie odata”. Parerea mea, care pentru dvs nu conteaza, este ca treba inceputa miroase a gunoi(KK)
Felicitări domnule primar,aveți dreptate nu puteți elibera autorizație sau sa ii lăsați sa ridice gunoiul ,,gratis”. Dumneavoastră,,tot gratis veți elibera avizul” dar încă nu a ajuns plicul cu ,,documentele” la Dumneavoastră.
Daca tot acuzati fara probe, va doresc ca acest plic cu „documente” sa-l incasati lunar in loc de salariu. Apoi sa ne comentati tot aici daca aveti dupa ce bea apa.
Dar va inteleg atitudinea – NU PUTETI CREDE CA PUTEM AVEA UN PRIMAR CARE NU IA PLICUL. Dupa ce in 35ani plicul cu „documente” a fost unanim considerat NORMAL si de BUN SIMT… va cred ca va vine greu sa ganditi altceva. Ne-am pus sperantele de prea multe ori in tot felul de spagari si falsori. Am ales obsesiv aceleasi partide PSD-PLN fara substanta si viziune dar conectate la mafia locala. Si cand vine cineva CINSTIT ne dam cu parerea ca asteapta plicul cu „documente”. Asta ati vazut 35de ani dar poate merita o secunda sa ganditi altfel…
În plic vin banii sa facă în sfârșit nunta și dl PRIMAR…..
Un primar incompetent, asta au ales majoritatea ploieștenilor. Multe „succesuri” cu el la cârma.
Dumitru: numai scuze si acuze tot o taraganati și riscam epidemii, microbi și alte boli nu v am ales sa auzim scuze și comentarii, sa dați vina unii pe alții, și asa ați început cu stângul acest mandat, dacă o țineți asa pregătiți spitalele ne paste un pericol public, ateentați la sănătatea noastră, deja a început sa se încălzească afara, frigul va ajutat cumva dar situația devine grava dacă nu rezolvati.
Ce ar fi să te dăm noi în judecată pentru atentat cu premeditare la sănătatea ploieștenilor? Hm!?