- Publicitate -

Casa Județeană de Pensii Prahova pe Google: De la “Mulțumiri echipei de la Bilete de Tratament” la “Ușor agresivi. La telefon răspunde paznicul”

În acest episod, Observatorul Prahovean publică mesajele cetățenilor cu privire la Casa Județeană de Pensii Prahova.

Pe Google, Casa Județeană de Pensii Prahova primește nenumărate mesaje din partea cetățenilor nemulțumiți de atitudinea personalului.

La momentul scrierii acestui articol, instituția a primit 49 de recenzii. Nota medie oferită de către utilizatori este de 2,7 din 5.

Părerea prahovenilor despre Casa Județeană de Pensii Prahova

Recenziile prahovenilor subliniază faptul că mulți dintre angajații instituției se comportă mizerabil cu cetățenii. Grupul sanitar aflat în interiorul Casei Județene de Pensii Prahova poate fi folosit doar de către personal.

Citește și: Ce note dau prahovenii instituțiilor publice pe Google. Teatrul Toma Caragiu: „Un loc încărcat de istorie, un loc unde te relaxezi, piese de teatru superbe, actori dedicați meseriei. Recomand 100%”

Pentru informații în relație cu instituția cetățenii au ajuns să se adreseze paznicului. Sunt cetățeni care declară că la numărul de telefon afișat public nu răspunde nimeni.

Julian – Adrian scria acum un an, fără pic de aroganță:

“Ca orice instituție de stat, angajații (aroganți și iresponsabili). Se comportă mizerabil cu cetățeanul. Atât timp cât în România: amantele, nepoții,rudele de toate gradele ocupă funcții în sistemul bugetar, nu se va schimba nimic. Pentru a primi informații trebuie să te adresezi agenților de pază. Folosirea toaletei instituției este destinată doar angajaților. Păcat !!”

Prasacel Andrei, în urmă cu un an, despre agresivitate:

“Ușor agresivi. La telefon răspunde paznicul, nu înțeleg de ce, plus că nu este pregătit. Lipsit de informații, spune „nu știu” la toate întrebările. Cu 2 ore înainte de deschiderea programului sunt deja 40 de persoane în rânduri. Sunt prea puține ghișee. Vă urez succes și multă răbdare dacă o sa aveți nevoie de ei, sănătate.”

Reli Rădulescu, acum 4 luni de zile, despre Biletele de Tratament:

“Aș vrea să transmit felicitări și mulțumiri echipei de la Bilete de Tratament. Corectitudine, promptitudine, politețe și respect față de om. Este prima dată când mă simt respectată în țara mea! Țineți-o tot așa! Jos pălăria!”

Adrian Alexandru, acum o lună, povestea dezastrul:

“Dezastru! De cinci luni așteptăm soluționarea unui dosar de pensie internațională. Nu răspund la telefon nu mai încercați. Nicio soluție, nicio informație un dezastru total.”

Victor Constantin, acum 2 ani, cu amabilitate:

“Doamna de la ghișeu nu a fost deloc amabilă, iar cealaltă doamnă vorbea pe un ton foarte enervat. Proastă informare!”

Acum 3 ani de zile, Ion Toma scria cu răbdare:

“Pentru depunerea cererii de creare cont online nu există informații referitoare la ghișeul la care trebuie să te adresezi. Nu ai pe cine întreba la ce ghișeu trebuie să o depui. Te așezi la o coadă, la alegere, care ți se pare mai mică. Aștepți să îti vină rândul și afli la ce coadă urmează să te așezi. Felicitări domnilor!”

Cristian Ioniță, cu chef de scris, acum 8 luni de zile:

“Am avut două experiențe cu această instituție. Una negativă şi alta pozitivă. Într-o vineri aveam de rezolvat diverse probleme. Lucrătoarea de la ghişeu nu avea chef de muncă, de aceea vorbea robotic, fără să repete!!!

M-am întors luni şi-am întâlnit-o pe domnişoara C. M., cu multă calmitate am rezolvat tot ceea ce-mi propusesem. Luminița din fundul tunelului se vede şi-n instituțiile de stat, dar numai cu ajutorul acestor persoane ca domnişoara CRISTINA MIRA!!! FELICITĂRI!!!”

Ramona Iordache, scria pe Google acum 11 luni:

“Nu prea s-a respectat distanțarea socială la coada de afara. Persoanele stăteau la coadă la max 1 metru, dar se respectă ordinea de intrare, iar înăuntru intrau câteva persoane.”

Gabriel Liviu Gheberdicu, mulțumim de experiență, acum 2 luni:

“Doresc să vă informez că totul a decurs foarte repede din momentul în care Iulian a preluat organizarea. Mulțumesc Iulian, este angajat al casei.”

Irimia Iri, acum 6 luni, avea doar cuvinte de laudă:

“Doresc să oferim acest review pentru a le mulțumi acestor oameni, care au fost foarte amabili cu mine. Mi-am creat un cont online pe site-ul CNPP pentru a putea vedea informațiile mele privind cotizațiile pentru pensie. Procesul a fost foarte simplu iar aprobarea contului s-a realizat în 2-3 ore.

Am fost sincer surprins, dar le mulțumesc și rămân cu o părere pozitivă despre această instituție. Multă sănătate vă doresc!”

Andrei Daniel, acum 3 luni, pus în așteptare:
“Nu știu să răspundă la telefon. Am sunat de 10 ori, însă degeaba.”

Acestea sunt doar o parte dintre recenziile pe care utilizatorii le-au scris pe Google. Deși sunt 49 de recenzii, nu există niciun răspuns din partea Casei de Pensii Prahova.

Întrebări fără răspuns din partea Casei de Pensii Prahova

La secțiunea “Întrebări și răspunsuri”, rubrică pusă la dispoziție tot de către Google, sunt 209 întrebări. Instituția nu a oferit niciun răspuns. Singurele păreri afișate vin din partea altor utilizatori care doresc să ajute. Chiar nu există niciun angajat al instituției care să-și facă timp pentru a răspunde la aceste întrebări?

Instituții fără internet în era digitalizării?

Suntem pe finalul anului 2021, dar multe instituții funcționează ca și cum nu ar fi conectate la internet. Casa de Pensii Prahova nu folosește internetul?

Menționăm că aceste mesaje nu reprezintă însăși realitatea și nu au fost verificate. Recenziile afișate în acest articol sunt publice și pot fi citite integral pe Google.

Citește și: Ce scriu utilizatorii pe Google despre Spitalul Județean de Urgență Ploiești: De la “Ei sunt mâna lui Dumnezeu” la “Ar trebui să se numească Spitalul Morții”

Ai informații care ar putea deveni o știre? Contactează-ne la: 0785 075 112, pe WhatsApp sau Signal.

Urmărește știrile Observatorul Prahovean și pe Google News!

Sondaj

Sunteți de acord să citiți ziarul Observatorul Prahovean fără reclame, dar contracost? 

- Publicitate -

Articole asemănătoare

Casa Județeană de Pensii Prahova. Condiții pentru acordarea pensiei anticipate. Actele necesare

Vârsta standard de pensionare este de 63 de ani pentru femei și de 65 de ani pentru bărbați, iar stagiul minim de cotizare este...

Controale la zeci de agenți de pază din Ploiești

Polițiștii din cadrul Secției nr.4 de Poliție Ploiești au verificat, sâmbătă noapte, mai multe societăți comerciale, cu scopul remedierii eventualelor deficiențe privind modul de...
- Publicitate -

Video Observatorul Prahovean

- Publicitate -

Ultimele știri

Accident pe centura de est a Ploieștiului. Pieton spulberat de o cisternă UPDATE

Un grav accident rutier s-a petrecut, vineri seară, pe Centura de est a Municipiului Ploiești, în apropierea sensului giratoriu Bucov. UPDATE Victima este resuscitată la...

Accident spectaculos la Galați. Șoferul a scăpat nevătămat după ce s-a răsturnat de mai multe ori cu mașina

Un tânăr de 21 de ani din Galați a scăpat ca prin minune dintr-un accident rutier foarte grav. Mașina acestuia s-a rostogolit de mai...

Cheile Zanoagei – un traseu ușor de parcurs și deosebit de frumos

Din numeroasele variante de trasee montane din Bucegi – Cheile Zanoagei reprezintă unul din cele mai spectaculoase trasee. Mare parte din aceste trasee au grad...

Taur spulberat de un autocar plin cu călători pe DN1, la Potigrafu. Trafic întrerupt spre București-FOTO

Un accident rutier grav s-a produs vineri seara pe DN1, la Potigrafu. Un taur care se afla pe carosabil a fost lovit de un...

Interviu cu Sorin Niță, senseiului de la Ploiești care clădește campioni din micii karateka

Sorin Niță are 32 de ani, s-a născut în Ploiești și este președintele Clubului Sportiv Shiro Washi din Ploiești, club înființat în 2007, secția...
- Publicitate -
- Publicitate -
- Publicitate -

Parteneri

- Publicitate -