Cum explică Electrica Furnizare întârzierea transmiterii facturilor de curent

1
facturi scumpe

Observatorul Prahovean a solicitat companiei Electrica Furnizare să explice de ce facturile au fost emise cu întârziere. Demersul ziarului nostru vine ca urmare a numeroaselor reclamații primite de la cititori.

Mai mulți cititori ne-au semnalat că ultima factura emisă de către Electrica Furnizare a fost în luna septembrie pentru consumul înregistrat în luna august.

”Pentru consumul din lunile septembrie și octombrie, deși indexul consumului a fost transmis online pe platforma My electrica, nu au fost emise facturile aferente. Am sunat la Electrica pentru a solicita informații, inițial ni s-a spus că se va rezolva în câteva zile, însă astăzi după ce am așteptat în telefon o oră și jumătate, o operatoare mi-a spus că nu poate face nimic, că nu depinde de dumneaei” ne-a transmis prahoveanul.

Acesta ne-a precizat că până acum a achitat întotdeauna facturile la zi, fără întârzieri și a respectat perioada de comunicare a indexului, conform contractului în vigoare.

”Nu mi se pare normal să îi rog să emită facturile pentru a putea efectua plățile. Sunt consumator casnic și nu îmi permit să achit o factură emisă pentru o perioadă mai îndelungată. Eu dacă nu achit la scadență o factură mi se aplică penalități. Electrica ce suportă?” se întreabă clientul companiei.

La solicitarea Observatorul Prahovean, Electrica Furnizare a transmis următorul punct de vedere:

În luna octombrie 2021, in sistemul informatic de gestiune clienți al societății noastre s-a generat un incident informatic, acestea generând involuntar o întârziere în emiterea facturii de consum energie pentru clienții noștri care au optat pentru factura electronica. Din acest motiv, nu au fost emise facturile de energie calculate la indexul autocitit transmis de client..

Citește și De ce vor întârzia facturile de curent luna noiembrie

Printr-un mesaj electronic transmis clienților afectați, societatea noastră i-a informat – cu scuzele de rigoare – despre acest inconvenient generat de activitatea societății noastre, care s-a datorat unei situații excepționale și totodată mulțumim pentru înțelegere.

Urmărește știrile Observatorul Prahovean și pe Google News!

Ai imagini sau informaţii care ar putea deveni o ştire? Trimite-ne un mesaj la numărul 0785 075 112 pe WhatsApp sau Signal.

Vreau să mă abonez la serviciul de mesagerie WhatsApp - Trimite un mesaj pe Whatsapp cu textul VREAU SĂ MĂ ABONEZ la numărul de telefon la 0785 075 112

1 COMENTARIU

  1. Situatie similara. Doar ca nu a fost rezolvata nici pana acum. Consumator casnic Busteni. Ultima factura emisa Sept.2021, platita. Index trimis lunar care nu apare inregistrat. Nici o alta factura emisa de atunci. Trimise sesizari insotite de dovezi la care am primit doar raspunsuri automate.
    Mai sunt persoane in aceeasi situatie? Cum ati rezolvat problema, in cazul in care s-a rezolvat?

Lasă comentariul tău. Click AICI

Comentariul tău
Numele tău